استخر بادی کودک سه حلقه 2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 697 لیتر
  • قطر: 170 سانتی متر
  • ارتفاع: 53 سانتی متر
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه حلقه 2018 محصولی متفاوت در بخش استخر بادی کودک ار تولیدات برند بست وی با رنگ بندی بسیار زیبا و متفاوت

از دیگر محصولاتی که در بخش استخر بادی کودک شرکت اینتکس تهران عرضه می شود استخر بادی سه حلقه 2018 می باشد که درای ویژگی های بسیاری می باشد. از جمله ویژگی های این استخر بادی نوع طراحی و شکل ظاهری آن می باشد که یکی از مهم ترین این ویژگی ها رنگبندی ساده و در عین حال زیبای آن می باشد. استخر بادی سه حلقه 2018 در نوع خانگی طراحی و تولید شده است ولی به دلیل ویژگی های بسیار و وزن بسیار مناسبی که دارد می توان از این محصول در سفرهای تفریحی نیز از این محصول استفاده نمود. این استخر بادی متوسط دارای ظرفیت 697 لیتری می باشد و از این رو دارای قطر 170 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 53 سانتی متر می باشد. رنگ بخش داخلی این استخر نقره ای براق و رنگ بخش خارجی آن آبی براق می باشد که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است. جنس بخش کف استخر بادی سه حلقه 2018 نیز از ونیل دولایه با مقاومت دو برابر می باشد. این استخر بادی کودک مناسب برای سنین بالای 6 سال می باشد . 

استخر بادی همچون استخر بادی کودک سه حلقه 2018 به عنوان استخر معمولی شناخته می شوند که شبیه به یک وان ساخته شده اند و می تواند یک استخر عالی برای کودکان باشد تا بتوانند در داخل آن بازی کنند و یا حمام کنند . شما می توانید برای پر کردن استخر بادی کودک سه حلقه از آب گرم و یا سرد استفاده کنید . این محصول دارای رنگبندی است و شما می توانید آن را در رنگ های دیگر نیز از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . بدنه بیرونی استخر آبی رنگ است و بخش داخلی آن رنگ توسی دارد که در کنار یکدیگر استخری زیبا را پدیدار کرده اند . در ضمن کف استخر بادی نیز رنگ آبی روشن دارد و شرایط ایده آلی را برای آبی تر دیده شدن آب فراهم آورده است . هر یک از این لایه ها به صورت جداگانه راه اندازی می شوند و برای همین یک دریچه باد جداگانه برای آن ها در نظر گرفته شده است . کیفیت استخر بادی کودک سه حلقه بسیار بالاست ، ولی با این وجود ممکن است اگر برخوردی با اجسام تیز صورت بگیرد و یا به جایی کشیده شود ، آسیب ببیند . 

در کل استفاده کردن از استخر های بادی بسیار آسان است و هیچ پیچیدگی ندارد ، برای همین شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن استخر بادی را راه اندازی کنید ، به خصوص اگر بخواهید برای راه اندازی از پمپ باد دستی و یا برقی نیز استفاده کنید . البته که برای راه اندازی این استخر بادی همان پمپ باد دستی کافی خواهد بود . در زمان راه اندازی استخر بادی ، نباید باد استخر را بیش از اندازه در نظر بگیرید ، زیرا باد زیاد زدن به استخر بادی به منزله این است که یک فشار بیرونی به استخر بادی وارد می شود . شما می توانید با استفاده از یک زیرانداز ، از آسیب دیدن بخش استخر بادی پیشگیری کنید . پس از هر بار استفاده و عدم نیاز به استخر بادی ، قبل از جمع کردن استخر بادی ، بهتر است که آن را کاملا خشک کنید . این محصولات بادی با استفاده از برچسب تعمیرات قابل تعمیر است .

استخر بادی کودک سه حلقه 2018

بی شک اغلب کودکان از بازی در آب لذت می برند و یکی از تفریحات لذت بخش کودکان بازی کردن در استخر می باشد. استخر های بادی با ایمنی بالایی که دارند این امکان را برای شما فراهم می کنند تا عزیزانتان را با آرامش خاطر در آب بگذارید. استخر های بادی به دلیل خاصیت جابه جایی آسان، مورد پسند کودکان و والدین آن ها قرار می گیرند. این استخر های بادی در انواع گوناگونی تولید می شوند که یکی از این دسته ها، استخر های بادی با طراحی کم جا و ساده می باشد. استخر بادی کودک سه حلقه یکی از استخر های بادی ساخته شده برای فضاهای محدود است که قابلیت های فراوانی دارد. این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی ظاهری شیک و ساده

استخر بادی کودک سه حلقه به صورت کاملا ساده و ابتدایی ساخته شده است. این استخر بادی ساختمانی به صورت گرد داشته و دارای یک کفی بادشو و طبی است. این کفی بسیار نرم و راحت می باشد و به کودک این امکان را می دهد تا به راحتی مدت طولانی را در آب بگذراند. از دیگر مزایای وجود این کفی برای استخر بادی می توان به بادشو بودن آن اشاره کرد. به دلیل حبابی بودن کفی، این استخر بادی کاملا ضربه گیر بوده و در اثر برخورد کودک با کف استخر، به او هیچ آسیبی وارد نمی شود. کفی استخر بادی به رنگ آبی می باشد و بر روی آن یک دریچه جهت باد کردن استخر مشاهده می شود. دیواره های استخر بادی نیز به صورت سه لایه ساخته شده است. سه حلقه بادی نسبتا ضخیم بر روی یک دیگر دیواره ها را تشکیل می دهند. هر یک از این حلقه ها دریچه باد مجزا دارند و به صورت جداگانه باد می شوند. دیواره داخلی این استخر بادی به رنگ نقره ای بوده و دیواره خارجی آن به رنگ آبی تیره می باشد. بدنه این استخر بادی به صورت براق ساخته شده است که زیبایی بی نظیری را به رنگ بدنه می دهد. به دلیل ضخیم بودن حلقه ها، دیواره استخر بادی کاملا نرم بوده و انعطاف بالایی در برابر ضربه های ناشی از بازی کردن کودک نشان می دهد. ظاهر این استخر بادی بسیار جذاب بوده و برای تمامی کودکان دختر و پسر مناسب می باشد. 


کیفیت بی نظیر

استخر بادی سه حلقه توسط شرکت بزرگ و باتجربه بست وی ساخته شده است. برای خریداران لوازم بادی، نام شرکت بست وی آشنا بوده و تنها وجود نام این تولید کننده بر روی یک محصول کافی می باشد تا به کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنند. این استخر بادی از جنسی سبک و مقاوم تولید شده است و دارای بدنه ای از جنس وینیل براق می باشد. استخر بادی در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی داشته و انعطاف خوبی دارد. استخر بادی دارای طول عمر بالایی می باشد و تا سال ها نیاز شما را از خرید استخر بادی برطرف خواهد کرد. در صورت آسیب دیدن بدنه استخر بادی می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


موارد استفاده

این استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. با توجه به ابعاد این استخر بادی می توانید در هر محیطی از آن استفاده نمایید. استخر بادی وزن کمی در حدود 3 کیلوگرم دارد. استخر بادی سه لایه را می توانید در فضاهای باز استفاده نمایید. به دلیل کیفیت بالای این استخر بادی از آن در برابر نور آفتاب نیز می توانید بهره ببرید. قرار گرفتن این استخر بادی به مدت طولانی در برابر نور آفتاب به بدنه استخر بادی آسیبی وارد نمی کند. از این استخر بادی می توانید در مسافرت ها نیز استفاده کرده و در هر محیطی که مایل بودید استخر را راه اندازی نمایید. استخر بادی را می توانید در حیاط منزل و ویلا برپا کنید تا کودک به بازی بپردازد. این استخر بادی برای استفاده در محیط های محدود مناسب بوده و قابلیت استفاده در هر فضایی را دارا می باشد. 


روش خرید

استخر بادی کودک سه حلقه 2018 را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای این منظور وارد ساینت اینتکس تهران شده و سفارش خود را ثبت نمایید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
697 لیتر
قطر
170 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل شفاف
رنگ بخش خارجی
آبی براق
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنین بالای 6 سال
دارای سه دریچه باد مجزا
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
ساختار بدنه سه لایه
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...