استخر بادی کودک صورتی اینتکس

intex 58423

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک صورتی اینتکس intex 58423 که در سال جدید میلادی تولید شده است را می توان در رنگبندی های متنوعی مشاهده کرد . این استخر بادی برای استفاده در محیط های خانگی استانداردسازی شده است و در واقع مناسب برای استفاده یک کودک است . عمق آب این استخر بادی بالغ بر 25 سانتی متر می باشد و ظرفیت آبی که درون آن جای می گیرد 90 لیتر است که محیطی کاملا امن را برای آب تنی کودکان فراهم می آورد . این استخر بادی دارای وزنی بالغ بر 1.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به بسته بندی کم حجمی که دارد ، جا به جایی را برای شما به راحتی امکان پذیر کرده و علاوه بر آن در محیط های خانگی نیز جای زیادی را از شما اشغال نمی کند و به راحتی می توانید آن را درون کمد دیواری قرار دهید . اینتکس در ساخت بدنه این استخر بادی نیز از وینیل چرمی رنگی استفاده کرده است که ترکیب رنگی سفید و صورتی می تواند ظاهری فانتزی و زیبا را برای استخر به همراه داشته باشد و پرفروش ترین رنگبندی این استخر بادی کودک به شمار می رود . کف این استخر کودک نیز به صورت بادی تعبیه شده است تا به هنگام استفاده فشاری بر بدن کودک وارد نشود و استانداردترین شرایط برای آب تنی ایجاد شود . راه اندازی این استخر بادی کار سخت و زمان بری نمی باشد و به راحتی می توانید آن را توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای باد کنید . نمایندگی اینتکس تهران این استخر بادی را با قیمت ارزان و ضمانت کیفیت عرضه کرده است و همین حالا می توانید آن را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . 

استخر بادی کودک صورتی اینتکس

اگر بر روی سلامت فرزند و کودک خود حساس هستید ، شاید بهتر باشد که استخر هایی را خریداری کنید که از هر جهت ایمن باشند . این بدان معنا نیست که سایر استخر های بادی ایمن نیستند ، ولی برخی از استخر های بادی مانند استخر بادی کودک صورتی اینتکس دارای کف بادی می باشد که این طراحی می تواند تا حد زیادی ایمنی استخر را چندین برابر کند . چرا که اگر کودک زمانی سر خورده و با کف استخر برخورد داشته باشد ، این کف بادی می تواند سطحی نرم تر را داشته باشد تا از آسیب رسیدن به کودکان جلوگیری شود ، در ضمن نباید از آب موجود در داخل استخر نیز غافل شد ، چرا که خود آب نیز می تواند از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کند . بنابراین می بینیم که این استخر بادی کاملا استاندارد ساخته شده است و مناسب برای کودکان خردسال شما خواهد بود تا در یک شرایط فوق العاده خوب تفریحات آبی داشته باشند . 

رنگ صورتی این استخر بادی ، شاید آن را بیش از پیش مناسب برای دختران کرده باشد . باز هم خرید استخر بادی کاملا سلیقه ای است . ترکیبی از رنگ های صورتی و سفید در این استخر زیبایی محصول را چندین برابر کرده است . دوام و کیفیت استخر بادی باید بالا باشد تا طول عمر زیادی را بتوانید از آن انتظار داشته باشید ، برای همین توصیه ما به شما این است که استخر های بادی خود را از برند های معروف تر خریداری کنید که امتحان خود را پس داده اند . استخر بادی کودک صورتی اینتکس ، در واقع ساخته شده توسط برند معروف اینتکس بوده و می توان گفت که یک استخر بادی اورجینال و اصل محسوب می شود ، برای همین شما می توانید با اطمینان از کیفیت محصول ، آن را خریداری کرده و از محصول استفاده کنید . برای استعلامقیمت استخر بادی می توانید با فروشگاه نیز تماس بگیرید . 

  • طول : 166  سانتی متر
  • عرض : 100 سانتی متر
  • ارتفاع : 25 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 90 لیتر
  • وزن : 1.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58423

استخر بادی کودک صورتی اینتکس intex 58423 که در سال 2023 تولید و به بازار عرضه شده است از جدیدترین استخرهای بادی می باشد که قابل استفاده در محیط های خانگی نیز می باشد . این استخر بادی ساخته شده از بهترین متریال بازار می باشد و به همین خاطر علاوه بر محیط های خانگی می توانید از آن در زیر نور خورشید و فضاهای روباز نیز استفاده کنید و در این خصوص برای استفاده محدودیتی نخواهید داشت . اگر قصد خرید استخر بادی اینتکس کودک را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین مدل ها را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

طراحی این استخر بادی کودک به گونه ای می باشد که در تمامی قسمت های از لایه های بادی شونده استفاده شده است . در بسیاری از مدل های استخر اینتکس می تواند مشاهده کرد که کف استخر غیربادی است ، اما این استخر بادی دارای کف بادشونده است که باعث می شود تا کودک در محیطی نرم تر و استانداردتر قرار بگیرد و به هنگام استفاده در طولانی مدت نیز با خستگی و احساس درد بدن رو به رو نشود . کف این محصول به صورت مجزا از دیواره ها باد می شود و برند اینتکس برای سهولت در راه اندازی از دریچه های بادی استفاده کرده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و به همین خاطر می توانید از تمامی تجهیزات برای راه اندازی استفاده کنید .

با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این استخر بادی بالغ بر سه الی چهار دقیقه می باشد که مدت زمان زیادی را از شما صرف نمی کند و در این خصوص کار سختی نخواهید داشت . همچنین این دریچه ها علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز کارایی دارند و به نوعی دریچه های باد دو کاره به شمار می روند . قابل ذکر است که درون بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس نیز برای شما ارسال می شود که می توانید از آن در مواقع ضرور استفاده کنید و کارایی بسیار بالایی دارد .

جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی است که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید ، در بدنه این استخر بادی از وینیل طرح چرم استفاده شده است . البته باید گفت که وینیل استفاده شده در دیواره های استخر به صورت تک لایه و وینیل استفاده شده در کف استخر به صورت دو لایه می باشد که مقاومت و استحکام بسیار بالاتری دارد . این استخر بادی از نظر استانداردسازی و مقاومت بالا بدنه در سطح ایده آلی قرار دارد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های بیرونی از خانه نیز استفاده کنید . بدنه این محصول کاملا در برابر نور خورشید مقاوم می باشد و برای استفاده از آن در حیات خانه ، باغ و ویلا مشکلی نخواهید داشت .

وزن این استخر بادی به خوبی سبک نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 1.6 کیلو گرم دارد که ناچیز است . همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال بدنه این محصول ، در هنگامی که خالی از باد می شود فشار بسیار کوچکی را درون بسته بندی اشغال می کند و می توانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید و یا پس از استفاده درون کمد دیواری قرار دهید . میزان آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر بادی نیاز است 90 لیتر می باشد که تامین آن کار سختی نیست . همچنین برای خرید استخر بادی اینتکس کودک جدید با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده کافیست تا سفارش خود را از طریق روش های موجود در سایت اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...