استخر بادی کودک رنگین کمان اینتکس

کد intex 57141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 85 لیتر
  • طول: 142 سانتی متر
  • عرض: 119 سانتی متر
890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر بادی کودک رنگین کمان اینتکس به صورت حضوری و اینترنتی از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب به همراه برچسب تعمیرات

استخر بادی کودک رنگین کمان اینتکس از سری استخر های بادی بچگانه با طراحی دوست داشتنی است که توسط کمپانی پرآوازه اینتکس طراحی و ساخته شده ، استخر های بادی به دلیل سبک بودن و کم حجم بودن به راحتی قابل جابجایی هستند ، همچنین راه اندازی ساده و سریعی دارند تا کودک در هر لحظه که نیاز به بازی و آب تنی دارد بتوانید استخر بادی خانگی را راه اندازی کنید و بستر را برای آب بازی و بازی های با نشاط آبی در خانه و در حیاط بهره مند شوند . استخر های بادی از نظر ابعاد ، طرح و آرگونومی ساخت بسیار متنوع هستند اما این استخر بادی به دلیل نوع طراحی که دارد به استخر بادی طرح رنگین کمان معروف شده است . این محصول در ابعاد 142*119 سانتی متر ساخته شده و می تواند بستر ایده آلی برای کودکان سنین بالای 3 سال باشد . ظرفیت کلی این استخر 85 لیتر است که می توانید به سرعت آن را پر یا خالی کنید . بدنه این محصول از جنس بسیار خوب و با کیفیت اینتکس ساخته شده است چرا که این جنس در برابر فشار ، وزن ، ضربه و از همه مهم تر در برابر رطوبت مقاوم می باشد ، همچنین این نوع جنس کاملا قابل تعمیر است ، برای تعمیر این محصول می توانید از برچسب های تعمیراتی که اینتکس در کنار محصول قرار داده است استفاده کنید . شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

استخر بادی کودک رنگین کمان اینتکس

دیگر نیازی به تعریف زیاد در رابطه با زیبایی استخر بادی کودک رنگین کمان اینتکس نبوده و ظاهر استخر کاملا می تواند محصول را توصیف کند . برای همین می رویم به سراغ سایر ویژگی های این استخر بادی . استخر بادی در تمامی مدل ها ، قابل استفاده در فضاهای باز هستند ، برای همین اگر نگران این هستید که نور خورشید به استخر آسیب وارد می کند ، باید بگوییم که اینطور نیست و اگر از استخر استفاده شود ، مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . ولی توصیه می کنیم اگر از استخر بادی استفاده نمی شود ، بهتر است که آن را جمع کنید و بی جهت برای مدت زیادی باز نماند . برای جمع کردن استخر ، سعی کنید که استخر کاملا خشک شده باشد ، برای خشک شدن نیازی نیست کاری انجام دهید ، فقط اگر استخر را برای مدتی در جایی که به آن آسیب نرسد پهت کنید تا خشک شود سپس آن را جمع کنید . 

اگر استخر را به صورت خیس جمع کنید ، طول عمر آن کاهش خواهد یافت . همچنین اگر استخر بادی برای مدت بسیار طولانی در زیر آب باز مانده و بلا استفاده باشد ، باز هم ممکن است به آن آسیب وارد شود . ولی با رعایت نکات مهم که خدمت شما عرض شد ، می توانید سال های سال از استخر بادی استفاده کرد ، بدون اینکه دچار مشکل شود . اگر استخر بادی دچار پارگی جزئی و یا سوراخ شدگی ها باشد ، قابل رفع است و می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات اینکار را بکنید . اگر نیاز به برچسب بیشتری داشته باشید ، می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . راه اندازی و استفاده از ان استخر اصلا زمانبر نیست و در کوتاه ترین زمان راه اندازی خواهد شد . قبل از هرگونه اقدام به خرید استخر بادی ، از فروشگاه موجود بودن محصول را استعلام بگیرید . 


استخر بادی کودک رنگین کمان اینتکس از محصولاتی با طراحی دلنشین و خاص بوده که برای سنین سه تا هفت سال طراحی و ساخته شده است . این محصول که به تازگی روانه بازار شده ، طرفدار و خریداران زیادی را سمت خود جذب کرده است و بدون شک فرزند شما از استفاده این استخر بادی رنگین کمان لذت خواهد برد . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت: طراحی این محصول به صورت یک ابر بوده که در آن یک رنگین کمان زیبایی که به عنوان یک سایه بان از آن می توان استفاده نمود ، ساخته شده است و رنگ هایی بالغ بر قرمز ، نارنجی ، زرد ، سبز ، آبی ، بنفش و سفید در آن به کار رفته است و این تنوعرنگ در این محصول ، جذابیت آن را دو چندان کرده است .

جنس بدنه : کودکان در هنگام بازی  و تفریح به هیچ وجه در نگهداری از محصول توجهی نمی کنند ، به همین دلیل شرکت های معتبر دنیا سعی بر این دارند تا محصولاتی که برای سنین کودکان طراحی می کنند ، در وهله اول دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی باشد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 142 سانتی متر ، عرض : 119 سانتی متر ، ارتفاع: 84 سانتی متر ، ظرفیت آب : 85 لیتر و در نهایت وزن آن 2 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول شما احتیاجبه یک پمپ دستی و یا برقی دارید ، تا آن را درون این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه آن را باد کرده تا فرزندتان از آن به آسودگی استفاده بکند ولذت ببرد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به این کالا نزدکی نکنید و سعی شود تا پس از استفاده آن در نزد کودک ، محصول را جمع نمایید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توایند آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نموده و یا به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی استخر بادی کودک رنگین کمان اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که برای کودکان سه تا هفت سال طراحی و ساخته شده است . جنس بدنه این استخر از پیوی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
85 لیتر
طول
142 سانتی متر
عرض
119 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین +3 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...