استخر بادی کودک سه لایه سبز طرح ماهی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 189 لیتر
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 92 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه سبز طرح ماهی محصولی ارزان قیمت ، دارای کیفیت بالا ، بدنه مقاوم و تحویل سریع درب منزل می باشد که قابل خرید از فروشگاه است.

استخر بادی کودک سه لایه سبز طرح ماهی را به جرات باید از بی نظیر ترین و زیبا ترین استخر های موجود در بازار دانست که با رنگ و طرح و نقشی که دارد همه را مجذوب خود کرده است. این کالا به گونه ای طراحی شده است که ساختار کلی ان همانند سه لایه روی هم قرار گرفته بوده و رنگ بخش های کناری ان سبز ، لایه اصلی و رویه ان سفید و هم چنین بخش های داخلی این محصول هم به صورت شفاف و سبز می باشد. هم چنین دارا بودن کناره های گرد نیز باعث زیبا تر شدن این محصول شده است. راه اندازی اسان و هم چنین استفاده از ان نیز به گونه ای است که قطعا می توانید با خرید و قرار دادن ان در فضایی مناسب دل کودک خود را شاد کرده و یک تفریح مفرح را برای او خلق نمایید. هم چنین طرح انواع ماهی ها بر روی بدنه این محصول هم باعث شده تا یک محصول شکیل را شاهد باشیم. تمام این موارد در کنار دارا بودن وزن کم و هم چنین ابعاد استاندارد و مناسب این محصول سبب شذه تا به یک محصول مناسب برای خرید شما بدل شده و ان را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

این سه لایه بودن دیواره استخر بادی باعث می شود تا فشارهای وارده به خوبی مهار شود و مقاوم سازی های لازم بر روی بدنه این محصول به خوبی انجام شده است تا بتوانید در برابر فشار وارده در اثر بازیگوشی های کودکانه استحکام لازم را از خود به نمایش بگذارد . این استخر بادی دارای طراحی بسیار فانتزی بر روی بدنه خود می باشد که توجه کودکان را به خوبی به سمت خود جلب می کند و همین امر باعث شده تا به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . فضایی که این استخر بادی در هنگام جمع آوری اشغال می کند به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال ساختار بدنه بسیار کوچک است و به همین خاطر می توانید آن را پس از استفاده درون کمد دیواری و یا گوشه ای از اتاق قرار دهید . به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمیرات مخصوص برای شما ارسال می شود که در زمان آسیب رسیدن به بدنه استخر می تواند کارساز باشد و خودتان اقدام به تعمیر محصول نمایید .

گفتنی است که این استخر بادی نیز به همانند بسیاری از مدل های دیگر فاقد پمپ باد درون بسته بندی می باشد و باید آن را به صورت جداگانه از نمایندگی اینتکس تهران تهیه کنید که قیمت چندان بالایی نیز ندارد . دریچه های بادی تعبیه شده بر روی بدنه این محصول از نوع دو کاره می باشد ، به این منظور که علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز کارآمد است و این دریچه های بادی قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و برقی را دارد . وزن این محصول 3 کیلو گرم می باشد و برای پر کردن فضای داخلی آن نیاز به 189 لیتر آب خواهید داشت . برای تخلیه هر چه راحت تر آب داخلی این استخر می توانید از دریچه تخلیه تعبیه شده در قسمت پایینی بدنه استفاده کنید که قابلیت اتصال به شیلنگ را دارد و از آب داخلی استخر می توانید در جهت آبیاری درختان استفاده کنید .

استخر بادی کودک سه لایه سبز طرح ماهی

استخر بادی کودک سه لایه سبز طرح ماهی

استخر های بادی کودک، با طراحی های ساده که احتیاج به فضای کمی برای راه اندازی داشته باشند، همواره دارای بالاترین فروش می باشند. زیرا این استخر ها را در فضاهای اندک می توان مورد استفاده قرار داد. هم چنین این استخر ها کاربردهای گوناگونی دارند که باعث می شود استفاده از آن ها به یک کاربرد خاص محدود نشود. استخر های بادی کم جا مخصوص کودکان در اندازه های مختلفی ساخته می شود و دارای طراحی های شاد بدنه هستند. این استخرها عمدتا به صورت مربعی و گرد ساخته می شوند. البته در این میان طرح های ساده دیگری نیز موجود هستند که تعداد آن ها اندک می باشد. استخر بادی کودک سه لایه سبز با طرح ماهی یکی از استخر های زیبا و جذاب می باشد که برای استفاده کودکان ساخته شده است. در ادامه به بررسی ویژگی های این استخر زیبا می پردازیم. 


طراحی ساده و جذاب

استخر بادی طرح ماهی به صورت مستطیلی ساخته شده است. این استخر بادی دارای دیواره ای بسیار پهن می باشد. با وجود این دیواره پهن کودک به راحتی می توانید به دیواره استخر تکیه بدهد بدون اینکه استخر بادی واژگون شود. دیواره این استخر بادی به صورت سه لایه ساخته شده است. این گونه طراحی به این صورت می باشد که هر یک از لایه ها دارای دریچه باد جداگانه بوده و به صورت بسیار محکمی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. دیواره خارجی استخر بادی به رنگ سبز فانتزی بسیار زیبایی می باشد که بر روی آن طرح های فانتزی ماهی های رنگی وجود دارد. لبه دیواره استخر بادی به رنگ سفید است. بخش داخلی دیواره به صورت شفاف طراحی شده است. این قسمت دیواره به رنگ سبز شفاف و براق بسیار زیبایی می باشد. کفی استخر بادی به صورت بادشو ساخته شده است. این کفی مواج بوده و طبی است. به همین دلیل در صورت بازی کردن طولانی مدت کودک در استخر و یا نشستن طولانی مدت کودک در استخر بادی بدن کودک اذیت نشده و آسیب نمی بیند. در طراحی این استخر بادی کلیه نکات لازم رعایت شده است تا در نهایت محصولی با ایمنی بالا و کاملا طبی داشته باشیم. 


مشخصات فنی استخر بادی 

این استخر بادی دارای طول 130 سانتی متر و عرض 92 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی 52 سانتی متر است. ظرفیت آب استخر بادی معادل 189 لیتر می باشد. وزن استخر بادی 3 کیلوگرم است. 


کیفیت بدنه

استخر بادی از پلاستیک فشرده طرح چرم ساخته شده است. بدنه استخر بادی در دیواره ها به صورت طرحدار می باشد و در قسمت داخلی طرح چرم شفاف است. این جنس بدنه باعث شده است تا محصول نهایی بسیار سبک بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد. هم چنین کیفیت بالای بدنه استخر باعث شده است تا بتوانید این استخر را ساعت های طولانی در برابر آفتاب قرار دهید بدون اینکه به بدنه استخر بادی آسیب برسد و یا از کیفیت آن کاسته شود. شما باید استخر بادی را بر روی زمین ناهموار نکشید. هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه استخر بادی خودداری نمایید. تا شاهد طول عمر بسیار بالای استخر بادی باشید. 


کاربردها

این استخر بادی را می توانید در فضای باز و در مسافرت ها مورد استفاده قرار دهید. هم چنین به دلیل ابعاد بسیار مناسب استخر بادی می توانید از این استخر بادی درحمام استفاده نمایید. دیگر کاربرد این استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. با وجود رنگ بسیار شاد و فانتزی استخر بادی می توانید این استخر را در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. خواهید دید که کودک در نگاه اول به وجد آمده و شگفت زده می شود. 


نحوه سفارش و خرید

استخر بادی کودک سه لایه سبز طرح ماهی را می توانید با ارزان ترین قیمت ازفروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
189 لیتر
طول
130 سانتی متر
عرض
92 سانتی متر
ارتفاع
52 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...