استخر بادی کودک سایز بزرگ مدل بیضی شکل

Bestway 54066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,580,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ شفاف بست وی با بدنه زیبایی که دارد می تواند درمحیط های خانگی جهت آب تنی ، محیطی زیبا و دوست داشتنی را برای شما و کودک تان به وجود بیاورد . این استخر بادی دارای بدنه شفاف با طرح های رنگی قرمز و آبی و فیروزه ای می باشد که قطعا جزو زیباترین استخر های بادی بزرگ برند بست وی می باشد . فضای داخلی که این استخر بادی در اختیار شما قرار می دهد در مقایسه با بسیاری از استخر های بست وی بزرگ تر می باشد و به همین خاطر اگر خودتان هم دوست دارید به هنگام آب تنی کودک تان در کنار آن بنشینید و از دیدن آب تنی آن لذت ببرید ، این استخر برای شما بهترین انتخاب است . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم شفاف می باشد و دید به درون استخر را مهیا می کند و برای استحکام هر چه بیشتر در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه چرمی استفاده شده است . کف این استخر به صورت کامل عایق شده است تا به صورت مستمر بتواند فشار های هنگام آب تنی را مهار نماید و کیفیت ساخت بالای خود را در تست های صورت گرفته به خوبی از خود به نمایش می گذارد . بدنه این استخر به صورت کاملا مقاوم می باشد اما باید بدانید که محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند و در این خصوص باید از برخورد هر گونه جسم تیز و یا حرارت مستقیم به بدنه استخر خودداری کنید اما برند بست وی برای این مشکل نیز راه حل گشوده است و درون بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده است که در مواقع آسیب دیدگی به راحتی می توانید از آن استفاده کنید . برخلاف ابعاد بزرگ این استخر بادی ، دارای وزنی متوسط می باشد که برابر با 4.2 کیلو گرم است و در حالت جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند و درون بسته بندی قرار می دهد و از این رو مناسب برای خانه هایی با کمبود فضا می باشد . 

این استخر یکی از معدود استخر هایی است که به شکل بیضی ساخته شده ولی از ابعاد بزرگی برخوردار است . داشتن ابعاد بزرگ در استخر حتی برای کودکان نیز جذاب و دوست داشتنی است ، برای اینکه آن ها می توانند آزاد تر در داخل آب شنا کنند و همچنین می توانند دوستان خود را به بازی و آب تنی در کنار خود دعوت کنند . به همین منظور است که استخر های بادی کودکان سایز بزرگ بیشتر مورد توجه آن ها قرار می گیرد . البته که قبل از خرید استخر بادی کودک ، باید به رده سنی این محصولات توجه داشته باشید ، شرکت های تولید کننده استخر بادی همواره مشخص کرده اند که محصولات بادی تولید شده آن ها برای چه رده سنی قابل استفاده است ، برای همین شما نیز با دقت بر این موضوع ، استخر های بادی را خریداری کنید که مناسب برای رده سنی کودک شما باشد . این استخر همچنین ظاهری بسیار زیبا و جذاب را دارد . البته که در زمان پر شدن استخر با آب ، این جذابیت چند برابر خواهد شد . 

اگر به این استخر بادی توجه داشته باشید ، بدنه آن شفاف است ، شفاف بودن بدنه استخر در کنار لایه های رنگی محصول ، جذابیت های خاصی را به استخر بخشیده و می تواند در نظر کودکان نیز جالب باشد . این لایه ها به بهترین شکل توسط شرکت بست وی طراحی شده اند . همچنین این نوع طراحی تنها برای زیبایی نیست ، بلکه می تواند دوام استخر بادی به خصوص دیواره های آن را مقاوم تر از حالت عادی باشد . یک استخر باید به خوبی هر چه تمام بتواند آب را در داخل خود حفظ کنند . این استخر ارچه بزرگ است ، ولی جابجا کردن آن ساده است . زمانی که شما این محصول را جمع کنید ، با توجه به وزن کمی که دارد ، بسیار آسان می توانید ان را جابجا کرده و در هر جایی با خود ببرید . امکان اینکه استخر بادی کودک سایز بزرگ مدل بیضی شکل را در فضای باز راه اندازی کنید فراهم است و بدنه استخر در برابر نور آفتاب و اشعه ها مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد .

  • طول : 229  سانتی متر
  • عرض : 152  سانتی متر
  • ارتفاع : 51 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 542 لیتر
  • وزن : 4.2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 54066

استخر بادی کودک سایز بزرگ مدل بیضی شکل بست وی محصولی است که شاید در گذشته نمونه های قبلی آن را دیده باشید اما باید گفت که این مدل جدیدترین نوع این استخر می باشد که در سال 2022 میلادی تولید شده است و به فروش رسیده است . در همان ابتدای ورود به بازار این محصولات به خوبی فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده اند و شاید دلیل این فروش را بتوان ابعاد بزرگ داخلی و قابلیت استفاده به صورت چند نفره دانست . فضای داخلی که این استخر در اختیار شما می گذارد به طول 229 در عرض 159 می باشد که به صورت همزمان می تواند مورد استفاده سه الی چهار کودک قرار بگیرد . استخرهای بادی پر طرفدار بسیار پر طرفدار هستند ودلیل استفاده از آن ها می تواند بخاطر تداعی کردن حس استخرهای سنتی اما به صورت همشیگی در دسترس باشد زیرا برای راه اندازی این استخر مدت زمان بسیار کوتاهی را نیاز دارید .

بدنه این استخر بادی به صورت شفاف و البته رنگی ساخته شده است . این بدنه شفاف به صورت عریض می باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد که باعث می شود حجم آب داخلی به همراه کودکان استفاده کننده از استخر را به خوبی مهار نماید . البته این بدنه شفاف با لایه هایی رنگی پوشانده شده است که حالت کلی استخر را از یکدست بودن خارج کرده است و به خوبی جلوه زیبایی را برای آن پدیدار کرده است . یکی از مهمترین مزیت های این استخر بادی را می توان داشتن دریچه تخلیه دانست ، دریچه ای که در هنگام خالی کردن آب داخلی استخر به خوبی به کمک شما می آید و قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و به همین خاطر به راحتی می توانید آب استخر را به مدار مورد نظر خود انتقال داده و برای آبیاری درختان از آن استفاده کنید .

برند بست وی در ساخت بدنه این استخر نیز چیزی کم نگذاشته است و به این منظور جنس بدنه پی وی سی را به کار گرفته است . جایی که این نوع بدنه با توجه به ابعاد بزرگ استخر به خوبی می تواند توانایی های خود را نشان دهد و به راحتی وزن استخر ، حجم آب داخلی و افراد مصرف کننده را مهار نماید . پی وی سی استفاده شده در ساخت بدنه این محصول از نوع چرمی می باشد که به صورت دو لایه است و جزو معدود استخرهای کودک با بدنه با کیفیت دو لایه به شمار می رود . این نوع بدنه در برابر نور خورشید نیز به خوبی مقاوم شده است و این امر باعث می شود تا محدودیتی برای استفاده در فضای باز و سرپوشیده را نداشته باشید . 

وزن این استخر بالغ بر 4.2 کیلو گرم می باشد که در حالت خالی از باد حجم بسیار کمی را اشغال می کند که باعث می شود به راحتی بتوانید آن را هر جایی که مایل بودید انتقال بدهید . شاید جالب باشد که بدانید با توجه به بدنه مقاوم این محصول می توانید آن را به همراه خود در مسافرت به باغ و ویلای شخصی خود داشته باشید در فضای باز برای کودکان خود سرگرمی آب بی خطر را مهیا کنید . حجم آب داخلی این استخر بادی 542 لیتر می باشد که برای تخلیه آن نیز همانطور که ذکر کردیم دریچه تخلیه تعبیه شده است . به همراه این محصول و درون بسته بندی آن پک تعمیرات اصل بست وی قرار داده شده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل در بدنه بتوانید از آن بهره مند شوید . فروشگاه اینتکس تهران این استخر بادی کودک زیبا را با ارزان ترین قیمت برای شما فراهم آورده است که همین حالا می توایند برای خرید آن سفارش خود را نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...