استخر بادی کودک دخترانه گرد اینتکس

کد intex 57103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,785,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دخترانه گرد اینتکس یکی دیگر از جدیدترین و منحصر به فرد ترین انواع استخر بادی سایز کوچک و پرتابل بوده و از تولیدات موفق این کمپانی بزرگ در سال 2020 به شمار می رود. این استخر بادی گرد بوده که بدنه ان از مجموعا سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها برای افزایش کارایی محصول و همچنین طول عمر آن دارای دریچه های باد اختصاصی بوده که در زمینه افزایش استحکام بدنه استخر بادی نیز موثر هستند. بدنه اصلی این استخر بادی بی رنگ بوده اما در داخل هر لایه از دیواره آن شما می توانید اکلیل های درخشانی را مشاهده کرده که به زیبایی هرچه بیشتر محصول می افزایند. کف محصول ساده و صورتی رنگ بوده که متناسب با علایق دخترانه انتخاب شده است. توجه داشته باشید کف این استخر بادی از نوع باد شو بوده که راحتی کودک شما را در زمان استفاده به همراه دارد.


گنجایش داخلی این استخر بادی برای آب محدود و مناسب بوده تا در مصرف ی رویه آب در روز های تابستان جلوگیری شود. جنس بدنه محصول نیز از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی انتخاب شده تا بدون دغدغه بتوانید علاوه بر محیط سرپوشیده ، در فضای باز و حتی مسافرت نیز برای تفریح فرزند خود این محصول را به همراه ببرید. مدت زمان راه اندازی و جمع آوری این استخر بادی کم بوده و وزنی سبک داشته که در زمان جمع آوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل در زمان سفر و جا به جایی مشکلی ایجاد نخواهد کرد. برای خرید این استخر بادی کودک اینتکس تنها کافی بوده به فروشگاه رسمی محصولات بادی مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 56 لیتر
قطر 79 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 700 گرم
جنس بدنه وینیل طرح دار
جنس بخش کناری وینیل 
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

استخر بادی کودک دخترانه گرد اینتکس

استخر های بادی دخترانه و پسرانه معمولا توسط طرح و نقش ظاهری و رنگ بدنه از هم متمایز می شوند. استخر های بادی کودک دخترانه و پسرانه برای استفاده در هر محیطی طراحی شده اند. این استخر های بادی در سایز ها و انواع مختلف با قابلیت های گوناگون تولید می شوند. خریداران استخر های بادی می توانند با توجه به سن کودک و جنسیت او و همچنین با توجه به فضای مورد استفاده، استخر بادی مورد نیاز خود را از بین انبوه استخر های بادی جستجو کرده و خریداری نمایید. برای داشتن خریدی راحت و لذت بخش و مقرون به صرفه می توانید استخر مورد نیاز خود را از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران که دارای بالاترین تنوع محصول می باشد تهیه بفرمایید. قیمت استخر بادی کودک دخترانه گرد اینتکس استخری بادی با بالاترین کیفیت و بسیار زیبا و ارزان می باشد که بی شک دختران از دیدن آن شگفت زده خواهند شد. در ادامه به معرفی مشخصات این استخر بادی جذاب می پردازیم. 


ساختمان ساده استخر بادی 

استخر بادی دخترانه اینتکس استخری زیبا با طراحی ابتدایی می باشد. این استخر بادی دارای بدنه ای بسیار ساده است که مقاومت و استحکام بالایی دارد. این استخر بادی دارای بدنه ای گرد می باشد. استخر بادی دارای کفی مقاوم و طبی است. کفی این استخر بادی از فناوری ساخت حبابی بهره مند است که بسیار راحت بوده و برای استفاده طولانی کودک بسیار مناسب است. پاهای کودک در صورت ایستادن در استخر اذیت نمی شود و استخر بادی با انعطاف بالا، راحتی کودک را فراهم می کند. در کفی استخر بادی نیز یک دریچه باد برای باد کردن کفی تعبیه شده است. استخر بادی دخترانه از دیواره ای سه لایه تشکیل شده است. سه حلقه بادی بر روی یک دیگر قرار گرفته اند و با اتصال به یکدیگر دیواره را تشکیل داده اند. این حلقه های بادی دارای ضخامت معمولی بوده و به صورت بسیار محکمی به یکدیگر متصل شده اند. هر یک از این حلقه های بادی بر روی خود دارای دریچه باد جداگانه هستند. این دریچه ها دارای سوپاپ می باشند که به راحتی می توانید توسط یک پمپ باد دستی ساده حلقه ها را باد کنید. هم چنین در هنگام تخلیه باد استخر توسط این دریچه های باد، این کار با سرعت بیشتری انجام می شود. 


استخری جذاب و زیبا 

استخر بادی دخترانه دارای بدنه ای ساده می باشد. این استخر بادی در نهایت سادگی دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب است. بدنه استخر بادی به صورت شفاف ساخته شده است. کفی این استخر بادی دارای رنگ صورتی بسیار زیبایی می باشد. این استخر بادی تنها استخر موجود با این طراحی بدنه می باشد. دیواره های استخر بادی به صورت اکلیل دار بوده و به صورت طلایی شنی ساخته شده است. این دیواره ها زیبایی بی نظیری به استخر می بخشند که توجه تمامی کودکان را جلب می کنند. 


کاربردهای متنوع 

استخر بادی دخترانه دارای قابلیت های متنوعی می باشد که باعث شده است این استخر بادی در بالاترین صدر فروش قرار بگیرد. استخر بادی دخترانه را می توانید در مسافرت ها به همراه خود برده تا کودک در هر محیطی که مایل بودید به بازی بپردازد. این استخر بادی قابلیت استفاده در فضاهای باز را دارا می باشد. هم چنین از این استخر بادی می توانید در برابر نور آفتاب نیز استفاده نمایید. استخر بادی کودک دارای وزن کمی است که می توانید آن را به سادگی حمل و جابه جا نمایید. استخر بادی دخترانه را می توانید به عنوان استخر توپ در اتاق کودک قرار دهید و داخل آن را از توپ های رنگی پر کنید. با این کار کودک با دیدن استخر شگفت زده خواهد شد. استخر بادی را می توانید در حمام قرار دهید و به عنوان وان بادی استفاده نمایید. 


خرید استخر بادی 

برای خرید انواع استخر های بادی کودک از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و استخر بادی را خریداری نمایید. استخر بادی دخترانه را می توانید با قیمتی ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری کنید. پس از ثبت سفارش در این سایت، استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...