استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ

کد intex 57441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت: 151 لیتر
  • طول: 272 سانتی متر
  • عرض: 193 سانتی متر
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آکواریوم با پمپ باد اینتکس از سری استخر های بادی بچگانه طرحدار و دوست داشتنی است که از نظر سنی برای کودکان زیر 6 سال مناسب می باشد . با خرید استخر بادی می توانید بستر دوست داشتنی و جذاب را برای تفریحات آبی کودکان خود در خانه و حتی در سفر ها فراهم کنید . تفریحات آبی از قبیل تفریح ها و بازی های مفرح و جذاب است که تمامی سنین به خصوص کودکان علاقه خاصی به آن دارند ، به همین دلیل اینتکس سعی کرده تا با تولید و فروش استخر های بادی کودک و بزرگسال وسیله ای شاد و مفرح را برای تمامی دوست داران تفریحات آبی فراهم کند . اینتکس این محصول را از جنس بسیار با کیفیت pvc ساخته که از رویه محصول را طرح چرم ، بخش های کناری را از پی وی سی شفاف و بخش کف محصول را به صورت دو لایه ساخته است ، علت اینکه قسمت کف محصول به صورت دو لایه ساخته شده این است که بخش کف استخر بادی بیش از هر قسمت دیگری در معرض سایش است و نیاز است که ضخامت این لایه بیشتر باشد . پی وی سی از مواد غیر سمی تولید شده به همین دلیل تماس کودکان با استخر بادی هیچگونه آسیب های پوستی را به دنبال نخواهد داشت . وزن کلی این استخر بادی در بسته بندی خود به 3.5 کیلوگرم می رسد به همین دلیل نیز می توان گفت که استخر بادی کودک طرح آکواریوم فوق پرتابل است . در کنار محصول همانطور که گفته شد پمپ باد دستی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید استخر را در مدت زمان بسیار کم راه اندازی کنید . فروشگاه intex این محصول را با ضمانت سلامت و اصالت کالا به فروش می رساند .

استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ

استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ

استخر های بادی کودک با طرح های فانتزی و زیبا همواره مورد توجه بسیاری از کودکان قرار می گیرد. این استخر های بادی با طراحی های زیبا و منحصر به فرد هر یک دارای شکلی مخصوص بوده که کودک را شگفت زده خواهد کرد. در میان انبوه طرح ها و مدل های استخر بادی کودک، استخر هایی که کیفیت بالایی داشته باشند در صدر فروش قرار می گیرند. زیرا ظاهر استخر بادی مورد توجه کودک است، اما کیفیت و دوام استخر بادی برای والدین از اهمیت بیش تری برخوردار است. استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ استخری زیبا می باشد که علاوه بر داشتن ظاهر فانتزی و جذاب، از کیفیت قابل قبولی برخوردار است که می تواند رضایت خریدار را در پی داشته باشد. در ادامه این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ظاهر جذاب

استخر بادی طرح اسب تک شاخ دارای فرم کلی بیضی می باشد. این استخر بادی دارای دیواره ای یک تکه است. دیواره استخر بادی به صورت پهن ساخته شده است. رنگ کلی استخر بادی سفید می باشد. هم چنین کف استخر بادی به رنگ زرد ساخته شده است. بر روی دیواره استخر بادی یک دریچه باد وجود دارد که برای باد کردن استخر و هم چنین تخلیه باد استخر بادی مورد استفاده قرار می گیرد. در دو طرف دیواره استخر بادی بال های اسب تک شاخ به صورت بادی و حجیم موجود است. این بال ها به صورت رنگارنگ بوده و ترکیب رنگ بسیار زیبایی دارند. در انتهای استخر بادی نیز دم اسب تک شاخ وجود دارد. در قسمتی از بدنه نیز سر اسب تک شاخ قرار گرفته است که زیبایی و ظرافت بالایی دارد. این بخش ها به صورت کاملا محکم به بدنه متصل شده اند. کف استخر بادی به صورت بادشو می باشد و طبی است. این کفی دارای دریچه باد جداگانه می باشد و کاملا راحت و سریع باد می شود. در صورت استفاده طولانی مدت کودک، بدن او خسته نمی شود و آسیب نمی بیند. طراحی این استخر بادی بیش تر مناسب برای کودکان دختر می باشد و در اولین نگاه توجه کودک را جلب می کند. 


کیفیت بدنه 

استخر بادی طرح اسب تک شاخ یکی از مقاوم ترین استخر های کودک است. این استخر بادی ساخت شرکت اینتکس بوده که محصولاتی با مرغوب ترین مواد اولیه را تولید می کند. هم چنین در تولید این استخر بادی آخرین استانداردهای روز دنیا رعایت شده است. رویه این استخر بادی از جنس وینیل می باشد. استفاده از این جنس در تولید استخرهای بادی مزیت های بی شماری دارد. اولین نکته سبک بودن محصول نهایی است. این استخر بادی بسیار سبک بوده که امکان جابه جایی و حمل و نقل راحت تر را به مصرف کننده می دهد. نکته بعدی در استفاده از این جنس بدنه مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه و فشار می باشد. به گونه ای که در برابر ضربه های وارد شده ناشی از بازی کردن کودک، مقاومت بسیار زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. انعطاف زیاد نیز دیگر مزیت این جنس بدنه می باشد. بدنه استخر بادی منعطف بوده و این انعطاف زیاد باعث می شود کف استخر و دیواره ها راحت تر و طبی باشد. هم چنین ضربه های وارد شده را دفع کند. به دلیل استحکام بالای بدنه می توانید این استخر بادی را در برابر آفتاب نیز مورد استفاده قرار دهید. قرار گرفتن طولانی مدت در برابر آفتاب، به بدنه این استخر بادی هیچ آسیبی وارد نمی کند و از کیفیت آن نمی کاهد. 


مشخصات فنی 

استخر بادی طرح اسب تک شاخ دارای طول 272 سانتی متر و عرض 193 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی 104 سانتی متر است. ظرفیت آب این استخر نیز معادل 151 لیتر می باشد. وزن استخر بادی در حالت بسته بندی 3 کیلوگرم است. 


نحوه خرید

برای خرید استخر بادی طرح اسب تک شاخ با قیمتی ارزان می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان این استخر بادی را درب منزل دریافت نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت
151 لیتر
طول
272 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
جنس کف
وزن
3 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
طراحی کوسه ای با آبشار سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...