استخر بادی کودک رنگین کمانی

کد bestway 52239

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 24 لیتر
  • قطر: 91 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
1,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی کودک رنگین کمانی ، از سری استخر های بادی کودکان 2 تا 18 ماه که دارای اشکال و طراحی بسیار زیبا می باشد .

استخر بادی کودک رنگین کمانی از استخر های بادی می باشد که برای کودکان طراحی شده است و می تواند بستری بسیار زیبا و روحیه بخشی را برای آن ها به ارمغان بی آورد . این استخر بادی توسط کمپانی معتبر و معروف بست وی طراحی و روانه بازار شده است . این کمپانی همواره استخر های زیبایی را در ابعاد و رنگ های مختلف ارائه کرده است که از نظر ساختار نیز بسیار مقاوم هستند .  این استخر بادی مناسب برای سنین 4 تا 18 ماه مناسب است و به دلیل رنگ های مختلفی که دارد می تواند محصولی جذاب برای آن ها باشد . این استخر را می توان به عنوان وان نیز در نظر گرفت ، اگر حمام خانه شما بزرگ باشد می توانید این استخر را در حمام نیز راه اندازی کنید و در استحمام فرزندتان از آن بهره بگیرید . این استخر بادی ابعاد کوچکی دارد و می توان آن را در کمترین زمان راه اندازی کرده و مورد استفاده قرار داد .


ظرفیت آبی که این استخر می تواند درون خود جای دهد به 24 لیتر می رسد که می توان این مقدار را در زمان بسیار کم پر یا خالی کرد . به دلیل اینکه حجم هوای مصرفی این محصول کم است دیگر پمپی برای آن تعبیه نشده است . در حلال رنگین کمانی این استخر بادی دو حلقه متحرک قرار گرفته است که کودک هنگام قرار گیری در استخر می تواند با آن بازی کند ، و والدین به شست شوی آن ها بپردازند ، بدون اینکه کودکشان بی قراری کند . جنس بدنه این استخر بادی نیز از pvc فشرده است که این جنس برای تولید استخر های بادی بسیار مناسب است و می تواند به خوبی فشار های وارده را تحمل کند . این محصول زیبا و پر فروش شرکت بست وی در فروشگاه intex با قیمت ارزان موجود می باشد تا شما عزیزان آن را با کیفیت بسیار بالا تهیه کنید .

استخر بادی کودک رنگین کمانی

سرگرم کردن کودکان شیرخوار کار بسیار دشواری است. زیرا کودک به تازگی پس از دو ماهگی توانایی حرکت را کسب می کند. کودک ما در این دوره توانایی نشستن و یا گرفتن اجسام را ندارد و به تدریج از دو ماهگی به بعد دارای این توانایی ها می شود. در نتیجه برای بسیاری از مادران سرگرم کردن کودک دشوار می باشد. ما به وسایلی احتیاج داریم که توجه کودک را جلب کند و برای او جالب باشد. کودک در این سن به اجسامی که صدا دارند و یا به وسایلی که از بالای سر آویزان می شود توجه زیادی نشان می دهد. استخر بادی کودک رنگین کمانی از وسایلی است که می توان برای کودک شیر خوار تهیه نمود و او را سرگرم کرد. این استخر بادی مناسب برای شیرخواران ۲ تا ۱۸ ماهه می باشد و دارای جذابیت‌های زیادی است. 


طراحی ظاهری جذاب

استخر بادی کودک رنگین‌ کمانی به صورت گرد طراحی شده است. کف این استخر بادی از طراحی مواج بهره می برد تا کودک در هنگام بازی راحت باشد. ساختار مواج به کف استخر انعطاف بالایی می دهد تا بدن کودک در هنگام بازی در داخل استخر در مناسب‌ترین حالت قرار بگیرد. کف استخر به رنگ سبز است. دیواره استخر بسیار کوتاه بوده و به صورت یک تکه می باشد. بر روی دیواره استخر چهار عدد اسباب بازی بادی مجزا دیده می شود. این اسباب بازی ها به شکل‌ های گل و قارچ می باشد و مجزا از بدنه بوده و بر روی حفره‌ هایی که بر روی بدنه است قرار می گیرد. یک رنگین کمان نیز در بالای استخر بادی قرار دارد که متصل به دیواره می باشد. دو حلقه بادی مجزا نیز از این رنگین کمان آویزان می باشد. بدنه استخر بادی به رنگ سفید و آبی است. حلقه‌های استخر بادی نیز زرد رنگ بوده و در پایین آن‌ها دو عدد ستاره به رنگ قرمز و آبی موجود است. 


قابلیت های استخر بادی 

این استخر بادی به سادگی قابل راه اندازی است. شما می توانید این استخر را در هر زمانی به سرعت راه اندازی نمایید. استخر بادی در ابعاد کوچک است که به سرعت می توانید آن را باد کنید. این استخر را می توانید در حمام راه اندازی کرده تا برای استحمام کودک به عنوان وان بادی مورد استفاده قرار گیرد. زیرا بسیاری از کودکان از بازی کردن در حمام لذت می برند. با استفاده از این استخر بادی می توان لحظات استحمام کودک را لذت بخش کرد. هم چنین از این استخر بادی کوچک می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود. 


کیفیت بالای استخر بادی

این استخر بادی از بهترین نوع پلاستیک فشرده طرح چرم ساخته شده است که دارای استحکام بالایی می باشد. این جنس بدنه دارای انعطاف زیادی است که برای کودکان بسیار راحت است. بدنه استخر بادی در برابر ضربه و فشار ناشی از بازی کودکان مقاومت زیادی نشان می دهد. شما می توانید در هر محیطی این استخر را باد کنید تا کودک بتواند با آن بازی کند. 


اندازه استخر بادی کودک 

این استخر بادی دارای قطر ۹۱ سانتی متر و ارتفاع ۵۶ سانتی متر می باشد. ظرفیت آب این استخر معادل ۲۴ لیتر است که به سرعت می توان آن را پر کرد. وزن استخر بادی تقریبا ۱ کیلوگرم است که جابه جایی و حمل آن را آسان می کند. به همراه این استخر بادی یک دفترچه راهنما وجود دارد. یک برچسب تعمیرات نیز به همراه استخر بادی به شما تقدیم می شود که با استفاده از آن بتوانید در صورت آسیب دیدن احتمالی بدنه را ترمیم کنید. 


روش خرید استخر بادی کودک 

استخر های بادی کودک ساخته شده توسط شرکت بست وی از بهترین و زیباترین نوع استخر های بادی می باشد. تمامی این محصولات در سایت فروشگاه اینتکس تهران موجود بوده که می توانید با مراجعه به سایت محصولات مورد نظر را دیدن کنید و با مطالعه توضیحات با محصولات آشنا شوید. شما می توانید با توجه به جنسیت و سن کودک خود یک محصول را انتخاب کرده و از سایت اینتکس تهران سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
24 لیتر
قطر
91 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
وزن
1.2 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
بدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 4 تا 18 ماه
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...