استخر بادی کودک بزرگ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 200 لیتر
  • قطر: 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بزرگ  محصول ویژه از تولیدات جدید اینتکس از بزرگ ترین تولیدکنندگان محصولات بادی در جهان

استخر بادی کودک سایز بزرگ اینتکس یکی از جدید ترین محصولات شرکت بزرگ و نامدار در عرصه محصولات بادی مخصوصا استخر های بادی کودک یعنی شرکت اینتکس تهران می باشد که دارای ویژگی های متعدد و قابل توجهی می باشد. استخر بادی کودک اینتکس در نوع خانگی طراحی تولید شده و ابعاد مناسبی نیز دارا می باشد. قطر این استخر 168 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ویژگی ها ظرفیت 200 لیتر آب را نیز دارد. یکی از ویژگی های مهم این استخر بادی دارا بودن وزن بسیار پایین برابر 2.5 کیلوگرم می باشد که راحتی بسیاری را در جابجایی محصول به همراه دارد. اقلام همراه این محصول بسیار مناسب بوده و عبارتند از برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما برای رفع سوالات احتمالی. در مدل‌های رنگی حلقه دار این مدل استخر جزو بزرگترین سایز مدل های رنگین کمان اینتکس می باشد که با قطر حدود ۲ متر و ارتفاع ۴۶ سانتیمتر یا حدود نیم متر ساخت و تولید می شود استخر بادی دارای ۴ لایه می باشد که با  باد کردن هر کدام ، یک طبقه به آن اضافه و ارتفاع آن به آرامی بیشتر و بیشتر می‌شود هر کدام از لایه های این استخر ۱۲ سانتی متر ارتفاع دارد کف این استخر بادی از جنس pvc بوده و غیر بادی می باشد برند این محصول اینتکس بوده و جزو بهترین برند های تولید کننده استخر بادی در جهان می باشد که تخت لیسانس آمریکا در چین تولید می شود .  

استخر های رنگارنگ همیشه زیبا هستند . برای همین است که هر ساله شرکت اینتکس این نوع از استخر های بادی خود را تولید می کند . البته که یک تفاوت میان این استخر بادی با سایر استخر های بادی رنگارنگ قدیمی وجود دارد و آن هم ساخته شدن به صورت چهار لایه می باشد . برای همین از چهار رنگ مختلف نیز برای هر حلقه استخر بادی استفاده شده است . برای ساخت این استخر بادی از رنگ های سبز ، زرد ، نارنجی و صورتی استفاده شده است و کف آن نیز سفید رنگ است ، این طراحی جذابیت خاصی را به استخر بادی می بخشد . هر لایه به خوبی به لایه بالایی پرس شده است و اصلا درزی میان آن وجود ندارد و در دراز مدت نیز استحکام خود را نیز حفظ خواهد کرد . نتیجه اینکه استخر بادی چند لایه ساخته شده است ، این است که استخر بادی عمق بیشتری را نیز خواهد داشت ، بنابراین کودک شما نیز احساس بهتری را خواهد داشت و علاقه زیادی به این استخر پیدا خواهد کرد . 

البته که کودکان می توانند در این استخر بنشینند . اگر فکر می کنید که استخر بادی عمق زیادی دارد ، می توانید مقدار آب کمتری را داخل آن بریزید تا اینچنین عمق استخر کاهش پیدا کند و کودک شما بهتر بتواند از استخر استفاده کند . بنابراین می توان گفت که تمامی استخر ها از نظر عمق قابل تغییر هستند . ولی اگر بخواهیم حداکثر عمق این استخر را بیان کنیم ، محصول عمقی 46 سانتی متری دارد . برای راه اندازی استخر نیاز است که هر چهار لایه را باد کنید و برای کمتر شدن عمق استخر نباید اصلا از باد کردن یکی از لایه ها چشم پوشی کنید . قطر استخر نیز بسیار خوب است و دو یا چند کودک می توانند به صورت همزمان از این استخر بادی استفاده کنند . جابجایی استخر بادی نیز بسیار کم است و حتی شما می توانید به راحتی این محصول را با خود به سفر ببرید .

استخر بادی کودک بزرگ اینتکس 

در میان انبوه تنوع استخر های بادی کودک، استخر های بادی با طراحی های ساده و ابتدایی همیشه در اولویت خرید هستند. این استخر های بادی با دارا بودن طراحی های ساده امکان استفاده در فضاهای مختلف را به کاربر می دهند. هم چنین این محصولات از استحکام بالایی برخوردار می باشند. استخر های بادی با طراحی های ابتدایی قابلیت استفاده در فضاهای محدود را داشته و به سادگی قابل حمل هستند. به همین دلیل این استخر های بادی پرکاربرد در صدر فروش قرار داشته و مورد استقبال خانواده ها می باشند. استخر بادی کودک بزرگ اینتکس یک استخر بادی با طراحی همانند استخر های بادی نسل اول می باشد که در سایت اینتکس تهران با قیمتی ارزان به فروش می رسد. در ادامه سعی داریم مشخصات این استخر بادی را به طور کامل بیان کنیم. 


استخری برای کودکان و نوجوانان 

این استخر بادی از اندازه ای نسبتا بزرگ برخوردار می باشد. به گونه ای که تمامی کودکان بالاتر از 3 سال تا دوران نوجوانی به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند. استخر بادی از قطری معادل 168 سانتی متر بهره مند است و ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد. این استخر بادی قادر است 200 لیتر آب را در خود جای دهد. این ابعاد و این ظرفیت آب، به گونه ای طراحی شده است که نه مانند استخر های بادی کوچک تا سنین پایین قابل استفاده باشد و نه مانند استخر های بادی بسیار بزرگ فقط بتوان از آن در فضاهای باز استفاده نمود. این استخر بادی را می توان در منزل نیز مورد استفاده قرار داد و کودک تا سنین نوجوانی به راحتی در آن به بازی بپردازد. 


طول عمر بالای استخر بادی : این استخر بادی از بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده است. به همین دلیل استخر بادی وزنی کم داشته و به سادگی می توان آن را از روی زمین بلند کرد. وزن این استخر بادی برابر با دو و نیم کیلوگرم است که در مقایسه با ابعاد آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. رویه استخر بادی به صورت طرح چرم ساخته شده است که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه افزایش می دهد. هم چنین این استخر بادی در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم بوده و با قرار دادن طولانی مدت آن در برابر آفتاب، بدنه دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شود. برای حفظ کیفیت استخر بادی لازم است در هنگام استفاده نکات نگه داری را رعایت کنید. استخر بادی را در کنار آتش راه اندازی نکنید. زیرا بدنه استخر به شدت قابل اشتعال است. این استخر بادی را در زمین های هموار راه اندازی نمایید و از کشیدن استخر بادی بر روی زمین خودداری کنید. مراقب باشید تا کودک اشیای تیز و اسباب بازی های تیز خود را به بدنه استخر بادی نزدیک نکند. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران برای تعمیرات تخصصی تماس بگیرید. 


نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این استخر بادی در فضاهای بیرون از منزل باید زمینی را انتخاب کنید که کاملا هموار باشد و سنگ و چوب های تیز بر روی زمین نباشد. استخر بادی را از بسته بندی خارج کنید و با قرار دادن آن بر روی زمین، توسط یک پمپ باد دستی، اقدام به باد کردن استخر نمایید. در زمانی کوتاه استخر بادی قابل استفاده است. 


طراحی رنگارنگ : این استخر بادی در عین داشتن ساختمانی ساده، از طراحی شاد و فانتزی برخوردار می باشد. دیواره چند لایه استخر بادی بسیار زیبا بوده و هر یک از لایه های این دیواره از یک رنگ شاد و فانتزی پوشیده شده است. هم چنین کفی استخر بادی نیز به رنگ سفید می باشد.  

روش خرید : استخر بادی کودک بزرگ اینتکس را می توانید با قیمتی ارزان از سایت اینتکس تهران خریداری کنید. هم چنین برای مشاوره خرید انواع استخر های بادی می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای خریدی بهتر شما را یاری کنند. 

نوع
خانگی
ظرفیت
200 لیتر
قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی ساده
جنس کف
PVC ساده
وزن
2.5 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...