استخر بادی کودک سه بعدی بست وی

کد bestway 54114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 780 لیتر
  • طول: 261 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی کودک سه بعدی بست وی با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس با ضمانت سلامت و گارانتی 48 ساعته تعمیر

استخر بادی کودک سه بعدی بست وی از سری استخر های زیبا و دوست داشتنی بچگانه است که با طراحی خاص و منحصر به فرد تولید شده است ، همانطور که از نام محصول مشخص می باشد کف استخر بادی به صورت سه بعدی طراحی شده که با پر شدن استخر با آب می تواند جلوه زیبا تری را به کف استخر ببخشد . طرح سه بعدی این استخر بادی که شامل ماهی های رنگارنگ و متنوع در اقیانوس است می تواند جلوه زیبا و شادی را به استخر بدهد . این استخر بادی از ابعاد بزرگی برخوردار است و طول آن به 261 سانتی متر می رسد به همین دلیل کودکان می توانند به صورت چند نفره از محصول استفاده کنند ، بزرگسالان نیز می توانند برای ریلکس کردن در آب از استخر بادی فوق بهره مند شوند . این محصول از ساختار دو لایه برخوردار بوده و هر لایه آن دارای محفظه و دریچه هوای جداگانه است ، این لایه ها به بهترین شکل ممکن بر روی هم پرس شده اند . حجمی آبی که این استخر بادی می تواند در درون خود جای دهد به 780 لیتر می رسد که نشان از ابعاد بزرگ استخر دارد . در کنار محصول دو عینک سه بعدی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید طرح سه بعدی کف استخر را به راحتی مشاهده کنید . استفاده از استخر بادی کودک سه بعدی بست وی برای کودکان بالای 3 سال مناسب است . در کنار این محصول برچسب های تعمیراتی قرار گرفته که با استفاده از آن می توانید برای ترمیم قسمت های آسیب دیده بدنه استخر استفاده کنید . برای خرید می توانید به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری از فروشگاه اینتکس اقدام کنید .

استخر بادی کودک سه بعدی بست وی

استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی از بهترین انواع این محصولات می باشند. تمامی استانداردهای روز دنیا در طراحی و تولید این محصولات رعایت شده است و دارا بودن کیفیت عالی جزو ویژگی های تمامی محصولات شرکت بست وی است. استخر بادی کودک سه بعدی بست وی یکی از بهترین نمونه های تولیدی این مجموعه عظیم و با تجربه می باشد. این استخر بادی ویژگی های جذابی دارد که بی شک مورد توجه تمامی کودکان و نوجوانان واقع می شود. در ادامه این محصول را تحلیل می نماییم. 

استخر بادی کودک سه بعدی بست وی | نمایندگی اینتکس


ظاهری خاص و جذاب استخر بادی

این استخر بادی از طراحی خاصی برخوردار می باشد. به گونه ای که در میان استخر های بادی مشابه، طراحی این نمونه بی نظیر است. استخر بادی کودک فرمی مستطیلی شکل دارد. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه ساخته شده است که بر روی هر یک از این لایه های بادی، یک دریچه باد مجزا موجود است. این دیواره به صورت پهن می باشد که امکان تکیه دادن را برای کودک فراهم می کند. هم چنین در صورت برخورد کودک با دیواره و یا ضربه، استخر بادی واژگون نمی شود. دیواره خارجی استخر بادی رنگ نارنجی جذابی دارد که در لبه دیواره این رنگ قرمز می باشد. نکته جالب در طراحی این نمونه قسمت داخلی استخر بادی می باشد. در بخش داخلی استخر بادی شاهد تصاویر موجودات دریایی رنگارنگی هستیم. این تصاویر به صورت سه بعدی طراحی شده اند که با ریختن آب در داخل استخر، واقعی به نظر می رسند. برای دید بهتر این موجودات سه بعدی و لمس آن ها، در داخل بسته بندی دو عدد عینک سه بعدی قرار داده شده تا کودک با استفاده از آن بتواند دید کامل تری داشته باشد. کودک ساعت ها می تواند توسط این عینک سه بعدی به تماشای موجودات دریایی مشغول شده و آن ها را در کنار خود حس کند. کفی استخر بادی به صورت بادشو ساخته شده است که کاملا طبی بوده و نرم و راحت می باشد. این کفی دارای یک دریچه باد می باشد که به راحتی و با سرعت راه اندازی می شود. کفی استخر بادی برای بازی طولانی مدت کودک مناسب می باشد به گونه ای که بدن کودک اذیت نمی شود و در صورت افتادن کودک و برخورد او با کفی، به کودک هیچ آسیبی نمی رسد. 


مشخصات فنی استخر بادی

استخر بادی دارای طول 261 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر بادی 50 سانتی متر است. استخر بادی می توانید مقدار 780  لیتر آب را در خود جای دهد. با توجه به ابعاد استخر بادی برای کودکان بالای 3 سال مناسب است. هم چنین استخر بادی وزنی معادل 3 کیلوگرم دارد که در مقایسه با دیگر نمونه ها، وزنی ناچیز به شمار می رود. بدنه استخر بادی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. این بدنه سبک است. هم چنین انعطاف بالایی داشته و به خوبی تمامی ضربه های وارده را دفع می کند. به دلیل دارا بودن انعطاف بالا، بسیار راحت می باشد. رویه این استخر بادی از وینیل طرح چرم ساخته شده است که در برابر نور خورشید مقاوم می باشد. با قرار دادن این استخر بادی در برابر نور خورشید، هیچ آسیبی به بدنه نمی رسد و از کیفیت بدنه استخر بادی کاسته نمی شود. هم چنین دماهای مختلف آب نیز تاثیری بر روی کیفیت بدنه ندارد. 


استخری مناسب برای تمامی سنین

استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده کودکان بالای 3 سال مناسب بوده و هم زمان چند کودک می توانند در آن به بازی بپردازند. هم چنین به دلیل دارا بودن ابعاد مناسب، نوجوانان و بزرگسالان نیز می توانند از این استخر بادی استفاده نمایند. استخر بادی با طراحی سه بعدی برای استفاده تمامی سنین مناسب می باشد و نیاز شما را از خرید استخر بادی مجدد برای کودک برطرف خواهد کرد. 


نحوه خرید استخر بادی

استخر بادی کودک سه بعدی بست وی را می توانید با قیمتی ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. این استخر بادی را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت
780 لیتر
طول
261 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل شفاف
جنس کف
وینیل دو لایه طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای طرح سه بعدی در داخل بدنه
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای دو عینک سه بعدی
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...