استخر بادی کودک طرح اژدها

کد intex 57110 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع:
  • ظرفیت آب: 114 لیتر
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 147 سانتی متر
2,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار طرح اژده ها با رنگ های جذاب و مورد پسند کودکان عزیز، طرفداران کوچولوی این استخر بادی خیلی خوش سلیقه و با ذوق هستند

استخر بادی سایبان دار طرح اژدها اینتکس با رنگ های جذاب و مورد پسند کودکان عزیز، طرفداران کوچولوی این استخر بادی خیلی خوش سلیقه و با ذوق هستند و این بازی جذابیت زیادی دارد برای همه فرشته کوچولوها و بازی و تفریحی سالم و بی خطر برای این عزیزان در فصل گرما در حیاط منزل و ویلا است و همچنین مس توانید در فصل های دیگر در اتاق خواب به عنوان استخر توپ استفاده نمایید. هدیه خوب و زیبایی برای کوچولو های شماست. کیفیت جنس این استخر بادی از پی وی سی مرغوب می باشد و بسیار مقاوم است و به راحتی خراب نمی شود و دارای طول عمر طولانی می باشد. می توانید این استخر بادی را در مسافرت هم همراه خود ببرید، کم حجم و بسیار سبک است ، وسیله تفریحی و آبتنی کودکان در هرجایی می باشد، سایبان آن اجازه نمیدهد که کودک شما دچار آفتاب سوختگی شود. 

استخر هایی به مانند استخر بادی کودک طرح اژدها که ابعادی کوچک دارند ، راه اندازی بسیار ساده تری نیز داشته و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن استخر بادی را راه اندازی کنید تا کودکان بتوانند سریع با استخر بادی خود بازی کنند . حتی اگر با پمپ باد استفاده کنید ، سریع تر از حالت های دیگر می توانید استخر را راه اندازی کنید . برای اینکه استخر بادی کودک طرح اژدهای کوچک را باد کنید ، حتی پمپ باد دستی سایز کوچک نیز کاربرد عالی خواهد داشت و می تواند کار شما را راه بیاندازد . شما می توانید پس از هر بار استفاده کودکان از این استخر ، آن را جمع کنید . زیرا این استخر بادی چندان دردسری نخواهد داشت و آب زیادی نیاز ندارد ، برای همین بهتر است که پس از استفاده کودکان ، استخر را تخلیه کرده و باد آن را خالی کنید ، سپس از یک جای مطمعن که به آن آسیبی نرسد ، استخر را آویزان کنید تا آب آن کشیده شده و خشک شود ، پس از آن استخر را جمع کنید . 

از نظر ابعادی اگر این استخر بادی را راه اندازی کنید ، مشاهده خواهید کرد که استخر بادی دارای طولی به اندازه 120 سانتی متر و عرض 88 سانتی متری خواهد رسید . بنابراین خواهید دید که این استخر چندان کوچک نیست و می تواند فضای کافی را برای کودکان به همراه داشته باشند تا آن ها بتوانند با جذابیت های بسیار بالایی از استخر استفاده کنند . این استخر بادی طراحی عروسکی دارد و با توجه به طرح و رنگی که برای آن استفاده شده است ، می تواند برای کودکان بسیار استخر دوست داشتنی و جذاب باشد و حتی آن هایی که از آب فراری هستند را تشویق به بازی و آب تنی کند . این استخر بادی که دارای سایبان است ، باید اشاره کنیم که سایبان استخر قابلیت این را دارد که از بدنه جدا شود ، بنابراین هر زمان که نیاز بود می توانید آن را راه اندازی و نصب کنید .

استخر بادی کودک طرح اژدها

استخر بادی کودک طرح اژدها | فروشگاه اینتکس

استخر بادی کودک طرح اژدها محصولی اورجینال از شرکت اینتکس می باشد که رنگ بندی بسیار جذابی داشته و در تنوع بالا باعث لذت بردن کودکان از زمان بازی خود در محوطه آبی می شود. یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین محصولات بادی که سبب خوشحالی کودکان می شود و برای آن ها لحظات شادی را فراهم می کند این استخر بادی است که با وجود ابعاد مناسب قابل اجرا در تمامی فضا ها می باشد و به این گونه کم جا و کاربردی است. شکل اصلی این محصول گرد می باشد اما بدنه به شکل اژدها طراحی شده است و از تنوع رنگی بسیاری نیز برخوردار می باشد. با طراحی فانتزی بدنه استخر بادی و خلاقیتی که در ساخت آن به کار رفته است تمامی کودکان به این محصول جذب می شوند و تمایل پیدا می کنند تا با آن بازی کنند و مشغول آبتنی شوند و زمان خود را صرف آن نمایند. مزیت های استخر بادی به گونه زیر طبقه بندی شده است.


سبک و کم جا

استخر بادی کودک طرح اژدها | intex

محصول مورد نظر دارای وزنی ناچیز می باشد. این وزن کم به علت داشتن بدنه ای بادی و توخالی است که از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد و وزنی ناچیز داشته و در مجموع با وجود باد درونی نیز باز هم وزن کمی دارد و می تواند به صورت سبک مورد استفاده قرار بگیرد. این وزن در استفاده کودکان مناسب است و باعث می شود تا توسط خود آن ها حرکت داده شود و در زمان های مختلف آن را بتوان به مکان های مختلف جا به جا کرد. با وجود چنین وزن مناسبی استفاده از محصول آسان می گردد و امکان استفاده در هر فضایی مهیا می شود و می توان با تکیه بر وزن کم محصول آن را به مناطق مختلف به همراه داشت و در مسافرت ها از وجود آن بهره مند شد. استخر بادی می تواند فضای کمی را اشغال کند و در محل های کوچک نیز قادر به ارائه کارایی می باشد.


امکان استفاده در زیر اشعه خورشید

استخر بادی کودک طرح اژدها | نمایندگی اینتکس

از آن جایی که این محصول برای استفاده کودکان می باشد و از آن جا که کودکان دارای پوستی حساس هستند این استخر بادی امکان آن را ایجاد کرده است که در شرایطی استاندارد و راحت به بازی مشغول شوند و در فضاهای باز نیز قادر به بازی کردن باشند. این سازگاری و امکان استفاده در روزهای آفتابی به دلیل وجود سایبان می باشد که به طور ثابت و محکم در بالای بدنه قرار دارد و فضای بازی کودکان را می گیرد و می تواند از گزند اشعه های آفتاب درامان بمانند و برای آن ها محوطه بازی مناسبی ایجاد می گردد. در زمان بازی کودکان در سلامت کامل باقی می مانند و پوست آن ها دچار عارضه نمی شود و می توانند مدت زمان زیادی را در این فضا طی کنندو علاوه بر آن بدنه خاصیت ضد تعریق نیز داشته که در هوای گرم بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند برای کودکان فضایی مطلوب را ایجاد کند و سبب لذت آن ها در طولانی مدت شود.


نوع استفاده از استخر بادی

استخر بادی کودک طرح اژدها | شرکت مرکزی اینتکس

از این استخر بادی به منظور های مختلف می توان استفاده کرد. یکی از کاربرد های این محصول استفاده به عنوان استخر توپ است و با تعداد زیادی توپ های رنگی و پلاستیکی می توان این امکان را برای آن ها ایجاد کرد و تفریحی متفاوت و مهیج را برای آن ها ایجاد کرد. تا انرژی خود را تخلیه کرده و بتوانند روحیه خود را افزایش دهند. همچنین می توان به عنوان استخر بادی در کنار استخر های بزرگ و در کنار والدین آن را نصب کرد و از وجود آن بهره مند شد تا شرایط ایمن بازی با آب را تجربه کنند.


نحوه خرید

در زمان لازم برای خرید این استخر بادی کودک طرح اژدها برای فرزندان خود و یا خرید آن به عنوان هدیه برای عزیزان خود می توانید به فروشگاه معتبر اینتکس تهران مراجعه کنید و با سفارش محصول آن را با بسته بندی زیبا و مناسب به درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
ظرفیت آب
114 لیتر
طول
188 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
نوع جنس
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
جنس کف
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...