استخر بادی کودک جدید بست وی با اتاق مجزا

Bestway 52385

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش استخر بادی کودک جدید بست وی یکی از زیبا ترین و مهیج ترین استخرهای بادی عرضه شده در سال جدید می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارد . این استخر بادی کودک به دو بخش تقسیم می شود که در یک سمت تشک بادی با ارتفاع بلند وجود دارد که دور تا دور آن محافظ های توری و بادی کشیده شده است تا در هنگام بازی از بیرون افتادن کودک جلوگیری به عمل آورد . این تشک از یک سمت به استخر بادی کوچکی که در ارتفاع پایین تر قرار گرفته است راه دارد و کودک پس از پرش بر روی تشک بادی و بازی کردن می تواند به آب تنی بپردازد و محیطی بسیار جذاب برای تجرک کودکان در محیط های خانگی و باغ و ویلا می باشد . برخلاف ابعاد بزرگ این استخر بادی که می تواند مورد استفاده چند کودک به صورت همزمان قرار بگیرد ، دارای وزنی سبک برابر با 5.6 کیلو گرم می باشد که جا به جایی را برای استفاده در محیط های مختلف به سادگی امکان پذیر می کند . قابلیت تحمل وزن تشک بادی این مجموعه 55 کیلو گرم و حجم آبی که درون استخر جای می گیرد 70 لیتر می باشد و شرکت سازنده رده سنی استفاده از این محصول را برای کودکان 3 تا 6 سال در نظر گرفته است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . برای خرید استخر بادی کودک بست وی می توانید همین حالا سفارش خود را از نمایندگی اینتکس تهران ثبت کنید .

اگر می خواهید با یک تیر ، دو نشان بزنید و با یک هزینه دو محصول بادی داشته باشید ، بدون شک خرید استخر بادی کودک جدید بست وی با اتاق مجزا گزینه خوبی برای آن ها خواهد بود . پیش تر در رابطه با ویژگی های ظاهری و بازی هایی که در استخر بادی وجود دارد ، مسائلی مطرح شد . ولی قصد داریم تا ویژگی های باطنی استخر بادی را نیز بررسی کنیم . اولین نکته در ساخت تشک های جامپینگ این است که استحکام و دوام بالایی داشته باشند . چرا که کودکان در هنگام بازی با این وسیله های بادی ، باید بر روی آن بپرند و بازی کنند ، برای همین باید بدنه آن ها مقاوم باشد تا بتواند وزن کودکان را تحمل کند . اگرچه وزن کودکان سبک است ، ولی زمانی که آن ها از ارتفاع بر روی تشک بادی جامپینگ می پرند ، وزن زیاد و ناگهانی به محصول وارد می شود . برای همین شرکت بست وی نیز از لایه های ضخیم پی وی سی برای ساخت این بخش استفاده کرده است . 

برای اینکه استخر بادی بتواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد ، از این طراحی دولایه استفاده شده است . قسمت جامپینگ این استخر حتی لایه هایی در درون خود دارد که می تواند شدت ضربه را گرفته و حتی خاصیت فنری داشته باشد ، تا کودکان بتوانند با ارتفاع بیشتری بپرند . در واقع این ویژگی تمامی تشک های جامپینگ بوده و حتی تشک های جامپینگ طراحی شده به صورت بادی نیز باید این ویژگی را داشته باشند . حفاظی که دور تا دور تشک قرار داده شده است ، می تواند از پرتاپ شدن کودکان به بیرون از آن ممانعت کند و در واقع محافظ کودکان است . بخش های شفاف محافظ در واقع توری است . کودکان برای ورود به بخش تشک جامپینگ ، می بایست از داخل استخر رد شده و وارد آن شوند .

  • طول : 239  سانتی متر
  • عرض : 142 سانتی متر
  • ارتفاع : 102 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 70 لیتر
  • وزن : 5.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای عروسک و حلقه بادی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 52385

استخر بادی کودک جدید بست وی را می توان محصولی دو کاره در دسته بندی استخر های بادی تولیدی توسط برند بست وی دانست . این استخر کودک با توجه به طراحی که دارد ، علاوه بر آب تنی می تواند هیجان حضور بر روی تشک جامپینگ را نیز به کودک منتقل کند تا کودک های امروزی را از بی تحرکی بازی های گوشی و تبلت به دور نگه دارد و سلامت و شادابی را برای آن ها به همراه داشته باشد . کیفیت ساخت بدنه این محصول با توجه به تست های استانداردی که بر روی آن صورت گرفته است ، بسیار بالا می باشد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است . در ادامه این بخش قصد داریم تا اقدام به بررسی کامل این استخر بادی کنیم پس اگر شما هم قصد خرید استخر بادی کودک جدید بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

با نگاهی به بدنه این استخر بادی می توانید متوجه شوید که فقط با استخر رو به رو نیستید و با توجه به نوآوری که برند بست وی در ساخت این محصول بکار گرفته است ، استخر به همراه تشک جامپینگ را در اختیار خواهید داشت و در واقع با یک تیز دو نشان خواهید زد . تشک جامپینگ این محصول به صورت گرد می باشد و دارای دیواره هایی ساخته شده از ستون های بادی و تور های نرم می باشد که از بیرون افتادن کودک در هنگام بازی به خوبی جلوگیری می کند . این تشک به صورت مواج طراحی شده است و به هنگام خیس بودن بدن و به خصوص پاهای کودک باعث می شود تا از لیز خوردن جلوگیری به عمل آید . جامپینگ از بازی های محبوب کودکانه می باشد که در کنار آب تنی می تواند به طور کلی نقش بسزایی در تخلیه انرژی کودکان داشته باشد و خاطرات فراموش نشدنی را برای آن ها از دوران کودکی شان به جای بگذارد .

اما در بخش دیگری از این محصول می توانیم استخر بادی سایز متوسطی را ببینیم که طراحی شده است و این محصول را در تابستان برای آب تنی در محیط های خانگی حتی کوچک نیز به انتخابی خوب بدل کرده است . این استخر به نسبت سایر استخرهای بادی تولیدی توسط برند بست وی کمی کوچک می باشد و مجموعه کلی استخر به صورت همزمان می تواند پذیرای یک الی دو کودک باشد . رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان 3 تا 6 سال در نظر گرفته شده است که البته گفتنی است رده سنی در این محصولات چندان ملاک نمی باشد و به نسبت قد کودک خود می توانید از عمق آب موجود استفاده کنید . به همراه این محصول برای شما عزیزان درون بسته بندی یک عدد برچسب تعمیرات نیز ارسال می شود که در مواقع ضروری می توانید از آن در جهت تعمیر نیز استفاده کنید .

جنس بدنه این استخر بادی ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد . پی وی سی که قدرت بالایی در هنگام استفاده در فضای باز دارد و این امر باعث می شود تا بتوانید در باغ و ویلای شخصی خود نیز از آن استفاده کنید . پی وی سی چرمی دو لایه در بخش کف جامپینگ به کار گرفته شده است تا قدرت لازم را برای تحمل وزن کودکان استفاده کننده از آن داشته باشد . این تحمل وزن در تشک جامپینگ بالغ بر 55 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن این محصول 5.6 کیلو گرم می باشد و در حالت خالی از باد می توانید آن را در حجم کوچکی که دارد درون بسته بندی قرار داده و به همراه خود داشته باشید . باد کردن این استخر در مدت زمان تقریبی پنج دقیقه صورت می گیرد و دریچه های موجود در بدنه این محصول قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهند داشت .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...