استخر بادی کودک با کف طرح دار

کد bestway 51061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 21 لیتر
  • قطر: 61 سانتی متر
  • ارتفاع: 15 سانتی متر
680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با ابعاد کوچک و کف طرح دار به رنگ آبی از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران

استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی یکی از کوچکترین و سبک ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود دارد و میتوانید با خیالی راحت آن را در محیط بیرون از منزل به راحتی مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود آید. این محصول بدنه ای با طراحی دو لایه داشته و از کف طرح دار برخوردار می باشد.این استخر به دلیل داشتن انعطاف بدنه بالا در حجم بسیار کوچکتری جمع شده و در مسافرت ها نیز قابل استفاده خواهد بود و  بیشتر به عنوان وان برای استحمام کودکان در حمام به دلیل داشتن ابعاد کم مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشتری مهلت تست 48 ساعته برای محصولات خود در نظر گرفته که به شما کمک می کند ک از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . 

استخر بادی که برای کودکان خردسال ساخته می شوند ، عمدتا کیفیتی عالی و درجه یک دارند ، این استخر های بادی می توانند به بهترین شکل ممکن ساخته شوند و از آن جایی که از پی وی سی ساخته می شوند ، کیفیتی بسیار بهتر دارند . این استخر های بادی برای کودکان می تواند حکم یک وان را داشته باشد . راه اندازی استخر های بادی که کوچک هستند ، بسیار آسان تر است ، برای اینکه حجم آن ها کم است و در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی می شوند و اصلا دردسری نیاز ندارند ، این استخر به صورن دو حلقه ای ساخته شده است و می تواند دوام خوبی را داشته باشد . دو حلقه که بر روی یکدیگر قرار گرفته اند ، به خوبی هر چه تمام می تواند فشار وارده از سوی کودکان به بدنه استخر بادی را بکاهد و بتواند کیفیتی مطلوب را برای استخر داشته باشد . کف این استخر طرح دار است و برای همین نام محصول استخر بادی کودک کف طرح دار می باشد . 

از ویژگی های دیگر پی وی سی می توانیم به ضد آب بودن آن اشاره کنیم ، ضد آب بودن بدنه استخر ها نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود و نمایندگی اینتکس این موضوع را خوب می داند و برای همین از همان مواد پی وی سی برای ساخت محصول استفاده شده است . استخر های بادی کودکان و جنسی که برای ساخت محصولات استفاده می شود ، هیچ ضرر و حساسیت پوستی را برای کودکان ایجاد نخواهد کرد ، برای همین کودکان می توانند به بهترین شکل ممکن از استخر بادی استفاده کنند و مشکلی برای آن ها پیش نیاید . استخر های بادی کودکان به دلیل اینکه سریع راه اندازی می شوند و همچنین ظرفیت داخل آن ها بسیار کم است ، قابل استفاده به صورت متعدد بوده و می توانید بسیار آن را باد کرده تا کودکان از آن ها برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . 

استخر بادی کودک با کف طرح دار

از هیجان انگیز ترین محصولات بادی کودک می توان به استخر های بادی اشاره کرد. این محصولات فوق العاده مورد علاقه تمامی کودکان هستند. زیرا این امکان را به کودک می دهند تا در هر محیطی بتواند به بازی کردن در آب بپردازد. استخر های بادی با طراحی های ساده نیز از استقبال بیشتری بهره مند می باشند. این گونه استخر ها نیاز به فضای کمی برای راه اندازی دارند و در هر محیطی مانند فضاهای محدود آپارتمانی می توان از آن ها استفاده کرد. یکی از این استخر های بادی جذاب، استخر بادی کودک با کف طرح دار می باشد که در ادامه آن را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم. 

استخر بادی کودک با کف طرح دار | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری استخر بادی

این استخر بادی جزو استخر های بادی نسل اول محسوب می شود. استخر بادی کودک از طراحی دایره ای برخوردار می باشد. کفی گرد این استخر بادی به صورت بادشو بوده و بسیار نرم و راحت است. هم چنین حالت طبی داشته و کودک می تواند بدون خستگی ساعت ها در داخل این استخر بادی بازی کند. کفی استخر بادی به رنگ سفید بوده که بر روی آن تصاویر فانتزی رنگارنگی وجود دارد. دیواره استخر بادی نیز شامل دو حلقه بادی متصل به هم می باشد. این حلقه های بادی ضخامت خوبی دارند و دیواره نیز از ضخامت قابل قبولی برخوردار است. دولایه بودن دیواره باعث شده است تا دیواره استخر ارتفاع کمی داشته باشد و ایمنی کودک در حین بازی حفظ شود. هم چنین خاطر شما از بابت افتادن کودک در داخل آب آسوده خواهد شد. این دیواره به رنگ آبی فیروزه ای می باشد. بر روی هر یک از این حلقه های بادی، یک دریچه باد مجزا قرار گرفته است. ظاهر این استخر بادی فانتزی بوده و برای تمامی کودکان جذاب می باشد. 


طول عمر بالا

استخر بادی کودک با کف طرح دار از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. مهم ترین نکته در استفاده از این جنس در تهیه استخر های بادی، انعطاف بالای آن می باشد. این استخر بادی دارای انعطاف زیادی است که برای استفاده کودک مناسب بوده و در صورت برخورد کودک با استخر بادی، بدن حساس کودکان دچار آسیب نمی شود. هم چنین به دلیل دارا بودن انعطاف زیاد، با وارد شدن ضربه به بدنه استخر بادی، استخر هیچ گونه آسیبی نمی بیند. از دیگر ویژگی های بدنه استخر بادی می توان به سبکی و مقاومت بالا اشاره کرد. به گونه ای که وزن استخر بادی معادل 300 گرم می باشد و به راحتی می توان آن را حمل کرد. هم چنین استحکام بالای استخر بادی باعث شده است تا محصول به سادگی دچارآسیب نشود و بتوان از آن در فضاهای باز نیز استفاده نمود. این استخر بادی در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده و قرار گرفتن طولانی مدت محصول در برابر نور خورشید به بدنه آسیبی وارد نمی کند. استخر بادی کودک در برابر دماهای مختلف آب نیز مقاوم است. در صورت وارد شدن آسیب جزئی به بدنه می توانید این محصول را توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است ترمیم کنید. اگر آسیب وارد شده به بدنه جدی بود باید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران برای تعمیرات تخصصی تماس بگیرید. 


ابعاد و اندازه های ظاهری

این استخر بادی دارای قطری برابر با 61 سانتی متر و ارتفاع 15 سانتی متر می باشد. استخر بادی قادر است 21 لیتر آب را در خود جای دهد. به دلیل دارا بودن ابعاد کوچک، استخر بادی برای استفاده خردسالان مناسب می باشد. این استخر بادی قابل استفاده در هر محیطی می باشد و در مسافرت ها می توان آن را به همراه برد. استخر بادی قابلیت استفاده به عنوان وان بادی در حمام را دارد. هم چنین می توان آن را در اتاق کودک قرار داد و به عنوان استخر توپ استفاده نمود. 


روش خرید

استخر بادی کودک با کف طرح دار را می توانید با قیمتی ارزان و کیفیت عالی از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید. 

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
21 لیتر
قطر
61 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
وزن
300 گرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای وزن و حجم کم
مناسب سنین خردسال
دارای کف طرح دار
قابل استفاده به عنوان وان
دارای دو رنگ بندی مختلف
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...