استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی

کد bestway 51061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 21 لیتر
  • قطر: 61 سانتی متر
  • ارتفاع: 15 سانتی متر
1,835,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با کف طرح دار و بدنه صورتی رنگ با طراحی بسیار ساده و زیبا محصول جدید فروشگاه اینترنتی محصولات بادی

استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی یکی از ساده ترین استخر های بادی ساخته شده  برای استفاده کودکان و خردسالان بوده که بیشتر کاربرد وان برای استحکام کودکان در حمام دارد. این محصول یکی از سبک ترین استخر های بادی کودکان محسوب شده که به راحتی در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها قابل استفاده خواهد بود. این استخر کوچک به وسیله تمامی پمپ های باد محصولات بادی قابل استفاده خواهد بود. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. جنس به کار رفته در این محصول باعث سبکی استخر بادی شده تا شما به راحتی قادر به جابجا کردن آن باشید و یا در مسافرت ها آن را با خود حمل کنید . شرکت اینتکس این محصول را با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد . 

اگر به دنبال این هستید که از استخر بادی به صورت وان نیز استفاده کنید ، استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد . این استخر بادی کودک با کف طرح دار در واقع برای نوزادان و البته برای خردسالان ساخته شده است تا بیشتر از آن برای حمام بردن کودکان کمک بگیرند و همچنین بتوانند وسیله ای برای سرگرمی و آب تنی کودکان باشد . اگرچه شاید در تصویر شما یک استخر آبی رنگ را مشاهده کنید ، ولی توجه داشته باشید که این استخر بادی در واقع به رنگ صورتی نیز ساخته شده است و برای همین نام این استخر بادی ، استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی می باشد ، شما می توانید بر اساس جنسیت کودک خود ، رنگ آبی را برای پسران و رنگ صورتی را برای دختران انتخاب کنید ، برای اینکه این رنگ ها مناسب برای آن ها خواهد بود . 

مهم ترین ویژگی در استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی این است که شما می توانید آن را به آسانی حمل و جابجا کنید و حتی نگهداری آن بسیار ساده است . به دلیل اینکه با بسته بندی کردن استخر بادی ، خواهید دید که ابعاد استخر بسیار کوچک است . مورد بعدی این است که استخر بادی راه اندازی آسانی نیز خواهد داشت ، شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، استخر را باد کنید و با مقدار کمی از آب ، آن را کاملا پر کنید . شما حتی می توانید برای پر کردن استخر بادی ، از آب گرم استفاده کنید تا کودکان از استخر های آب گرم استفاده کنند و حس خوبی را داشته باشند . زمان هایی که هوا سرد است ، می توانید اینکار را حتی در داخل حمام انجام دهید و در فصل های گرم می توانید با آب ولرم یا خنک و در محیط های باز ، کودکان از استخر بادی استفاده کنند . 

استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی

استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی | اینتکس 

استخر های بادی کودک دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. این استخر های بادی در طرح و نقش و ساختمان و جنس و ابعاد و .... تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند که هر کس با توجه به سن کودک خود و فضای مورد استفاده و هم چنین سلیقه خود می تواند به انتخاب یکی از این استخر ها دست زده و آن را برای کودک خود تهیه نماید. اما در این ماجرا نکته اصلی تأیید خود کودک است. اگر استخر بادی مورد پسند کودک نباشد بی شک از آن استفاده نخواهد کرد و محصول تهیه شده بی استفاده خواهد ماند. استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی یک استخر همه چیز تمام برای کودک می باشد که ابعاد مناسب و زیبایی را در کنار کیفیت بی نظیر به شما خواهد بخشید. این استخر بادی را معرفی می کنیم. 


طراحی ساده و فانتزی

استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی یکی از استخر های بادی جذاب با بدنه ای ساده و ابتدایی می باشد. این استخر بادی جزو استخر های نسل اول بوده و دارای بدنه ای گرد است. کفی این استخر بادی به رنگ سفید می باشد و بر روی آن تصاویر و طرح های فانتزی و رنگارنگی نقش بسته است. این کفی به صورت طبی ساخته شده است و بر روی آن یک دریچه باد جهت باد کردن کف استخر و تخلیه باد استخر به چشم می خورد. کفی استخر بسیار نرم و راحت می باشد و برای بدن حساس و ظریف کودکان کاملا مناسب است. دیواره این استخر بادی به صورت دولایه ساخته شده است. این دیواره به صورت دو حلقه بادی متصل به یکدیگر می باشد که بر روی هر یک از این لایه ها، یک دریچه باد قرار دارد. این استخر بادی دارای سه دریچه باد مجزا می باشد که بر روی کفی و هر یک از لایه های دیواره تعبیه شده است و در هنگام تخلیه باد استخر، این کار با سرعت بالایی انجام می شود. دیواره استخر بادی نسبتا ضخیم بوده که کودک به راحتی می توانید به آن تکیه دهد. هم چنین ضخامت دیواره ها، استحکام استخر را بالا می برد و در اثر برخورد کودک با دیواره، استخر بادی واژگون نمی شود. دیواره استخر بادی در دو رنگ آبی و صورتی تولید شده است که شما با توجه به جنسیت کودک خود می توانید یکی از این دو رنگ را انتخاب و تهیه نمایید. 


استخر بادی با کاربردهای زیاد

استخر بادی کودک دارای کاربردهای بالایی است. این استخر بادی را می توانید به عنوان استخر توپ در منزل مورد استفاده قرار دهید. فقط کافی است این استخر را در اتاق کودک قرار داده وداخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. انواع توپ های رنگی بدون پلیسه را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. استخر بادی را می توانید در مسافرت ها به همراه خود ببرید. این استخر بادی دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی است که به راحتی در خودرو جای می گیرد و فضای کوچکی را اشغال می کند. استخر بادی با کف طرح دار یک استخر با راه اندازی بسیار آسان است. در هر محیطی می توانید این استخر بادی را توسط یک پمپ باد دستی راه اندازی کنید. از این استخر بادی می توانید در حمام و به عنوان وان بادی استفاده نمایید تا فضای حمام را برای کودک لذت بخش کنید. استخر بادی را می توانید در محیط های بیرون از منزل استفاده کنید. قرار دادن این استخر بادی در برابر آفتاب به بدنه استخر خدشه ای وارد نمی کند. استخر بادی را می توانید در محیط هایی مانند ساحل راه اندازی کنید تا کودک با ایمنی و بهداشت کامل به بازی در آب بپردازد. این استخر بادی جزو پرکاربردترین استخر های ابتدایی می باشد که برای کودکان 1 تا 3 ساله طراحی شده است. 


روش خرید

استخر بادی کودک با کف طرح دار صورتی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس تهران سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
21 لیتر
قطر
61 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
وزن
300 گرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای وزن و حجم کم
مناسب سنین خردسال
دارای کف طرح دار
قابل استفاده به عنوان وان
دارای دو رنگ بندی مختلف
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...