استخر بادی کودک با قطر 157

کد PC-67554

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 302 لیتر
  • قطر: 157 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,540,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157 یکی از محصولات جدید و با کیفیت می باشد که از طراحی زیبا و دوست داشتنی بهره می برد.

استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157 یکی از محصولات جدید و با کیفیت می باشد که از طراحی زیبا و دوست داشتنی بهره می برد. دیوار های این استخر به صورت کامل دارای رنگ آبی هستند و ساختار سه طبقه ای دارند. قطر این استخر حدود یک و نیم متر بوده که در رده خود استاندارد به حساب می آید و مناسب بازی و تفریح دو تا سه کودک به صورت همزمان است. اما عمق آن با 25 سانتی متر کمی پایین تر از سایر مدل هار هم رده خود است. این استخر دارای سه محفظه باد است که باد کردن آن و تعمیر آن را ساده تر می کند. از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ هم استفاده کنید که برای این کار می بایست بسته های توپ اینتکس و یا بست وی را از اینتکس تهران خریداری کنید. 

استخر های سه حلقه ای سه رنگ استخر هایی هستند که طی سال ها تولید شده اند و یکی از پر طرفدار ترین نوع استخر های بادی می باشند . تنوع ابعادی در این استخر های بادی بسیار زیاد است و شما می توانید مدل هایی از استخر سه حلقه ای سه رنگ را مشاهده کنید که حتی بیش از 2 متر می باشند . ولی این استخر همانطور که در نامش مشخص شده است ، دارای قطر 157 سانتی متری بوده و برای کودکانی که سنین زیر 6 سال دارد بسیار مناسب است . این استخر حتی برای خردسالان نیز قابل استفاده بوده و بسیار محیطی ایمن را برای آن ها ایجاد خواهد کرد ، اگر دقت کافی داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این استخر بادی دارای کف بادی است که در کمتر استخر بادی با سایز بزرگی که مدل فوق دارد ، دارای کف بادی باشد . همانطور که مشخص است ، این استخر می تواند ایمنی فوق العاده ای را داشته باشد . ولی خب با توجه به داشتن کف بادی ممکن است از ناحیه کف ، بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرد . 

اگر می خواهید بدانید که طول عمر استخر های بادی چند سال است ، باید بگوییم که استخر بادی طول عمر بالایی دارد و حداقل 5 سال قابل استفاده خواهد بود ، حتی در صورتی که آسیب ببیند ، می توانید آن را تعمیر کرده تا کودکان دوباره از آن استفاده کنند . این استخر بادی زیبا و رنگین کمانی دارای وزنی 1 کیلو و 300 گرمی می باشد که یک وزن فوق العاده سبک برای استخر خواهد بود تا شما و حتی خود کودکان بتوانند آن را جابجا کنند . ارتفاعی که این استخر بادی دارد ، حتی آن را برای استفاده کودکان سنین پایین نیز مناسب کرده است . رده سنی که برای این استخر بادی در نظر گرفته شده است ، کودکان بالای 3 سال می باشد . طراحی سه لایه در استخر می تواند دوام بالایی را به استخر بادی ببخشد . برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

استخر بادی کودک با قطر 157

از جذاب ترین محصولات بادی کودکان می توان به استخر های بادی اشاره کرد. این محصولات با دارا بودن طراحی متنوع و جذاب، با استقبال کودک مواجه شده و به فروش بالایی رسیده اند. استخر های بادی با طراحی های ساده همواره در صدر فروش بوده اند. محصولات بادی جذابی که امکان بازی کردن در آب را در هر محیطی به کودک می دهند. استخر بادی کودک با قطر 157 یک استخر بادی جذاب و کاربردی می باشد که به دلیل دارا بودن قابلیت های گوناگون و طول عمر بالا، بسیار مقرون به صرفه است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا این استخر بادی را به طور کامل معرفی کنیم.


طراحی ظاهری جذاب و فانتزی

این استخر بادی دارای طراحی همانند استخر های بادی نسل اول است. استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است و کفی دایره ای دارد. این کفی حالتی حبابی دارد و طبی می باشد. بر روی کفی یک دریچه باد قرار دارد. کفی استخر بادی بسیار نرم و راحت می باشد و برای کودک از ایمنی بالایی برخوردار است. این کفی به دلیل دارا بودن طراحی حبابی، بدن کودک را اذیت نمی کند. هم چنین در صورت افتادن کودک در کف استخر، به بدن کودک آسیبی وارد نمی شود. دیواره استخر بادی نیز سه رنگ می باشد. این دیواره از سه حلقه بادی تشکیل شده است و هر یک از این حلقه ها به یک رنگ هستند. این حلقه ها به رنگ نارنجی و قرمز و آبی می باشند. دیواره از ضخامت کمی برخوردار است و به همین دلیل استخر بادی پس از استفاده به راحتی تا شده و در فضای کوچکی جای می گیرد. به دلیل کیفیت بالای بدنه از این استخر بادی در فضاهای باز می توان استفاده نمود. هم چنین قرار دادن این محصول در برابر نور آفتاب، به بدنه استخر بادی هیچ آسیبی وارد نمی کند. استفاده از دماهای مختلف آب نیز به کیفیت بدنه آسیب نمی زند. این استخر بادی دارای طول عمر بالایی است که دارا بودن این طول عمر، منوط به رعایت نکات نگه داری می باشد. شما نباید استخر بادی را در مجاورت آتش قرار دهید زیرا بدنه استخر بادی قابلیت اشتعال دارد. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه استخر بادی خودداری کنید. استخر بادی را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید. به علاوه قبل از راه اندازی محیطی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. در صورت آسیب دیدن جزئی بدنه می توانید خودتان توسط برپسب تعمیرات که در بسته بندی موجود می باشد به تعمیر استخر بادی اقدام کنید. اگر آسیب وارد شده به بدنه جدی بود برای  تعمیرات تخصصی باید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در اسرع وقت نسبت به تعمیر استخر بادی اقدام کنند. 


موارد استفاده

از این استخر بادی در هر محیطی می توان استفاده نمود. به دلیل طراحی کم جا و راه اندازی آسان می توان از این محصول در مسافرت ها نیز بهره برد. در گردش ها و مسافرت ها می توانید این محصول را به همراه خود ببرید و به دلیل وزن کم، به راحتی حمل نمایید. این استخر بادی ابعاد بسته بندی کوچکی دارد که به راحتی در خودرو جای می گیرد. برای راه اندازی این استخر بادی نیز کافی است از یک پمپ باد دستی استفاده کنید تا در زمانی کوتاه استخر بادی آماده استفاده شود. از این محصول می توانید در حمام و به عنوان وان بادی استفاده نمایید. زیرا اغلب کودکان از حمام کردن خوششان نمی آید ولی بازی در آب را دوست دارند. با قرار دادن این استخر بادی در حمام می توانید در زمان بازی، به استحمام کودک بپردازید. بدنه رنگی این استخر بادی برای استفاده به عنوان استخر توپ بسیار مناسب می باشد. ریختن توپ های رنگی در داخل استخر در کنار رنگی بودن بدنه استخر بادی زیبایی بی نظیری را به محصول می بخشد و کودک را شگفت زده می کند. 


روش خرید

استخر بادی کودک با قطر 157 را می توانید با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر از سایت فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید. 


نوع
خانگی
ظرفیت آب
302 لیتر
قطر
157 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
وزن
1.3 کیلوگرم
جنس رویه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای سه دریچه باد مجزا
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
ساختار بدنه سه لایه
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...