استخر بادی کودک اینتکس با طرح ماشین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت آب: 100 ليتر
  • طول: 180 سانتي متر
  • عرض: 145 سانتي متر
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ماشین از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که دارای زیبایی منحصر به فرد و همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داراست . رویه ی این محصول از پی وی سی دولایه تشکیل شده است و دارای ضخامت مناسبی می باشد . همچنین رویه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم ضدحساسیت می باشد که به بدن کودک آسیبی وارد نخواهد کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . استخرهای بادی کودک دارای تنوع بی نظیری می باشند که در اغلب موارد انتخاب را برای خریداران دشوار می سازد. سایت اینتکس تهران با دارا بودن بالاترین تنوع و توضیحات کامل، این امکان را به شما می دهد تا با توجه به ایده آل های خود و کودک دلبندتان، استخر بادی مورد نیاز را به راحتی انتخاب کنید و به آسانی خریداری نمایید. هم چنین کارشناسان مجرب این مرکز همواره آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما در خصوص خرید محصولات بادی می باشند. می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان شما را برای خریدی بهتر همراهی نمایند. استخر بادی کودک اینتکس با طرح ماشین، یک استخر بادی با طراحی ویژه و جذاب برای کودکان می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم. 

کودکان مخصوصا کودکان پسر استخر هایی مانند استخر بادی کودک اینتکس با طرح ماشین را دوست خواهند داشت ، زیرا شبیه به ماشین های مسابقه ای ساخته شده اند و آن ها نیز دوست دارند که استخری داشته باشند که شبیه به ماشین بوده و می توانند لذت بیشتری را از استخر ببرند . این استخر های بادی در هر شرایطی قابل استفاده بوده و شما می توانید در مسافرت ها و در خانه ، ویلا ، پارکینگ ، پشت بام ، تراس و بسیاری از جاهای دیگر استفاده کنید . تنها فقط باید زمینی تمیز و صاف پیدا کنید که به اندازه این استخر باشد تا بتوانید محصول را راه اندازی کنید . این استخر اگرچه به عنوان استخر آب شناخته می شود ، ولی در مواقعی می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید . زمان هایی ممکن است هوا سرد شده باشد و امکان استفاده از استخر به عنوان استخر آب در بیرون از خانه وجود نداشته باشد ، برای اینکه کودکان بتوانند باز هم بازی های شادی را با استخر تجربه کنند می توانید داخل استخر را با توپ های رنگی پر کنید . 

در این شرایط ، حتی بر روی فرش نیز می توانید استخر بادی را راه اندازی کنید تا کودکان مشغول بازی شوند . طول استخر بادی کودک اینتکس با طرح ماشین 180 سانتی متر است و عرض آن نیز 145 سانتی متر می باشد ، با این وجود که استخر 71 سانتی متر خواهد داشت ، این ارتفاع عمق استخر نیست ، بلکه عمق استخر کمتر بوده و شرایط ایده آلی را برای بازی کودکان خردسال نیز بهتر خواهد کرد . با توجه به طول و عرض و همچنین ارتفاع استخر بادی ، این محصول می تواند گنجایشی 100 لیتری داشته باشد . این میزان آب خیلی زیاد نیست و در کوتاه ترین زمان می توانید آن را پر کنید . پمپ باد بهترین وسیله برای راه اندازی کردن این استخر بادی می باشد که آن را نیز می توانید به همراه استخر بادی از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید .

استخر بادی کودک اینتکس با طرح ماشین


طراحی سه بعدی 

این استخر بادی جذاب به صورت یک ماشین کامل طراحی شده است. بدنه اصلی استخر دارای فرم مستطیلی شکل می باشد. در کناره های استخر بادی نیز لاستیک های ماشین متصل به بدنه هستند. این لاستیک ها به صورت بادی می باشند. دیواره های استخر بادی نیز کاملا به فرم یک ماشین مسابقه طراحی شده است. در قسمت جلویی استخر بادی چشم ها و بینی و دهان ماشین قرار دارد که به طراحی فانتزی ماشین جذابیت بیشتری می بخشد. دیواره استخر بادی به صورت تکه هایی جداگانه می باشد که از کناره ها به هم متصل هستند. درزها به خوبی به یکدیگر متصل شده اند و هیچ خللی ندارند. کفی استخر بادی به صورت بادشو می باشد که طبی بوده و امکان استفاده مداوم را به کودک می دهد. زیرا در صورت بازی کردن طولانی مدت، بدن و پاهای کودک اذیت و خسته نمی شود. رنگ بدنه استخر بادی قرمز می باشد و لاستیک ها مشکی رنگ هستند. طراحی جذاب این استخر بادی توجه هر کودکی را در نگاه اول جلب می کند. 


مشخصات فنی استخر بادی

استخر بادی طرح ماشین دارای طول 180 سانتی متر و عرض 145 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی 71 سانتی متر است. این استخر بادی در دسته استخر های کم جا قرار می گیرد که قابلیت استفاده در هر محیطی را دارا می باشد. استخر بادی طرح ماشین ظرفیت آب 100 لیتر را دارا است. وزن این استخر بادی در حالت بسته بندی کم تر از 12 کیلوگرم می باشد. 


کیفیت بالای بدنه 

استخر بادی طرح ماشین از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. این استخر بادی دارای بدنه ای بسیار منعطف می باشد که تمامی ضربه ها و فشارهای وارده را دفع کرده و هیچ آسیبی در اثر بازی کردن طولانی مدت کودکان نمی بیند. کفی استخر نیز به صورت دولایه ساخته شده است. رویه استخر بادی به صورت طرح چرم بوده که تا حدودی براق می باشد و زیبایی بیش تری به رنگ بدنه می دهد. استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. شما باید در نگه داری این استخر بادی نکات ساده ای را رعایت بفرمایید. از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش و اشیای داغ جلوگیری کنید. هم چنین از کشیدن استخر بادی بر روی زمین خودداری نمایید. مراقب باشید تا کودک اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکند. در صورت آسیب دیدن استخر بادی می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


موارد استفاده 

از این استخر بادی می توانید در فضاهای محدود و منازل استفاده نمایید. دیگر کاربرد این استخر بادی، استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. با وجود رنگ بسیار زیبای بدنه، قرار گرفتن توپ های رنگی در این استخر، بی شک کودکان را به وجد می آورد. شما می توانید این استخر بادی را در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) هم چنین راه اندازی استخر توسط یک پمپ باد دستی کوچک امکان پذیر است. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک طرح ماشین با قیمتی ارزان می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و به صورت اینترنتی خرید نمایید. هم چنین می توانید این استخر بادی را به صورت حضوری نیز تهیه بفرمایید.

نوع
خانگي
ظرفیت آب
100 ليتر
طول
180 سانتي متر
عرض
145 سانتي متر
ارتفاع کلی
71 سانتي متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندي: 11.8 کيلوگرم
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و آب
داراي توپ رنگی همراه
دارای کف بادی
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دو لايه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...