استخر بادی کودک طرح اقیانوس گرد کوچک

bestway 51121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • ظرفیت آب: 400 لیتر
  • قطر: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
2,535,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل اصلی و اورجینال برای مصارف خانگی طرح اقیانوس گرد کوچک محصولی زیبا با طرحی متفاوت با ویژگی های خاص از برند بزرگ بست

برخی محصولات موجود در اینتکس تهران می باشند که در چند نوع مختلف عرضه می شود و تفاوت های نسبتا ناچیزی با هم دارند ، تفاوت در ابعاد یکی از این بخش های می باشد که در برخی کالا های به چشم می خورد. استخر بادی کودک طرح اقیانوس گرد کوچک از این محصولات می باشد که استخر بادی کودک طرح اقیانوس گرد بزرگ دیگر نوع این محصول می باشد. ابعاد این محصولات بادی بست وی نیز نسبت به هم نوع خود کوچک تر بوده و قطر آن برابر 152 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد. این استخر بادی کودک کوچک برای استفاده کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. دارا بودن ساختار سه طبقه ای ، پرتابل بودن و دارا بودن وزن بسیار کم 2.73 کیلوگرمی از سایر ویژگی های استخر بادی کودک طرح اقیانوس گرد کوچک می باشد که این وزن کم  باعث جابجایی آسان محصول در مواقع مختلف بخصوص در سفر می شود. 

استخر بادی کودک طرح اقیانوس گرد کودک

استخری دوست داشتنی و البته با دوام است که شما می توانید آن را برای بازی کودکان خریداری کنید . اگر کودک شما فعالیت زیادی را دارد و از این نگران هستید که استخر بادی را آسیب بزند ، ما به شما خرید استخر بادی کودک طرح اقیانوس گرد کوچک را پیشنهاد می دهیم که یکی از بهترین و مقاوم ترین استخر های بادی خواهد بود که به سختی آسیب خواهد دید . اگر به دیواره استخر دقت داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این استخر به صورت سه لایه و با ضخامت بالا و دیواره های قطور تری ساخته شده است ، برای همین کمتر در معرض آسیب دیدگی خواهد بود . مورد دیگری که در رابطه با استخر بادی مطرح است ، این است که این استخر های بادی قابلیت تعمیر دارند و اگر آسیب ببینند ، شما می توانید به سادگی آن را تعمیر کرده و دوباره کودکان بتوانند از آن استفاده کنند . شما دوراه برای تعمیرات دارید که یکی استفاده از برچسب و تعمیرات آن توسط خود شما می باشد . 

مورد بعدی نیز این است که استخر بادی کودک طرح اقیانوس گرد کوچک را به فروشگاه اینتکس بفرستید تا آن را به صورت تخصصی تعمیر نمایند . البته که با رعایت درست در استفاده از استخر های بادی خواهید دید که این محصولات بادی سال های سال مورد استفاده قرار می گیرند ، بدون اینکه کوچک ترین آسیبی را ببینند و یا شما را اذیت کنند . این استخر بادی محیط بزرگی را دارد و می تواند برای استفاده کردن چند کودک نیز مناسب باشد . برند تولیدی آن برند بست وی است و از این جهت می توان یک امتیاز مثبت به استخر بادی بدیم ، برای اینکه این برند یک برند مشهور در زمینه ساخت محصولات بادی و به ویژه استخر بادی می باشد . دلیل نام گذاری این استخر نیز وجود طرح اقیانس در دیواره کناری محصول می باشد که بسیاری از آبزیان و گیاهان دریایی در آن دیده می شود .

استخر بادی کودک طرح اقیانوس گرد کوچک

یکی از بهترین استخر های بادی کودک تولید شده توسط شرکت بست وی، استخر بادی طرح اقیانوس می باشد که علاوه بر جذابیت بالا، دارای استحکام قابل قبولی است. این استخر با کیفیت برای کودکان بالای 6 سال تولید شده و در طراحی آن تولید کننده سعی کرده است تا استخری در سایز مناسب منزل برای کودکان داشته باشیم. در طراحی آن سعی شده تا از المان های آبی بهره گرفته شود تا به جذابیت آن افزوده شود. در ادامه ویژگی های این استخر بادی زیبا را بررسی می کنیم.


ظاهری هماهنگ با آب

استخر بادی کودک به شکل گرد است. کف استخر به رنگ سفید بوده و به صورت دو لایه بادشو می باشد که به راحتی کودک کمک می کند. استفاده از کفی بادشو در استخر های آبی، موجب می شود تا پاهای کودک در صورت ایستادن زیاد در استخر و بازی کردن خسته نشود. دیواره استخر بادی بسیار ضخیم بوده که باعث مقاومت بالای بدنه می شود. هم چنین ضخیم بودن بدنه استخر باعث می شود تا در صورت تکیه دادن کودک به لبه استخر، استخر واژگون نشود. دیواره خارجی استخر بادی به رنگ آبی زیبا می باشد که بر روی آن پر از نقوش فانتزی اقیانوسی است. طراحی این استخر به گونه ای است که هم برای کودکان دختر و هم پسر مناسب می باشد. دیواره داخلی استخر هم به صورت حلقه حلقه بوده و به رنگ آبی می باشد. لبه استخر بادی نیز مانند کف استخر به رنگ سفید است. بدنه استخر بادی براق بوده که جذابیت رنگ آن را افزایش می دهد. طراحی اقیانوسی این استخر بادی به آب پر شده در داخل استخر تلالو خاصی می دهد. 


جنس بدنه با کیفیت استخر 

این استخر بادی از بهترین و مرغوب ترین نوع وینیل طرح دار ساخته شده است. این استخر بادی ساخت شرکت بست وی بوده که بهترین و مرغوب ترین محصولات بادی را به سرتاسر جهان عرضه می کند. استخر بادی با طرح اقیانوسی در دیواره دارای ساختار سه طبقه می باشد که استحکام استخر را بالا می برد. روش نگه داری استخر بادی به این صورت می باشد که از کشیدن استخر پس از راه اندازی بر روی زمین خودداری کنید. به علاوه استخر بادی قبل از راه اندازی دارای جنسی قابل اشتعال بوده در نتیجه در هنگام استفاده نکردن از این استخر، از قرار دادن استخر بسته بندی در کنار آتش و اجسام داغ جلوگیری کنید. اگر در صورت رعایت نکردن نکات فوق استخر بادی دچار آسیب شد، جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در اسرع وقت برای ترمیم بدنه استخر بادی اقدام کنند. 


استخری مناسب برای استفاده در منزل 

این استخر دارای قطر 152 سانتی متر و ارتفاع 51 سانتی متر می باشد. استخری با این ابعاد را می توان در منزل به سادگی راه اندازی نمود. به علاوه اندازه استخر به گونه ای است که برای استفاده کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. استخر بادی را می توانید در مسافرت نیز به همراه خود ببرید. وزن بسته بندی این استخر حدود 3 کیلوگرم بوده که می توانید آن را به راحتی جابه جا کرده و حمل نمایید. استخر بادی در حالت بسته بندی دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد که فضای کمی را اشغال می کند. ارتفاع این استخر بادی به گونه ای است که می توان از آن به عنوان وان بادی کودک نیز استفاده کرد. 


لوازم همراه استخر بادی

به همراه این استخر بادی یک عدد برچسب تعمیرات به شما تقدیم می شود تا در صورت آسیب دیدن بدنه بتوانید آن را موقتا ترمیم کنید. یک عدد دفترچه راهنما نیز در بسته بندی موجود است تا در صورت لزوم بتوانید به آن مراجعه نمایید. استخر بادی را در زمان کوتاهی می توانید توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) باد کرده تا کودک شما لحظات شادی را تجربه کند. 


ثبت سفارش استخر بادی

استخر بادی کودک طرح اقیانوس گرد کوچک را می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید. سفارش خود را در سایت اینتکس تهران ثبت کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نوع
تفریحی
ظرفیت آب
400 لیتر
قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
وزن
2.73 کیلوگرم
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل ضخیم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای ساختار سه طبقه ای
پرتابل
وزن کم
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...