استخر بادی کودک سایبان دار طرح میوه

Bestway 52378

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,830,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد رنگی کودک بست وی را می توان محصولی جدید و در عین حال فکری برای کودکان بالای چهار ماه دانست که علاوه بر آب تنی می تواند فکر و خلاقیت آن ها را به خوبی افزایش دهد . این استخر بادی دارای بدنه ای با رنگ های شاد می باشد که در تقویت روحیه و شادابی کودک خردسال شما بسیار تاثیر گذار است . این استخر به همراه خود دارای پنج عدد پازل فکری می باشد که کودک می تواند در هنگام آب تنی آن ها را با شکل های درآمده در بدنه استخر تطابق بدهد و در واقع بازی فکری نیز صورت می گیرد . فضای داخلی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد مناسب استفاده یک نفر می باشد و با توجه به ابعادی که دارد می توانید علاوه بر محیط های باز آن را در حمام های خانگی استفاده کنید و ظرفیت آبی که درون آن جای می گیرد بالغ بر 45 لیتر است که برای پر کردن آن کار چندان سختی را نخواهید داشت . برند بست وی در ساخت بدنه این استخر بادی کوچک از متریال پی وی سی استفاده کرده است ، پی وی سی چرمی به کار گرفته شده در این محصول با توجه به روکش شمعی که دارد مناسب برای استفاده کودکان با شرایط پوستی مختلف می باشد و بسیار نرم و راحت است . وزن این استخر 1.5 کیلو گرم می باشد و بسیار سبک است و به همراه آن درون بسته بندی یک عدد برچسب تعمیرات وجود دارد . برای راه اندازی استخر بادی رنگی بست وی می توانید از انواع پمپ باد دستی و برقی استفاده کنید و راه اندازی در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد . اینتکس تهران فروشگاه استخر بادی با ارزان ترین قیمت ، 

اگر دوست دارید که کودک شما علاوه بر آب تنی و آب بازی ، به چالش کشیده شود و بازی های دیگر را نیز انجام دهد ، این محصول بهترین گزینه خواهد بود . چرا که بازی در آن طراحی شده است و کودکان می توانند با اشکالی که وجود دارد ، آن ها را در لبه استخر بادی که به صورت یک تابلو ساخته شده است ، قرار دهند . اگر به تصویر محصول نیز دقت داشته باشید ، یک لبه با ستون بادی زرد رنگ و صفحه ای آبی رنگ وجود دارد که آن صفحه تعدادی اشکال هندسی دارد ، حالا این اشکال هندسی نیز به صورت جداگانه طراحی شده اند که در آب استخر شناور می باشند ، کودکان می توانند این اشکال را برداشته و آن را در صفحه ها قرار دهند . جنس این محصول در تمامی بخش ها از پی وی سی ساخته شده است . پی وی سی بهترین جنس برای ساخت استخر بادی است و این موضوع را شرکت بست وی می داند و برای همین بیشتر استخر های بادی اصل و اورجینال خود را از همین جنس تولید کرده است . گاها ممکن است برخی از محصولات بادی موجود نباشند ، برای همین با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

این استخر حتی می تواند به عنوان وان بادی نیز مورد استفاده قرار بگیرند . حمام کردن کودکان عمدتا توسط والدین کار سختی است و آن ها نگران آسیب رسیدن به کودکان در هنگام استحمام هستند ، ولی با داشتن استخر بادی کودک سایبان دار طرح میوه ، شما یک محیطی ایمن تر را برای کودکان دست و پا خواهید کرد . چرا که در داخل استخر آب جمع می شود و از شدت برخورد کودکان با کف استخر جلوگیری خواهد نمود . حتی بخش های بادی استخر نیز بسیار نرم می باشد . کودکان می توانند در هنگام بازی و در هنگامی که در داخل استخر نشسته اند ، به این دیواره ها تکیه داده و در یک شرایط بهتر از استخر بادی استفاده کنند . راه اندازی استخر بادی کار بسیار آسانی است ، حتی شما می توانید با استفاده از پمپ باد دستی سایز کوچک نیز استخر را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کنید . برای اینکه در بدنه استخر دریچه باد قرار داده شده است که امکان راه اندازی با تمامی پمپ ها را برای شما میسر خواهد نمود . 

  • طول : 120  سانتی متر
  • عرض : 117 سانتی متر
  • ارتفاع : 36 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 45 لیتر
  • وزن : 1.5کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای پازل های بازی کودک
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 52378

استخر بادی کودک سایبان دار طرح میوه بست وی محصولی با طراحی ساخت هوشمندانه می باشد که به کودکان این اجازه را می دهد در هنگام آب تنی از پازل های فکری استفاده کنند . این استخر بادی برای استفاده کودکان بالای چهار ماه ساخته شده است و رده سنی پایین آن باعث شده است برای نوزادان نیز بتوانید از آن جهت حمام کردن و یا استفاده در محیط های روباز استفاده کنید . بدنه این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی می باشد و هیچ گونه حساسیتی به وجود نمی آورد و علاوه بر آن دارای نرمی خاصی می باشد که به هنگام کشیده شدن بدن بر روی سطح استخر هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نمی شود . اگر قصد خرید استخر بادی کودک بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این استخر زیبا را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

با نگاهی به ظاهر این استخر بادی کودک می توانید متوجه شوید که خلاقیت کودک در این استخر بسیار حائز اهمیت است . جایی که بر روی سایبان استخر از پازل های بازی استفاده شده است تا با به همراه داشتن فوم ها در شکل های مختلف کودک بتواند از خلاقیت خود استفاده کند و هر کدام از آن ها را در جای خود قرار دهد . این نوع بازی های کودکانه ساده می تواند در شکل گیری حافظه قوی کودک نقش بسزایی داشته باشد و این استخر بادی جزو معدود محصولات بادی فکری به شمار می آید که در سال جدید میلادی رونمایی شده است . رنگ بدنه این محصول از ترکیب های قرمز ، سفید ، زرد و آبی استفاده می کند که در دسته رنگ های شاد به شمار می آید و روحیه کودک را بالا نگه می دارد . اگر به دنبال استخر بادی برای کودک و نوزاد خود هستید که در محیط های خانگی و حتی بیرونی از آن استفاده کنید این محصول می تواند بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای او باشد .

جنس بدنه یکی از اولین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه داشته باشید زیرا طول عمر و دوام محصولات را تضمین می کند . استخر بادی کودک بست وی ساخته شده از متریال درجه یک پی وی سی چرمی می باشد که کیفیت ساخت بالا ، مقاومت در برابر فشار و ضربه و همچنین استحکام در فضای باز حتی به زیر نور خورشید می تواند از مهمترین فاکتورهای آن به شمار بیاید . این نوع پی وی سی به صورت کامل ضد آب بوده و درزهای آن به خوبی آب بندی شده اند تا در هنگام جنب و جوش های کودکانه بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . به همراه این محصول اسباب بازی های هندسی زیبایی نیز درون بسته بندی وجود دارد که ساخته شده از فوم فشرده شده می باشد .

راه اندازی این استخر که به قطر تقریبی 120 سانتی متر می باشد توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای صورت می گیرد و دریچه های بادی از نوع دو کاره می باشند که در جهت خالی کردن سریع باد نیز به کمک شما می آیند . حجم آب داخلی استخر بالغ بر 45 لیتر می باشد که با توجه به رده سنی کودک استاندارد می باشد و ظرفیت نود درصدی استخر را شامل می شود و نباید ظرفیت استخر را به صورت صد در صدی پرکنید زیرا کارایی آن کمی پایین خواهد آمد . از مهمترین ویژگی های این استخر بادی کودک وزن سبک 1.5 کیلو گرمی به همراه حجم کلی اشغال شده در هنگام جمع شدن می باشد که باعث می شود به راحتی بتوانید آن را درون کیف و یا ساک مسافرت خود قرار داده و به همراه خود داشته باشید . خرید استخر بادی کودک بست وی را می توانید با ضمانت اصالت با ارزان ترین قیمت از نمایندگی فروش اینتکس تهران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...