استخر بادی کودک سه حلقه

کد bestway 51027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 480 لیتر
  • قطر: 183 سانتي متر
  • ارتفاع: 33 سانتي متر
890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه حلقه محصولی زیبا در سه رنگ متفاومت با مقاومت بالا از سری تولیدات برند بزرگ بست وی

استخر بادی کودک سه حلقه محصولی متفاوت از سری تولیدات برند بزرگ بست وی با رنگبندی بسیار زیبا در نوع گرد در سه رنگ زیبای سبز ، آبی و قرمز با ویژگی های بسیار این استخر بادی دارای جنس ونیل طرح چرم در بخش بدنه ، ونیل ساده در بخش کناری و جنس ونیل دولایه در بخش کف استخر می باشد که دارای مقاومت دو برابر نیز بوده و مصرف کننده به راحتی می تواند از این محصول استفاده کند. استخر بادی کودک سه حلقه دارای قطر  183 سانتی متری و ارتفاع 33 سانتی متری می باشد. این محصول به دلیل وزن بسیار کم 1.5 کیلوگرمی نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به راحتی می توان از آن در سفر های تفریحی نیز استفاده نمود. قابل استفاده بودن به عنوان وان بادی برای کودک ، دارا بودن ساختار سه طبقه ای و مقاومت در برابر ضربات و دارا بودن اقلام همراه از جمله دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات از سایر ویژگی های استخر بادی کودک سه حلقه می باشد. لازم به ذکر است که استخر بادی کودک سه حلقه به راحتی از طریق سایت اینتکس تهران قابل دسترسی بوده و علاوه بر این محصول می توان به محصولات دیگر نیز دسترسی پیدا کرد. 

داشتن رنگبندی در استخر بادی می تواند یک مزیت بسیار خوبی باشد تا کودکان بتوانند با سلیقه ای که دارند ، یکی از رنگ ها را انتخاب کنند . برای همین است که بست وی این مدل را در سه رنگ تولید کرده است که تصاویر آن ها را قرار داده و عکس جعبه محصول را نیز قرار داده است . دلیل اینکه به این استخر بادی ، استخر بادی کودک سه حلقه ای گفته می شود این است که بست وی از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی یکدیگر که به بهترین شکل ممکن هر لایه به لایه زیرین خود متصل است ، استفاده کرده و این طراحی باعث پیشرفت در کیفیت و دوام استخر بادی شده است . این استخر ابعادی بزرگ دارد و همانطور که مشاهده می کنید ، حتی سه کودک در کنار یکدیگر به راحتی وارد استخر بادی شده اند و در کنار یکدیگر بازی های شادی را انجام می دهند . شما بزرگسالان نیز اگر بخواهید می توانید از این استخر استفاده کنید ، چرا که محدودیتی وجود ندارد . 

مزیت خوبی که در تمامی استخر های بادی دیده می شود ، این است که وزن آن ها سبک خواهد بود . حتی اگر به سراغ بزرگترین استخر های بادی بروید ، باز هم خواهید دید که این استخر های بادی دارای وزن بسیار سبک هستند . به طور مثال همین استخر بادی وزنی 1.5 کیلوگرمی دارد که وزن بسیار سبکی خواهد بود . شما می توانید این استخر بادی را در ابعاد بسیار کوچکی نیز بسته بندی کنید . این محصولات برای سفر مناسب هستند و اگر بخواهیم یک مزیت دیگر از این استخر را مثال بزنیم ، می توان به قابلیت تعمیر شدن استخر اشاره کنیم . شما می توانید در صورت آسیب دیدن استخر های بادی ، از برچسب تعمیرات استفاده کنید تا محل سوراخ شدگی را با استفاده از این برچسب تعمیر کرده تا دیگر مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد . بست وی یک برند چینی ولی با سطح کیفیتی بالا می باشد که فروشگاه اینتکس آن را تضمین می کند . 


استخر بادی کودک سه حلقه

استخر های بادی گرد که بدنه ساده ای داشته اغلب با سایز کوچک و تنوع رنگبندی بالا تولید می شوند تا افراد بتوانند رنگ بدنه محصول را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند. یکی از پرفروش ترین نمونه استخر های بادی ساده استخر بادی کودک سه حلقه به حساب می آید. این استخر بادی تنوع رنگبندی بالا و کیفیت زیادی داشته و طول عمر بالا در کنار قیمت ارزان آن از دلایل اصلی رضایتمندی مصرف کنندگان به شمار می رود. در بخش نقد و بررسی می توانید تحلیل کامل استخر بادی کودک سه حلقه را برای آشنایی بیشتر با محصول و خرید ساده تر مطالعه کنید. پس با ما همراه باشید.

استخر بادی کودک سه حلقه | اینتکس تهران


موارد استفاده از استخر بادی کودک

استخر های بادی را متناسب با سایز و کیفیت جنس بدنه آن ها بوده که در کارایی مختلف طبقه بندی می کنند. استخر بادی کودک سه حلقه یک استخر بادی کودک سایز کوچک به شمار می اید. ابعاد کوچک این استخر بادی موجب شده تا وزن بدنه آن نیز کاهش چشمگیری یابد. به همین دلیل بوده که در زمان تفریح در طبیعت ، رفتن به سفر و... می توانید این محصول را برای بازی فرزند خود به همراه ببرید. از طرف دیگر سایز کوچک این محصول امکانی ایجاد کرده تا در فضای محدود آپارتمان و یا حتی تراس بتوانید این استخر بادی را راه اندازی کنید. از طرف دیگر شما می توانید این استخر بادی را در داخل اتاق خواب فرزند خود به عنوان استخر توپ بادی کودک قرار بدهید. به این منظور تنها کافی بوده یک بسته توپ پلاستیک رنگی اینتکس نیز خریداری کنید. در نهایت با در نظر گرفتن ابعاد این استخر بادی شما می توانید در زمان استحمام به عنوان وان حمام بادی کودک از محصول بهره بردازی نمایید.

استخر بادی کودک سه حلقه | intex


طراحی ظاهری و رنگبندی استخر بادی کودک

مهم ترین بخش استخر بادی کودک سه حلقه مربوط به بدنه کاملا ساده و با فرم گرد محصول می باشد. این استخر بادی ساده و شکیل بوده اما برای راحتی مصرف کنندگان در زمان انتخاب در سه رنگ سبز ، قرمز و آبی تولید شده است. شما می توانید متناسب با علایق فرزند خود یک رنگ زیبا را برای استخر بادی کودک سه حلقه انتخاب کنید. این استخر بادی کودک از دیواره هایی سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها برای راه اندازی دارای دریچه باد احتصاصی هستند. شما می توانید با استفاده از یک عدد پمپ باد دستی مخصوص اینتکس و با صرف زمانی کمتر از 3 دقیقه این محصول را راه اندازی کنید. این نوع طراحی دیواره سه لایه موجب می شود سرعت راه اندازی استخر بادی کودک افزایش داشته و دیواره های آن به مراتب طول عمر بالا تری داشته باشند. در داخل بسته بندی این استخر بادی یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده است. بدنه استخر بادی کودک سه حلقه دوام قابل قبولی داشته اما ممکن بوده در اثر استفاده نادرست به بدنه محصول اسیبی نظیر سوراخ شدن وارد شود. این برچسب تعمیرات به شما کمک کرده تا در صورت بروز آسیب های این چنینی بتوانید بدنه استخر بادی فرزند خود را رفوه کنید.

استخر بادی کودک سه حلقه | نمایندگی اینتکس


سایز و ظرفیت داخلی استخر بادی کودک

یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب استخر بادی مربوط به ظرفیت داخلی محصول می باشد. زیرا امروزه تمایل به صرفه جویی در مصرف آب بیشتر شده و الگوهای مصرفی تغییراتی داشته اند. استخر بادی کودک سه حلقه یک محصول سازگار بوده زیرا مخزن اصلی استخر بادی تنها قادر است تا گنجایش 480 لیتر آب را در خود جای بدهد. البته شما می توانید میزانی کمتر از این حجم را نیز در داخل مخزن استخر بادی فرزند خود جاری کنید. این استخر بادی کودک گرد دارای قطری برابر با 183 سانتی مت و ارتفاعی بالغ بر 33 سانتی متر می باشد. این ابعاد موجب شده تا محصول برای بازی های گروهی 2 الی 3 کودک مناسب بوده و انتخاب شود. وزن بدنه استخر بادی کودک نیز تنها 1.5 کیلوگرم بوده که موجب حمل و جا به جای آسان آن خواهد شد.

استخر بادی کودک سه حلقه | فروشگاه اینتکس


خرید استخر بادی کودک

شما می توانید برای خرید استخر بادی کودک سه حلقه و یا سایر نمونه های استخر بادی کودک بست وی به نمایندگی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت فروشگاه intex اقدام به خرید آنلاین به قیمت ارزان و کاملا اورجینال نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
480 لیتر
قطر
183 سانتي متر
ارتفاع
33 سانتي متر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
قابلیت استفاده به عنوان وان
ساختار سه طبقه ای
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...