استخر بادی کودک سه طبقه

کد bestway 51026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 282 لیتر
  • قطر: 152سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه طبقه محصولی طراحی شده در نوع خانگی با ابعاد مناسب برای استفاده کودکان با قطر برابر 152 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متری می باشد. این محصول بسیار با کیفیت و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد که البته از مقاومت و ساختار مناسبی بخصوص در جنس بخش های مختلف برخوردار است. جنس بدنه این استخر از پی وی سی با روکش طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم با زیبایی بسیار و جنس قست کف از پی وی سی دولایه می باشد که مقامت بالایی نیز به محصول بخشیده است. دارا بودن ساختار سه طبقه ای ، مناسب بودن برای سنین بالای دو سال ، قابل حمل و راه اندازی آسوده و دارا بودن اقلام همراه از جمله برچسب تعمیرات برای تعمیر کردن های جزئی و دفترچه راهنما برای رفع سوال های احتمالی. 

برخی از استخر ها مانند استخر بادی کودک سه طبقه در چندین رنگ ساخته می شوند و دلیل آن هم این است که کودکان هر طور که دوست دارند و دلخواه آن هاست بتوانند استخر های بادی را انتخاب کرده و از آن ها استفاده نمایند . این استخر های بادی مدل های مختلفی دارند و از آن جایی که استخر بادی می تواند ظاهر مهمی داشته باشد ، شرکت بست وی این محصول را در رنگ های قرمز ، آبی و سبز تولید کرده است . هر سه مدل دارای کف سفید رنگ هستند و  فقط لبه های کناری آن رنگی متفاوت دارد . این استخر بادی کودک به صورت سه طبقه ای ساخته شده است . استخر بادی کودکان می تواند استخری دوست داشتنی و دلنشین برای هر کودکی باشد تا آن ها بتوانند در زمان هایی که شرایط فراهم است ، مانند اینکه هوا آفتابی باشد و فضایی را برای راه اندازی استخر داشته باشید ، سپس آن ها می توانند تجربه آب تنی را حتی در خانه نیز داشته باشند . 

البته رنگی که برای ساخت استخر بادی کودک اینتکس سه طبقه در نظر گرفته شده است ، رنگ مات و ساده نیست ، بلکه این استخر بادی دارای طراحی شیشه ای و نیمه براق است که اگر به تصویر محصول دقت داشته باشید ، آن طراحی را خواهید دید . قطر این استخر های بادی در حالت راه اندازی شده ، کمی بزرگ تر از یک و نیم متر می باشد ، به طور دقیق قطر آن 152 سانتی متر است و ارتفاعی 30 سانتی متری دارد . این ابعاد محصول را برای کودکان سنین 3 تا 6 سال مناسب کرده است تا آن ها بتوانند بهترین بازی و عملکرد را از استخر بادی داشته باشند . برای پر کردن کامل استخر شما تنها نیاز به این دارید که 282 لیتر آب را به داخل استخر بادی بریزید تا پر شود . این مقدار تقریبا تا نیمه لبه بالایی استخر را خواهد گرفت و دلیل آن هم این است که اگر آب بیشتری داخل استخر ریخته شود ، با ورود کودکان و بازی آن ها ، آب سر ریز خواهد شد .

استخر بادی کودک سه طبقه

استخر های بادی در ابعاد مختلف برای استفاده تمامی سنین تولید شده که شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود یک نمونه را انتخاب کنید. یکی از پرفروش ترین نمونه های استخر بادی کودک برای رده سنی بالاتر از دو سال که در کارخانه بست وی طراحی و تولید شده ، استخر بادی کودک سه طبقه نام دارد. این استخر بادی کودک پرتابل و سایز کوچک بوده و کیفیت بدنه فوق العاده بالای آن موجب می شود تا بتوانید از این محصول تا سال های طولانی استفاده کنید. در قسمت نقد و بررسی می توانید تحلیل کامل این استخر بادی کودک را در تمامی ابعاد مشاهده نمایید. پس اگر قصد خرید دارید با ما همراه باشید.

استخر بادی کودک سه طبقه | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری استخر بادی کودک

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه شاد و رنگارنگ داشته تا مورد علاقه این گروه حساس از مصرف کنندگان واقع شود. از سوی دیگر نیاز بوده این محصولات را با رعایت استاندارد های موجود تولید کرده تا ایمنی و سلامت کودک در زمان استفاده حفظ گردد. با در نظر گرفتن این موارد کارخانه بست وی استخر بادی کودک سه طبقه را برای کودکان بالاتر از دو سال توصیه کرده است. این استخر بادی کودک بدنه ای گرد داشته که دیواره های آن از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها مجهز به دریچه باد اختصاصی بوده که از این طریق راه اندازی شوند. این نوع طراحی دیواره موجب افزایش طول عمر بدنه محصول شده و کودک به راحتی می تواند به مخزن داخلی استخر بادی خود دسترسی داشته باشد. برای ارتباط برقرار کردن با روحیات کودکانه این استخر بادی را در سه رنگ آبی ، قرمز و سبز طراحی و تولید کرده اند. این رنگ ها تمامی بخش دیواره استخر بادی کودک را در محیط داخلی و خارجی تشکیل داده و کودک می تواند با توجه به علایق خود یک رنگ را برای استخر بادی خود انتخاب کند. کف استخر بادی کودک نیز کاملا سفید و ساده بوده که یک تضاد زیبا را با بدنه آن تشکیل داده و به زیبایی این محصول بیفزاید.


کیفیت و طول عمر استخر بادی کودک

استخر بادی کودک سه طبقه یک محصول ایمنی و باداوم بوده که طول عمر تضمین شده ای دارد. برای تولید بدنه این استخر بادی کودک به سراغ مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی با رویه طرح چرم رفته شده که موجب افزایش کیفیت بدنه محصول می شود. کف استخر بادی نیز با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل بوده که این قسمت را از نوع پی وی سی دولایه تولید می کنند. به همین دلیل و با توجه به جنس بدنه این محصول بوده که شما می توانید از محصول در تمامی محیط های باز و سرپوشیده استفاده کرده و نگران بروز آسیب و یا افت کیفیت بدنه محصول خود نباشید. این استخر بادی کودک در برابر تغییرات شرایط جوی نظیر دماهای متفاوت آب ، اشعه نور خورشید و... مقاوم مانده و طول عمر خود را حفظ خواهد کرد.


ابعاد و گنجایش داخلی استخر بادی کودک

استخر بادی کودک سه طبقه یک استخر بادی گرد بوده که سیستم راه اندازی ساده و بدنه ای پرتابل دارد. این استخر بادی قطری برابر با 152 سانتی متر داشته که موجب می شود برای بازی های گروهی رده سنی کودک مورد استفاده قرار گیرد. ارتفاع بدنه محصول نیز تنها 30 سانتی متر بوده که موجب حفظ ایمنی کودک در زمان بازی می شود. امروزه تمایل به صرفه جویی در مصرف آب در میان مصرف کنندگان افزایش یافته به همین دلیل می توان گفت این استخر بادی کودک با گنجایش آب داخلی 282 لیتر آب یک گزینه ایده آل برای خرید به شمار می رود.


کاربرد استخر بادی کودک

استخر های بادی را متناسب به طراحی بدنه و همچنین ابعاد بدنه آن ها برای مصارف مختلفی انتخاب می کنند. استخر بادی کودک سه طبقه یک محصول سایز کوچک بوده که شما می توانید در تمامی محیط ها حتی در فضای محدود آپارتمان نیز از آن استفاده نمایید. کاربرد اصلی این استخر بادی برای تفریحات آبی کودک و استفاده به عنوان استخر بادی آبی بوده که شما می توانید حتی در زمان سفر نیز آن را به همراه ببرید. ابعاد کوچک بدنه محصول همچنین موجب می شود تا از آن به عنوان استخر توپ بادی کودک در داخل منزل و یا وان حمام بادی نیز استفاده شده و توانایی آن را داشته تا پاسخگوی نیاز شما باشد.


خرید استخر بادی کودک

اگر شما قصد خرید استخر بادی کودک سه طبقه را با تنوع رنگبندی بالا و کاملا اورجینال و با پرداخت کمترین هزینه دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
282 لیتر
قطر
152سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین بالای 2 سال
قابل حمل و راه اندازی آسوده
وزن
1.15 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...