استخر بادی کودک شیشه ای

کد 32401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 41 لیتر
  • قطر: 64 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,915,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شیشه ای که در رنگ زرد برای شما در نظر گرفته شده است به دلیل داشتن رنگی شاد و روحیه بخش برای کودکان در هنگام بازی باعث شور و نشاط فراینده میگردد. این نوع محصول به دلیل داشتن کاربری های مختلف اعم از استفاده به عنوان وان حمام و استخر توپ نسبت به دیگر محصولات مشابه برتری داشته و جزو پر فروش ترین ها قرار دارد. این استخر بادی به راحتی و در کمترین زمان میتوان آماده ی استفاده نمود . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

این استخر از معدود استخر های بادی است که در چندین رنگبندی ساخته شده است و شما می توانید آن را بر اساس نیاز کودکان سفارش داده و از آن ها استفاده کنید . این استخر که در بالا تصویر آن را مشاهده می کنید یک استخر زرد رنگ است که رنگ های آبی و قرمز آن نیز طراحی شده است . لازم به ذکر است که تمامی رنگ های دیگر این استخر بادی نیز مشابه همین محصول به صورت شیشه ای و با بدنه شفاف طراحی شده است . این بدنه شفاف در واقع پی وی سی شفاف است که به مانند لایه های مات و رنگی خود از ضخامت خوبی برخوردار بوده و می تواند یک لایه مقاومی باشد که استخر شما را با دوام تر از همیشه کند . به همین منظور است که شما می توانید در یک شرایط ایده آل از استخر بادی استفاده کنید . این استخر حتی از بخش کف خود نیز به صورت بادی طراحی شده است و اگر دقت داشته باشید ، متوجه برجستگی ها و حباب های بادی بر روی بدنه این استخر خواهید بود . 

استخر بادی کودک شیشه ای تمامی شرایط را دارد که توسط کودکان خردسال مورد استفاده قرار بگیرد . به طور مثال ابعاد و عمق کم استخر می تواند شرایط را برای بازی کودکان بسیار بهتر از همیشه کند تا آن ها بدون مشکل با بهترین شرایط بتوانند از استخر بادی استفاده کنند . این استخر شاید در میان استخر های بادی دیگر کوچک ترین سایز را داشته باشد ، برای اینکه اگر استخر را راه اندازی کنید ، قطری که خواهد داشت یک قطر 64 سانتی متری بوده و ارتفاعی که دارد 25 سانتی متر می باشد . با وجود چنین سایز و قطری که استخر بادی دارد ، بدون شک شما می توانید استخر بادی را در داخل حمام نیز راه اندازی کنید و از آن برای حمام کردن بهتر و ایمن تر کودکان بهره مند شوید . حتی اگر آپارتمان نشین هستید و دسترسی به حیاط نداشته و یا دوست دارید در تراس خانه از آن استفاده کنید ، باز هم مشکلی نخواهد بود و به راحتی می توانید استخر بادی را راه اندازی کنید تا کودکان در هر شرایطی بتوانند آب تنی کنند . 


استخر بادی کودک شیشه ای

استخر بادی کودک شیشه ای | فروشگاه بدلیجات سناتور مد 

بازی کردن در آب برای اغلب کودکان بسیار لذت بخش و هیجان انگیز می باشد. به همین دلیل استخر های بادی کودک جزو پرفروش ترین محصولات بادی کودک می باشند. استخر های بادی کودک در زمانی کوتاه، مقدمات بازی در آب را برای کودک فراهم می کنند و به همین دلیل مورد توجه والدین هستند. این استخر های بادی را در هر محیطی می توان مورد استفاده قرار داد و به راحتی می توانید آن ها را حمل و به محل مورد نظر خود ببرید. استخر بادی کودک شیشه ای یک استخر بادی با کاربردهای بی نظیر می باشد که برای کودکان 1 تا 3 سال تولید شده است. در ادامه به معرفی این استخر بادی می پردازیم. 


استخری ساده و زیبا

استخر بادی شیشه ای دارای طراحی بسیار ساده ای می باشد و بدنه ای با ساختمان ابتدایی دارد. این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است و دارا بودن کفی حبابی از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود. کفی استخر بادی به صورت طبی بوده و بر روی آن یک دریچه جهت باد کردن کفی و تخلیه باد آن تعبیه شده است. به دلیل نرمی و راحتی بالای این کفی، در صورت افتادن کودک در کف استخر و یا برخورد ناگهانی کودک با کفی استخر، کودک دچار آسیب نمی شود. هم چنین کودک می تواند ساعت ها بدون احساس خستگی در کف این استخر بادی به بازی بپردازد. این استخر بادی از دیواره زیبایی برخوردار می باشد. این دیواره به گونه خاصی طراحی شده است. در قسمت بالا و پایین دیواره به صورت یک حلقه بادی می باشد. این دیواره در قسمت میانی به گونه ای ساخته شده است که گویی میله های بادی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. دیواره استخر بادی به صورت شفاف ساخته شده است و به رنگ زرد می باشد که هیجان بیش تری را در هنگام بازی به کودک القا می کند. هم چنین کفی استخر به رنگ سفید بوده که هم خوانی خوبی با دیواره دارد. 


استخری با ابعاد کاربردی

استخر بادی شیشه ای دارای قطر 64 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. استخر بادی شیشه ای ظرفیت نگه داری 41 لیتر آب را دارا است. وزن استخر بادی شیشه ای معادل نیم کیلوگرم می باشد که ناچیز به شمار می رود و حتی خود کودک نیز می تواند به سادگی استخر بادی را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کند. استخر بادی شیشه ای علاوه بر استفاده در خانه، برای استفاده در فضاهای باز نیز مناسب به شمار می رود. استخر بادی شیشه ای را می توانید در مسافرت ها به همراه خود ببرید و در محیط هایی که امکان بازی با آب برای کودک فراهم می باشد این استخر بادی را راه اندازی کرده و لحظات شاد و پر از هیجانی برای کودک بسازید. با توجه به ابعاد کوچک این استخر بادی به سادگی در داخل خودرو جای می گیرد. استخر بادی را می توانید در فضاهای کوچک مانند آپارتمان نیز مورد استفاده قرار دهید. این استخر بادی در حمام های کوچک نیز به راحتی جای می گیرد. می توانید با استفاده از این استخر بادی فضای حمام را برای کودک خود لذت بخش کنید. استخر بادی را در حمام قرار دهید و هنگامی که کودک مشغول بازی می باشد به استحمام او بپردازید. از این استخر بادی در اتاق کودک نیز می توانید استفاده کنید. با قرار دادن این استخر بادی در اتاق کودک و پر کردن استخر از توپ های رنگی، استخر توپی زیبا خواهید داشت که کودک از دیدن آن شگفت زده می شود. 


کیفیت استخر بادی

استخر بادی شیشه ای از بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده است. این استخر بادی دارای استحکام فوق العاده ای می باشد. هم چنین علاوه بر استحکام، انعطاف بالایی دارد که آن را به محصولی ایده آل تبدیل کرده است. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک شیشه ای به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و پس از سفارش، این محصول را با قیمتی ارزان درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
41 لیتر
قطر
64 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
وزن
500 گرم
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل شفاف
جنس کف
وینیل دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
قابلیت استفاده به عنوان وان بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
وزن : 0.5 کیلو گرم
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...