استخر بادی کودک طرح اژدها

کد intex 57106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 33 لیتر
  • قطر: 61 سانتی متر
  • ارتفاع: 22 سانتی متر
580,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 

استخر بادی کودک طرح اژدها از تولیدات شرکت اینتکس می باشد. این محصول با داشتن ظاهری ساده و کم جاگیر بودن و همچنین قیمتی بسیار مناسب از پر فروش ترین های این شرکت می باشد. این استخر علاوه بر استخر آب تفریحی قابل استفاده به عنوان وان بادی و همچنین استخر توپ بادی نیز خواهد بود. از این محصول میتوان در هر جا و مکانی استفاده نمود و براحتی با انواع پمپ های بادی قابل باد و راه اندازی شدن است. 

استخر بادی کودک اینتکس با طرح زیبای بدنه که تلفیقی از حیوانات می باشد در سال 2022 تولید شده است و قطعا می توان آن را مجموعه ای جدید و زیبا برای تفریحات آبی کودکان و نوزادان در نظر گرفت . استخر بادی فوق ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد که در بخش دیواره ها دارای سه دریچه باد برای باد کردن محصول می باشد . شرکت اینتکس در کف این استخر بادی برای راحتی هر چه بیشتر از پی وی سی دو لایه باد شونده استفاده کرده است ، جایی که با نگاهی به کف محصول از داخل دریچه باد را مشاهده می کنیم و دلیل آن باد شونده بودن کف استخر است . پی وی سی استفاده شده در کل بدنه استخر از نوعی مخصوص با ضخامت 0.20 میلیمتری است که برای استخری با این ابعادکافی می باشد و وزن کودک و همچنین فشار آب داخلی که ظرفیت 28 لیتری دارد و را به خوبی می تواند تحمل نماید . وزن این استخر بسیار ناچیز و برابر با 0.4 کیلو گرم می باشد که زیر نیم کیلو گرم است و جا به جایی آن توسط کودک نیز به راحتی صورت می گیرد . اگر به دنبال استخر بادی با وزن سبک ، بدنه مقاوم و علاوه بر استخر بادی قابل استفاده به عنوان استخر توپ هستید ، استخر بادی کودک این بخش می تواند برای خرید جزو گزینه های نهایی شما به حساب بیاید . درون کاتالوگ اینتکس 2022 اشاره به وجود برچسب تعمیرات به همراه این استخر بادی شده است که در مدل های سال های گذشته وجود نداشته و این برچسب در هنگام وقوع آسیب دیدگی در بدنه استخر می تواند کارایی خود را به خوبی نشان دهد . 

اگر استخری با مزه و دوست داشتنی برای کودکان می خواهید ، این استخر بادی یعنی استخر بادی کودک طرح اژدها می تواند یک گزینه فوق العاده باشد . حتی اگر دوست دارید که یک استخر بادی به کودکی هدیه بدهید ، پیشنهاد ما استخر بادی طرح اژدها می باشد ، زیرا بدنه آن طراحی جذاب و دوست داشتنی دارد که هر کودکی به آن علاقه مند خواهد شد . فقط در هنگام خرید استخر بادی کودک باید به رده سنی آن توجه داشته باشید . این محصول مناسب برای رده های سنی 1 تا 3 سال می باشد ، برای همین بهتر است که آن را برای کودکان سنین بالاتر خریداری نکنید . ایمنی در استخر های بادی همچون استخر بادی کودک طرح اژدها بسیار بالاست و به همین دلیل می توانید کودکان را با خیالی راحت به بازی و آب تنی با استخر های بادی دعوت کنید . اگر می خواهید که اطلاعات بیشتری را کسب کنید ، به سراغ نقد و بررسی محصول بروید و آن را مطالعه کنید . 

استخر بادی کودک طرح اژدها

استخر های بادی از سری محصولات کارخانه اینتکس بوده که با ابعاد مختلف و تنوع گسترده ای طراحی شده به طوری که تمامی سنین به راحتی می توانند برای تفریحات خود یک نمونه از این گروه محصولات را انتخاب کنند. توجه  داشته باشید که برای خرید استخر بادی کودک که از جمله نمونه های سایز کوچک این محصولات به شمار رفته نیاز بوده تا به طراحی ظاهری آن ، ابعاد بدنه مخصوصا در بخش ارتفاع و رده سنی فرزند خود توجه داشته تا کودک بتواند به راحتی از آن استفاده کرده و لذت ببرد . با در نظر گرفتن موارد یاد شده برای رده سنی خردسالان و کودکان کمتر از 5 سال استخر بادی کودک طرح اژدها را به شما معرفی می کنیم. در ادامه این مطلب می توانید با نقد و بررسی این محصول در راستای آشنایی بیشتر با آن و انتخاب و خرید یک استخر بادی اورجینال با ما همراه شوید.


طراحی فانتزی استخر بادی کودک

برای انتخاب محصولاتی نظیر استخر  بادی کودک که برای رده خاصی تولید شده نیاز به توجه به طراحی ظاهری آن ها وجود داشته که ملزم بوده با توجه به علایق کودکانه و کاملا شاده تولید می شود. از سوی دیگر این طراحی بدنه به نوعی بوده که بتواند ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده به طور کامل برطرف سازد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده کارخانه اینتکس برای سنین کمتر از 5 سال استفاده استخر بادی کودک طرح اژدها را توصیه می کند. بدنه اصلی این استخر بادی گرد بوده که بر روی آن تعداد 4 عدد دریچه باد جهت راه اندازی سریع تعبیه شده است. تعداد سه عدد دریچه با در نظر گرفتن دیواره های سه لایه این محصول در این بخش تعبیه شده تا از این طریق بتوانید به راحتی محصول را برای استفاده فرزند خود از طریق یک عدد پمپ باد دستی مخصوص لوازم اینتکس آماده کنید. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا در زمان تردد کودک در مخزن اصلی محصول کمترین میزان فشار به دیواره ها وارد شده تا دچار افت کیفیت نشود. بخش کف این استخر بادی نیز از نوع بادشو بوده به همین دلیل دریچه چهارم باد در قسمت کف تعبیه شده است.  کف بادشو به دلیل نرمی و راحتی که داشته می تواند آرامش کودک را در زمان استفاده مهیا سازد. بدنه اصلی این استخر بادی کودک نیز ساده و سفید رنگ تولید شده اما بر روی آن می توانید تصاویر رنگارنگ و فانتزی از اژدها را مشاهده کرده که با در نظر گرفتن علایق کودکانه این طراح در نظر گرفته شده است.


کاربرد استخر بادی کودک

استخر بادی کودک طرح اژدها یک نمونه محصول گرد با ابعاد کوچک بوده که قطر آن برابر با 61 سانتی متر بوده و 22 سانتی متر ارتفاع بدنه دارد. این میزان ابعاد بدنه گنجایش 33 لیتر آب را در داخل خود داشته که موجب شده تا حد قابل توجهی در مصرف آب شما صرفه جویی شود. این ابعاد بدنه کم موجب شده تا موارد قابل استفاده از این محصول افزایش یابد. از این محصول می توانید در فضاهای باز و سرپوشیده به عنوان استخر آبی فرزند خود استفاده کنید. این محصول را همچنین می توانید در داخل آپارتمان و یا حتی اتاق خواب کودک جایگزین استخر توپ بادی فرزند خود نمایید. در نهایت با در نظر گرفتن ابعاد بدنه شما می توانید این محصول را به عنوان وان حمام بادی فرزند خود استفاده کرده تا کودک از استحمام لذت ببرد.


داوم بالای استخر بادی کودک

استخر بادی کودک طرح اژدها طول عمر بالایی داشته زیرا بدنه اصلی آن از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم تولید شده که با دماهای مختلف آب سازگار بوده و کیفیت فوق العاده زیادی دارد. کف استخر بادی نیز که از نوع بادشو بوده از جنس پی وی سی دولایه تولید ش ده تا استحکام بدنه این محصول حفظ شود. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید از این استخر بادی در فضاهای باز و یا حتی زمان سفر نیز استفاده کنید.


خرید استخر بادی کودک

با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی کودک طرح اژدها را دارید تنها کافی بوده به نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و با اینترنتی مراجعه کرده تا از طریق این نمایندگی مرکزی محصولات بادی بتوانید این استخر بادی اورجینال و یا سایر محصولات بادی کارخانه اینتکس را در زمانی کوتاه در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
33 لیتر
قطر
61 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
وزن
500 گرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
بدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

این حیواناتش دایناسورن‌ها🙄

941 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...