استخر بادی کودک سه لایه طرح ماهی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 167 لیتر
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,630,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح ماهی دریا بسیار زیبا و با کیفیت بالای بدنه از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران

استخر بادی سه لایه طرح ماهی کودک از سری استخر های بادی کم حجم و سبک برای سنین کودکان و خردسالان بوده که برای تفریحات آبی قابل استفاده در فضای باز و بسته خواهد بود.این استخر بادی ویژگی های زیادی داشته که یکی از مهمترین آنها جنس به کار رفته در بدنه آن میباشد که بسیار محکم و مقاوم بوده و به راحتی فشار وارد شده را دفع میکند. این استخر بدنه ای ساخته شده از جنس PVC وینیل داشته که به صورت سه لایه طراحی شده است. هر کدام از لایه های بدنه توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. همچنین وزن این استخر بادی بسیار پایین بوده و میتوان آن را به راحتی جابجا کرد و یا در مسافرت ها با خود حمل کنید.این استخر بادی با طراحی زیبای بدنه خود میتواند کودکان را تا مدت ها مشغول خود نگه دارد.این استخر نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ نیز کاربرد خواهد داشت. محصولی که به دلیل حجم و وزن کم خود راحتی قابل حمل و راه اندازی در هر مکانی خواهد بود.شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استخر بادی کودک سه لایه طرح ماهی

طرحی که این استخر بادی دارد ، می تواند زیبایی خاص و منحصر به فردی را از خود نشان دهد ، این استخر بادی ، از مقاوم ترین استخر های بادی است که تا کنون ساخته شده است و از آن جایی که فروشگاه اینتکس حساس به محصولات بادی خود است و همواره سعی کرده است تا بهترین و مناسب ترین مدل ها را موجود کند ، این استخر بادی را نیز موجود کرده است تا شما بتوانید با یک عملکرد درست و صحیح از استخر بادی استفاده کنید . این استخر بادی قابلیت راه اندازی با انواع پمپ های باد را دارد و استفاده از آن بسیار اسان است ، شما می توانید در کمتر از 5 دقیقه استخر را کاملا باد کنید و سپس داخل آن را با آب پر کنید تا کودکان بازی کنند . شما می توانید تا حدودی برای پر کردن استخر بادی از آب گرم نیز استفاده کنید . در ضمن می توانید داخل استخر را با توپ های رنگی نیز پر کنید . 

در فصل زمستان ممکن است استخر های بادی قابل استفاده نباشند ، برای اینکه محیط سرد بوده و کودکان ممکن است پس از آب بازی سرما بخورند ، در این حالت یک راه کار بسیار خوبی برای بازی های کودکان وجود دارد و آن هم این است که استخر بادی شما باید مقداری توپ های رنگی خریداری کنید که آن را داخل استخر بریزید و استخر را تبدیل به یک استخر توپ کنید . در این حالت کودکان می توانند برای تفریحات خود از استخر توپ استفاده کنند . در این حالت ، در محیط خانه نیز امکان استفاده از استخر بادی وجود خواهد داشت . این استخر بادی قطری 122 سانتی متری دارد و ارتفاع آن نیز به 25 سانتی متر می رسد ، همچنین ظرفیت استخر چیزی در حدود 167 لیتر خواهد بود .

استخر بادی کودک سه لایه طرح ماهی

با توجه به گرمی هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان مردم و خانواده ها به دنبال خرید یک وسیله تفریحی و بازی برای کودکان خود هستند تا تابستان را به بهترین شکل ممکن با ان سپری کنند. در همین خصوص هم استخر بادی کودک سه لایه طرح ماهی یک پیشنهاد خوب و جذاب خواهد بود تا استخر را برای فرزند خود به خانه بیاورید. ما هم قصد داریم تا در خصوص این محصول توضیحات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با اطلاعات کامل اقدام به خرید این محصول کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا باید طراحی این محضول را جزو طراحی های شکیل و جذاب موجود در بین استخر های بازار قرار دهیم زیرا طرح و نقش این محصول به گونه ای است که هر فردی با دیدن ان مجذوبش خواهد شد. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا ظاهری گرد را دارا می باشد که خب از این حیث با بیشتر استخر های بازار هم شکل است. هم چنین ساختار کلی این محصول نیز در عین گرد بودن ، به صورت سه لایه می باشد که خب این عامل نیز هم در کیفیت و هم در زیبایی این محصول تاثیر گذار بوده است. در کنار این موارد باید گفت که دو لایه زیرین این محصول دارای انواع طرح ماهی ها گوناگون در طرح ها و نقش های جذاب می باشد که خب چشم نوازی این محصول را بیشتر کرده است. لایه بالایی این کالا هم دارای رنگ یکدست ابی بوده و به صورت ساده شکل گرفته است. بخش های داخلی این محصول هم دقیقا از همین شکل و شمایل بخش های خارجی طبعیت می کند. علاوه بر این ها کف این محصول هم ساخته شده از رنگ یکدست ابی می باشد که خب این عامل هم در زیبایی این محصول بی تاثیر نبوده است.

جنس بدنه

یکی دیگر از موارد مهم در خرید این محصول به جنس ان بر می گردد که خب این استخر نشان داده است که یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار است. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که بدنه این کالا ساخته شده از نوع وینیل بوده و بخش های کناری و کف این محصول هم دقیقا از همین نوع طراحی و تولید شده است. البته کف این محصول از نوع دو لایه بوده که خب مقاومت ان بیشتر از بقیه نقاط خواهد بود.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن هم با توجه به محل قرار گیری این استخر یکی از موارد مهم در انتخاب این محصول است که باید به ان دقت نمود. در همین خصوص نیز باید گفت که این کالا دارای قطر 122 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. وزن این استخر 800 گرم و علاوه بر ان ظرفیت اب این محصول هم 167 لیتر می باشد که تمام این موارد مطابق با استاندارد های جهانی طراحی گردیده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای برپا کردن این استخر بادی و راه اندازی ان کار سختی در پیش نخواهید داشت و تنها کافی است یک سری شرایط را به درستی انجام دهید تا بااجرای درست ان این محصول را به بهترین شکل ممکن سرپا کنید. در همین خصوص نیز باید گفت که شما در گام اول احتیاج به یک عدد پمپ باد خواهید داشت تا باد را به داخل این استخر هدایت کنید. پس از خرید این پمپ باد حال می بایست به سراغ دریچه های باد موجود بر روی این محصول رفته و تک تک هر یک از ان ها را باز نمایید و پمپ را در داخل ان قرار دهید تا این لایه ها هر یک به صورت جداگانه باد شود. نکته مهم در هنگام باد کردن این محصول این است که نباید بیش از اندازه این کالا را باد کنید چون امکان اسیب دیدن و سوراخ شدن ان نیز زیاد خواهد شد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سه لایه طرح ماهی یکی از محصولات جذابی است که دارای ساختار سه لایه بوده و شرکت بست وی با بهترین کیفیت ممکن ان را روانه بازار کرده است. شما هم اگر قصد خرید یک استخر بادی را برای کودک خود دارید پیشنهاد می کنیم تا این کالا را با قیمت ارزان هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
167 لیتر
قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای وزن و حجم کم
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...