استخر بادی کودک سه لایه طرح دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 810 لیتر
  • طول: 261 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه طرح دار اینتکس محصولی فوق العاده زیبا با ساختاری باکیفیت و جدید قابل خرید از فروشگاه اینتکس بزرگترین نمایندگی محصول در ایران است.

استخر بادی کودک سه لایه طرح دار اینتکس یک محصول فوق العاده زیبا و باکیفیت بوده که با ساختاری مناسب دارای استحکام بالا بوده که جهت استفده تمام رده های سنی تا بزرگسال به بازار عرضه شده است. هر یک از این لایه ها دارای یک دریچه مخصوص باد بوده که از طریق ان و با استفاده از یک پمپ باد دستی در کمتر از 3 دقیقه قابل راه اندازی می شود. این محصول از وزن کمی برخوردار بوده که در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. به همین جهت برای استفاده در سفر توصیه خواهد شد. این محصول ساختار بدنه ای ابی رنگ داشته که بر روی ان طرح هایی با رنگبندی شاد جهت تطبیق با روحیات کودکان نقش بسته است.  برای تولید بدنه محصول از جنس پی وی سی طرح مات و چرم استفاده شده تا شما در فضای باز نیز از ان استفاده کنید. زیرا این جنس بدنه به دلیل مرغوبیت قابل استفاده با دماهای مختلف اب بوده و تابش مستقیم نور خورشید اسیبی به ساختار ان وارد نخواهد ساخت. برای خرید این محصول می توانید  به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید. 

استفاده از متریال درجه یک در ساختار بدنه این استخر بادی کودک باعث شده تا بتوانید بدون دغدغه از آن در محیط های بیرونی همانند باغ و ویلا استفاده کنید و بهترین بازخورد را بگیرید . این نوع مواد اولیه کاملا ضد حساسیت می باشد و سازگاری بالایی با پوست بدن کودکان دارد به همین خاطر می توانید از آن برای کودکان با انواع پوست بدن استفاده کنید . در بخش دیواره های این استخر بادی می توان ساختار طبقاتی را مشاهده کرد که به صورت مجزا از هم در سه لایه ساخته شده است و استحکام فوق العاده ای را برای استخر به همراه داشته است . این محصول با توجه به ابعادی که دارد می تواند به صورت همزمان برای دو الی سه کودک مورد استفاده قرار بگیرد و اگر به دنبال خرید استخر بادی اینتکس برای استفاده در محیط های روباز جهت آب تنی کودکان هستید این محصول بهترین انتخاب برای شما می باشد .

همچنین وزن این استخر اینتکس بالغ بر سه کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن با توجه به ابعادی که دارد است و به همین خاطر برای به همراه داشتن آن در مسافرت ها نیز مشکل خاصی نخواهید داشت . عمق آبی که این استخر بادی در اختیار شما قرار می دهد 60 سانتی متر می باشد که برای استفاده کودکان بالای سه سال به خوبی استاندارد سازی شده است . البته برای استفاده استاندارد از این محصول باید توجه داشته باشید که ظرفیت استخر را به میزان نود درصد پر کنید و از لبریزکردن فضای استخر خودداری نمایید . میزان آبی که برای پرکردن فضای داخلی این استخر نیاز خواهید داشت بالغ بر 810 لیتر می باشد که برای خالی کردن هر چه راحت تر آن یک دریچه در بخش پایینی تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ را دارد و می توانید از آب داخلی استخر در هنگام تخلیه برای آبیاری درختان حیات خود نیز استفاده کنید و از هدر رفت آب به خوبی جلوگیری به عمل می آید .

استخر بادی کودک سه لایه طرح دار اینتکس

یکی از راه های خوشحال کردن کودک عزیزتان، خرید وسایلی می باشد که به آن علاقه دارد. با توجه به علاقه مندی اغلب کودکان به بازی در آب، خرید استخر های بادی گزینه عالی برای خرید و غافلگیری کودک به شمار می رود. این محصولات کاربردی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که با توجه به نیاز خود می توانید به انتخاب و خرید اقدام نمایید. استخر بادی کودک سه لایه طرح دار اینتکس یک نمونه از این محصولات است که توسط شرکت مشهور اینتکس تولید شده است. این استخر بادی دارای مشخصات جذابی می باشد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. 


ساختمان ساده و کم جا

استخر بادی سه لایه دارای ساختمان ساده ای می باشد و جزو استخر های بادی کم جا محسوب می شود. این استخر بادی از سری استخر های بادی نسل اول می باشد. استخر بادی نسل اول از یک کفی و یک دیواره چند لایه تشکیل شده اند.استخر بادی کودک نیز از یک کفی به شکل مستطیل ساخته شده است. کفی این استخر بادی به صورت بادشو می باشد و بر روی آن یک دریچه باد وجود دارد. با وجود این کفی دو لایه و بادی کودک به راحتی می تواند به صورت طولانی دراستخر بادی بازی کرده و در صورت افتادن اتفاقی کودک در کف استخر، او دچار آسیب نمی شود. کف استخر بسیار منعطف و نرم بوده و راحت است. دیواره استخر نیز به صورت سه لایه بادشو که بر روی یک دیگر قرار گرفته اند می باشد. هر یک از این لایه ها دارای دریچه باد مجزا هستند و به صورت جداگانه باد می شوند. دیواره استخر بادی دارای ضخامت بالایی می باشد که باعث شده تا دیواره نرم و راحت باشد. کودک به راحتی می تواند به دیواره استخر بادی تکیه بدهد و اگر اتفاقی به دیواره برخورد کرد، به بدن او هیچ آسیبی نمی رسد. استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که دارای بالاترین ایمنی برای کودک می باشد. 


رنگ و نقش استخر بادی

استخر های بادی علاوه بر دارا بودن ساختمانی مناسب و ایمن برای کودک، باید دارای طراحی زیبا و جذابی باشند که کودک را جذب کرده و او را به بازی کردن ترغیب کنند. استخر بادی کودک با داشتن ساختمانی راحت و عالی، دارای رنگ آمیزی زیبایی می باشد که بی شک با اولین برخورد کودک، او به هیجان خواهد آمد. استخر بادی کودک دارای رنگ غالب آبی فیروزه ای می باشد. این رنگ در لبه دیواره آبی تیره می شود. بر روی بدنه خارجی استخر بادی نیز تصاویر فانتزی حیوانات دیده می شود که دارای رنگ های شاد و زیبایی می باشند. طرح های متفاوتی از رنگین کمان و درخت و ... کودک را به وجد می آورد. 


مشخصات فنی استخر بادی 

استخر بادی کودک دارای طول 261 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی معادل با 60 سانتی متر است. این استخر بادی برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است. هم چنین استخر بادی وزنی معادل با 3 کیلوگرم دارد. ظرفیت آب این استخر برابر با 810 لیتر می باشد که با توجه به ظرفیت بالا، خالی کردن آب استخر دشوار به نظر می رسد. برای راحتی این کار، تولید کننده در کفی استخر بادی یک دریچه تخلیه آب قرار داده است تا بتوانید پس از استفاده دریچه را باز کرده و آب استخر را به سادگی تخلیه کنید. 


استخر بادی مناسب برای تمامی سنین

استخر بادی سه لایه با ابعاد مناسبی که دارد برای استفاده کودکان بالای سه سال طراحی شده است، اما از این استخر بادی بزرگسالان نیز به راحتی می توانند استفاده نمایند. بدنه استخر بادی به گونه ای می باشد که برای مصارف آب درمانی برای سالمندان نیز مناسب به شمار می رود. از این استخر بادی برای بازی های دسته جمعی کودکان نیز می توان بهره برد. 


روش خرید

استخر بادی کودک سه لایه طرح دار اینتکس را با قیمتی ارزان و دوام و استحکام فوق العاده می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. 


نوع
خانگی
ظرفیت
810 لیتر
طول
261 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل مات
جنس کف
وینیل دو لایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه سه لایه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل استفاده برای سنین بزرگسال
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...