استخر بادی کودک سه رنگ گرد

کد bestway 51104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • ظرفیت: 62 لیتر
  • قطر: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,130,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با قیمت ارزان سه رنگ گرد از سری محصولات زیبا و خوش رنگ برند بزرگ بست وی با ویژگی های منحصربه فرد.

استخر بادی کودک سه رنگ گرد از محصولات زیبا و خوش رنگ موجود در اینتکس تهران می باشد که مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این استخر بادی دارای ساختاری خاصی است که زیبایی متفاوتی داشته که ساختار سه طبقه ای باعث آن شده است. استخر بادی کودک سه رنگ گرد دارای ابعادی نسبتا کوچک بوده و به شکل گرد طراحی شده است که قطر این محصول برابر 102 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد. ظرفیت این استخر نیز نسب به دیگر محصولات کمتر بوده و برابر 62 لیتر می باشد. جنس بدنه و جنس بخش کناری محصول از ونیل و جنس بخش کف نیز از ونیل دولایه بادی می باشد. ویژگی خاصی که این محصول نسبت به دیگر محصولات دارد ،  دارا بودن کف بادی می باشد که علاوه بر افزایش مقاومت باعث راحتی بیشتر در هنگام استفاده می شود. وزن بسیار پایین استخر بادی کودک سه رنگ گرد باعث جابجایی آسان و بدون مشکل آن می شود. 

اگر بخواهیم نگاهی دقیق به بدنه این استخر بادی کودک بیاندازیم باید بگوییم که کف بادی آن به خوبی می تواند از خستگی بدن کودک در هنگام آب تنی در مدت زمان بالا جلوگیری کند و این امر کیفیت و تحمل کودک را بالا می برد . وزن سبک این محصول باعث شده است تا به راحتی توسط خود کودک قابل جا به جایی باشد . این استخر بادی را می توان یکی از سبک ترین استخرهای بادی برند بست وی دانست که در عین حال کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . همچنین به هنگام جمع شدن حجم بسیار کوچکی را اشغال می کند و این امر باعث می شود به راحتی پس از استفاده بتوانید آن را جمع کرده و درون بسته بندی و سپس به داخل کمد دیواری انتقال دهید .

طراحی سه لایه دیواره های این استخر بادی باعث می شود تا استحکام این محصول هر چه بیشتر شود و کیفیت استانداردی را در اختیار شما قرار دهد . این سه لایه بودن به این معنی است که هر کدام از لایه ها توسط دریچه مجزا باد می شوند و در هنگام به وجود آمدن مشکل در یکی از لایه ها ، سایر لایه ها در امان می مانند و اختلالی در عملکرد استخر بادی به وجود نمی آید . باد کردن این استخر توسط پمپ باد دستی نیز به راحتی صورت می گیرد و در مدت زمان دو دقیقه این امر انجام خواهد شد . همچنین می توان گفت که رنگبندی استفاده شده در بدنه این محصول شاد و متناسب با روحیات کودک می باشد .

استخر بادی کودک سه رنگ گرد

استخر های بادی نسل اول همواره از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند و این محصولات مورد علاقه خانواده ها هستند. این استخر های بادی عموما رده سنی وسیعی را دربر می گیرند و با دارا بودن طول عمر بالا، نیاز شما را از بابت خرید استخر بادی جدید برطرف می کنند. به همین دلیل خرید این گونه محصولات برای خانواده ها اقتصادی بوده و مقرون به صرفه است. استخر بادی کودک سه رنگ گرد یک استخر بادی با طراحی ساده و رنگ آمیزی فانتزی می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم.


ساختمان ساده و رنگ آمیزی جذاب

این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است و کفی حبابی شکل دارد. این نوع طراحی کفی استخر فوق العاده راحت می باشد و برای کودک مناسب است. انعطاف بالای کفی و وجود حفره های باد در آن، باعث شده است تا کفی از ایمنی بالایی برای بازی کردن کودک برخوردار باشد. کفی استخر بادی به رنگ آبی روشن می باشد. دیواره استخر بادی نیز به صورت سه لایه ساخته شده است. این دیواره بسیار شاد و فانتزی می باشد و از رنگ های شاد و جذابی در آن استفاده شده است. هر یک از لایه ها به یک رنگ می باشد. در بدنه رنگ های صورتی و زرد و سبز به کار رفته است. هر یک از این لایه ها به صورت مجزا از کفی باد می شوند و بر روی هر یک دریچه باد جداگانه قرار گرفته است. ضخامت لایه های دیواره کم بوده و به همین دلیل استخر بادی در حالت بسته بندی فضای کمی را اشغال می کند. طراحی و رنگ آمیزی این استخر بادی به گونه ای می باشد که برای تمامی کودکان مناسب بوده و کودک از دیدن رنگ های شاد آن شگفت زده می شود. 


طول عمر بالا

این استخر بادی از بدنه ای بسیار محکم و مقاوم تولید شده است. مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول از نوع بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه بوده و تمامی مراحل تولید مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد. بدنه این استخر بادی از جنس وینیل می باشد. این نوع بدنه سبک است و به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمود. جنس بدنه به گونه ای می باشد که می توان از این محصول در فضاهای باز و در محیط بیرون از منزل استفاده کرد. قرار گرفتن این استخر بادی در فضاهای باز و در برابر آفتاب مستقیم به کیفیت استخر بادی آسیبی وارد نمی کند و استخر بادی دچار تغییر رنگ نمی شود. به دلیل کیفیت بالای استخر بادی دماهای مختلف آب نیز باعث افت کیفیت بدنه نشده و به استخر بادی آسیب نمی زند. استخر بادی سه رنگ از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه های ناشی از بازی کودک برخوردار می باشد که به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نمی شود. این محصول از طول عمر خوبی برخوردار است و سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. برای دارا بودن طول عمر بالا باید در هنگام استفاده نکات ساده نگه داری را رعایت کنید. 


نکات راه اندازی 

استخر بادی را در هنگام راه اندازی در نزدیکی آتش قرار ندهید. زیرا بدنه استخر قابلیت اشتعال داشته و در صورتی که در نزدیکی آتش قرار بگیرد مشتعل می شود. برای راه اندازی این محصول در فضاهای باز باید محیطی را انتخاب کنید که کاملا هموار باشد و سنگ و چوب های تیز بر روی زمین نباشد. سپس استخر بادی را از بسته بندی خارج کنید و بر روی زمین پهن کنید. شما توسط یک پمپ دستی ساده می توانید در زمانی کوتاه و از طریق دریچه های باد موجود بر روی بدنه، استخر بادی را راه اندازی کرده و داخل محصول را از آب پر نمایید. 


راهنمای خرید

استخر بادی کودک سه رنگ گرد را می توانید با قیمتی ارزان و کیفیت بسیار عالی از سایت اینتکس ایران در تهران خریداری نمایید. با وارد شدن به این سایت سفارش خود را ثبت کرده و استخر بادی را درب منزل دریافت نمایید. 

نوع
تفریحی
ظرفیت
62 لیتر
قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل
وزن
1 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان وان
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...