استخر بادی کودک دایره ای سه لایه اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 92 لیتر
  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دایره ای سه لایه اینتکس از نمونه استخر های بادی نسل اول است که به صورت گرد و لایه لایه ساخته شده است ، این مدل که یکی از پر فروش ترین استخر های بادی است از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است که هر یک از آن ها دارای دریچه هوای جداگانه هستند . این استخر بادی دارای ابعاد کوچکی است که این اجازه را می دهد تا از آن به عنوان وان بادی در داخل حمام استفاده کنید ، اندازه این محصول که در جدول زیر آورده شده است مناسب برای سنین زیر 4 سال است ، به همین دلیل نیز اینتکس برای بالا بردن سطحی ایمنی استخر بادی کف آن را به صورت بادی ایجاد کرده است ، این نوع طراحی موجب می شود که کف استخر بادی بسیار نرم و ایمن شود تا در صورت برخورد کودک با کف استخر آسیبی به وی وارد نشود . این محصول از جنس بسیار با کیفیت و مقاوم pvc با رویه طرح چرم ساخته شده و باعث طول عمر بالای محصول شده است ، این جنس همچنین سازگار با محیط زیست بوده و ضرری برای انسان و پوست آن ندارد . فروشگاه اینتکس این محصول زیبا و دوست داشتنی را با قیمت مناسب به فروش می رساند تا هموطنان عزیز بتوانند به راحتی این محصول را خریداری نمایند . در کنار محصول بسته تعمیرات قرار دارد که در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از آن اقدام به تعمیر استخر بادی کودک خود کنید .

استخر بادی کودک دایره ای سه لایه اینتکس

 

یکی از انواع استخر های بادی کودک، استخر های بادی گرد می باشند. این استخر های بادی در رنگ ها و اندازه های گوناگون، هم چنین با عمق های مختلف تولید می شوند. همینطور تولیدکنندگان گوناگونی به ساخت این گونه استخر ها پرداخته اند. بی شک انتخاب از میان این تنوع بالا، دشوار می باشد. تمامی این استخر های بادی با تنوع بالا در سایت اینتکس تهران موجود می باشند و این ساعت به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تمامی این محصولات را با قیمتی ارزان به فروش می رساند. استخر بادی کودک دایره ای سه لایه اینتکس یکی از بهترین نمونه های این استخر های بادی بوده که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. در ادامه تمامی وجوه این استخر بادی را مورد بررسی قرار می دهیم. 


استخری کوچک و کاربردی 

این استخر بادی دارای ابعادی بسیار کوچک می باشد. ابعاد این استخر بادی به مشخصات قطر 80 سانتی متر و ارتفاع 35 سانتی متر می باشد. استخر بادی کودک به دلیل کوچک بودن ابعاد کاربردهای متنوعی دارد. اغلب خانواده ها به دلیل زندگی آپارتمانی تمایل به خرید استخر های بادی کوچک دارند تا فضای کمی را اشغال کند و به راحتی درکوچک ترین فضا جای بگیرد. به همین دلیل این گونه استخر های بادی همیشه درصدر فروش قرار دارند. استخر بادی کودک را در هنگام مسافرت می توانید به همراه خود ببرید. این استخر بادی در حالت بسته بندی بسیار کوچک بوده و در خودرو احتیاج به فضای کمی دارد. هم چنین در هر محیطی به سادگی و در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی می شود. در مسافرت و در کنار ساحل و در هر محیط دیگری می توانید این استخر بادی را توسط یک پمپ باد ساده راه اندازی کنید. با توجه به ظرفیت کم استخر با سرعت پر از آب می شود و برای استفاده کودک آماده است. استخر بادی کودک قابلیت استفاده در فضاهای باز را دارا می باشد و قرار دادن طولانی مدت این استخر بادی در برابر آفتاب، بدنه را دچار آسیب نمی کند.

از این استخر بادی در حمام و به عنوان وان بادی می توانید استفاده نمایید. به این صورت که استخر بادی را در حمام قرار دهید و به استحمام کودک بپردازید. با این کار فضای حمام را برای کودک لذت بخش کنید. دیگر کاربرد این استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. با توجه به ابعاد کوچک استخر بادی، به راحتی در اتاق کودک جای می گیرد و می توانید داخل استخر را از توپ های رنگی کوچک پر کنید تا کودک ساعت ها بدون ذره ای احساس خستگی به بازی بپردازد. این استخر بادی برای استفاده کودکان کوچک تر از 4 ساله مناسب بوده و با ایمنی بالا می توانید کودک را در این استخر بادی قرار دهید تا به بازی بپردازد. 


مشخصات بدنه استخر 

این استخر بادی از دیواره ای سه لایه ساخته شده است. سه حلقه بادی که به هم متصل شده اند دیواره را تشکیل داده اند. این حلقه ها هر یک دارای دریچه باد جداگانه بوده و به راحتی قابل باد کردن می باشند. هم چنین این حلقه ها در محل اتصال بسیار محکم می باشند و با ضربه و فشار ناشی از بازی کردن کودک آسیب نمی بینند. کفی استخر بادی نیز به صورت بادشو و حبابی می باشد. طراحی حبابی این استخر بادی به صورت طبی بوده که در صورت استفاده طولانی مدت کودک، بدن او اذیت نمی شود و کودک خسته نمی شود. کفی استخر بادی نیز دارای دریچه باد جداگانه ای می باشد. بدنه این استخر بادی دارای رنگ ملایم آبی می باشد که بر روی آن تصاویر فانتزی صورتی و سفید وجود دارد. 


ثبت سفارش 

برای خرید استخر بادی کودک دایره ای سه لایه اینتکس با قیمتی ارزان می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش این استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های این مرکز تماس حاصل نمایید. 

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
92 لیتر
قطر
80 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...