استخر بادی کودک بست وی طرح میوه

Bestway 51045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,090,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی طرح میوه در ابعاد مختلفی در سال جدید تولید شده است که هر کدام از این ابعاد را می توانید بسته به نیازهای خود تهیه نمایید . ما در این بخش قطر 150 سانتی متر این استخر بادی را برای شما فراهم آورده ایم که با توجه به ابعاد کوچک تر و وزنی سبک تری که دارد ، قابلیت جا به جایی را به راحتی امکان پذیر کرده است و علاوه بر استخر بادی قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز دارد . بر روی بدنه این استخر کودک از طرح های فانتزی میوه ای استفاده شده است و لایه تشکیل دهنده بدنه نیز به صورت شفاف می باشد که ظاهری زیبا را برای این استخر رقم زده است . وزن این استخر بادی بچگانه بالغ بر 2.5 کیلو گرم می باشد که به هنگام جمع شده حجم بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل جا به جایی است . جنس متریال استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی شفاف چرمی می باشد که به صورت طبقه ای ساخته شده است . این ساختار طبقه ای باعث می شود تا بخش های مختلف دیواره استخر از یکدیگر جدا شوند و در این صورت فشار وارده در اثر آب تنی و همچنین حجم آب درون استخر به صورت یکسان به دیواره ها وارد می شود . هر کدام از این طبقه ها به صورت جداگانه باد می شوند و در ارتباط با یکدیگر نیستند بدین منظور که در صورت بروز آسیب دیدگی در بخشی از بدنه ، لایه های دیگر دچار آسیب نشده و به کار خود ادامه می دهند . حجم آب نود درصدی ظرفیت این استخر برابر با 445 لیتر می باشد و بهتر است در هنگام استفاده ، استخر را به صورت سر ریز پر نکنید و همیشه از ظرفیت نود درصدی آن که استاندارد است استفاده نمایید . 

استخر هایی که دارای بدنه شفاف هستند ، جذابیت های خاص خود را داشته و یکی از زیبا ترین مدل ها می باشند . برای اینکه داخل استخر از بیرون و حتی از داخل استخر ، بیرون آن دیده می شود . برای همین کودکان علاقه مند به بازی با این نوع استخر بادی خواهند بود . این استخر به صورت سه لایه ساخته شده است و سه حلقه بر روی یکدیگر قرار گرفته اند و به بهترین شکل به یکدیگر پرس شده اند . این لایه جنسش از پی وی سی شفاف می باشد . میوه های استوایی که در این استخر نقش بسته اند ، جذابیت استخر بادی را چندین برابر کرده اند . کودکان می توانند در روز های گرم تابستانی از این استخر های دوست داشتنی استفاده کنند و با پر کردن و راه اندازی آن در حیاط خانه ، یک محیط با نشاط آبی را برای تفریحات آبی خود داشته باشند . این محصول تنها برای فصل گرما نیست و کودکان می توانند در سرما نیز از آن استفاده کنید . 

به این شکل که به جای پر کردن استخر با آب ، از توپ های رنگی برای پر کردن استخر استفاده کنند . اینچنین یک استخر توپ خواهند داشت که حتی در محیط خانه نیز قابل استفاده خواهد بود . با توجه به اینکه داخل آن نیز آب نیست ، خانه اصلا کثیف یا خیس نخواهد شد . محیط استخر بسیار ایمن است ، برای اینکه بدنه آن بادی است و اگر از توپ یا آب نیز استفاده کنید ، باز هم مشکلی برای بازی کودکان به وجود نخواهد آمد . برای همین بهتر است که با خرید استخر بادی کودک ، آن ها را در داخل خانه به آب تنی و بازی دعوت کنید تا در نزدیکی شما بازی کنند ، بدین ترتیب می توانید بازی آن ها را رصد کرده و با اطمینان خاطر از استخر های بادی استفاده نمایید . این استخر همچنین مقدار زیادی آب نیاز ندارد و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید استخر را با آب پر کنید .

  • قطر : 150  سانتی متر
  • ارتفاع : 53 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 445 لیتر
  • وزن : 2.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 51045

استخر بادی کودک بست وی طرح میوه یکی از بهترین انتخاب ها برای کودکان رده سنی بالای شش سال می باشد که توسط برند بست وی ساخته و به بازار عرضه شده است . البته باید گفت که استخرهای بادی دارای زده سنی خاصی نیستند و بهتر است در استفاده از آن ها قد کودک خود را در نظر بگیرید و با ارتفاع استخر و عمق آبی که از آن استفاده می کنید تطبیق دهید . این محصول دارای ارتفاع 53 سانتی متر می باشد که در استخر های بادی باید این نکته را در نظر داشته باشید عمق نود درصدی استخر را از آب پر کنید و از سرازیر کردن آب استخر خودداری کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا این استخر بادی زیبا را به نقد و بررسی بگذاریم پس اگر شما هم قصد خرید استخر بادی کودک بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

اولین چیزی که توجه هر کودکی را در حوزه خرید محصولات بادی به خود جلب می کند ظاهر استخر است پس بهتر است برای خرید دست بر روی استخری بگذارید که دارای ظاهر جذاب و کودک پسندی باشد . این استخر بادی دارای بدنه ای با طرح های میوه ای شکل می باشد ، این طراحی بر روی بدنه ای شفاف صورت گرفته است که دید به درون استخر را از بیرون مهیا می کند و می تواند زیبایی چشم نوازی به وجود بیاورد . این شفاف بودن بدنه نباید باعث شود که فکر کنید بدنه آسیب پذیری می باشد زیرا ساخت بدنه استخرهای بادی بست وی با بالاترین استانداردهای جهانی چک می شود تا بهترین عملکرد را برای شما به نمایش بگذارد .

جنس بدنه این محصول ساخته شده از پی وی سی چرمی شفاف می باشد ؛ پی وی سی از بدنه های مقاوم و مستحکم می باشد که در استخر های بادی کودک وبزرگسال به دلیل مقاومت بالایی که در برابر نفوذ آب دارد مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر آن با بکارگیری حالت چرمی این محصول به خوبی در برابر نور خورشید نیز آب بندی شده است و می توانید از آن در فضای روباز نیز بهره مند شوید . از دیگر نکات مثبتی که در رابطه با بدنه این استخر کودک می توان به آن اشاره داشت ، ساختار دیواره های سه طبقه می باشد . رینگ های موجود در دیواره های این استخر که به صورت طبقه ای ساخته شده است و دارای سه رینگ می باشد دارای مقاومت بالایی است که آن را در برابر فشار کودکان استفاده کننده از استخر و همچنین فشار آب به صورت کامل مقاوم نگه می دارد . هر کدام از این دیواره ها به صورت جداگانه دارای دریچه های باد می باشند و به صورت مجزا از هم باد می شوند و فشار بین آن ها به خوبی تقسیم می شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند .

دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این محصول قابلیت اتصال به انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی را دارند و راه اندازی این استخر با توجه به ابعادی که دارد سه الی چهار دقیقه به طول می انجامد . این دریچه ها به صورت دو کاره می باشند و علاوه بر باد کردن محصول در جهت خالی شدن سریع باد نیز بسیار خوب عمل می کنند و در حالت خالی از باد این استخر کودک فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند و ساده ترین روش جا به جایی را دارد . قطر این استخر 150 سانتی متر می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده کودکان در اختیار شما می گذارد و باید خاطر نشان کرد که این استخر در دو سایز دیگر نیز تولید شده است . حجم آب داخلی استخر بالغ بر 445 لیتر می باشد و وزنی معادل 2.5 کیلو گرم دارد که توسط خود کودک نیز قابل جا به جایی می باشد . خرید استخر بادی کودک بست وی را می توانید با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران انجام داده و محصول را در مدت زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...