استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی

کد intex 486727NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی پرفروش ترین استخر بادی برای سنین بالاتر از 3 سال کاملا باکیفیت و مقاوم با طراحی بدنه کودکانه و فانتزی و قیمت مناسب خریداری از فروشگاه مرکزی اینتکس در سراسر ایران

استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی یکی دیگر از بهترین استخر بادی های کودک بوده که برای رده سنی بزرگتر از 3 سال توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این استخر بادی کودک ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که دیواره آن یک لایه و ابی رنگ می باشد. در بخش انتهای محصول یک ایستگاه فروش بستنی وجود داشته که دارای عروسک های بادی مجزا با طعم های مختلف بستنی می باشد. این ایستگاه بستنی دارای سایبان نیز بوده تا از تابش مستقیم نور خورشید به بدن کودک جلوگیری شود. برای ارائه محصولی با طول عمر بالا این استخر بادی کودک را با بدنه ای از مرغوب ترین نوع پی وی سی طراحی و تولید کرده اند. جنس بدنه پی وی سی نرم و بادوام بوده و در برابر دماهای مختلف اب و یا تابش مستقیم نور خورشید مقاوم باقی می ماند. به همین دلیل این استخر بادی را می توانید در فضای باز نیز راه اندازی کنید. وزن بدنه محصول بسیار کم بوده و در کمتر از 4 دقیقه برای استفاده کودک اماده می شود. به همین دلیل یک گزینه ایده ال برای تفریح فرزند شما در زمان سفر به شمار می رود. دیواره خارجی استخر بادی  سفید رنگ بوده که بر روی آن تصاویر رنگارنگ و زیبایی از بستنی های متنوع بر اساس علایق کودکانه نقش بسته است. بر روی دیواره ایستگاه بستنی یک خرگوش فانتزی زیبا به چشم خورده که رنگبندی شادی دارد. این استخر بادی کودک در حال حاضر در نمایندگی رسمی محصولات اینتکس برای خرید در تهران و تمامی شهرستان ها با قیمت مناسب موجود می باشد. 

این استخر بادی از استخر های بادی سرگرم کننده کودکان است که علاوه بر ایجاد شرایط آب تنی و آب بازی ، می تواند بازی های مهیج دیگری را نیز برای کودکان داشته باشد . همانطور که کاملا از اسم مشخص است و تصاویر استخر گویای آن می باشد ، این استخر بادی شبیه به یک ایستگاه یا مغازه بستنی فروشی است که یک پیشخوان دارد و درجلوی آن سه عدد بستنی عروسکی و بادی قرار داده شده است که جدا از بدنه اصلی استخر بادی و غرفه می باشد ، تا کودکان آن را بتوانند بفروشند و به خریدار بدهند . نوع طرح و رنگبندی های استفاده شده در ساخت استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی و بستنی های میوه ای خوشمزه ، جذابیت استخر بادی را چندین برابر کرده است تا کودکان بتوانند با شوق بیشتری از این استخر بادی استفاده کرده و لحظه های شادی را داشته باشند . 

قسمت پشتی استخر بادی دقیقا جایی است که استخر قرار داده شده است و این استخر نبستا بزرگ است تا بتواند شرایط را برای بازی دو کودک نیز فراهم کند . برای راه اندازی این استخر بادی به واسطه اینکه شکلی غرفه مانند دارد ، بهتر است که از پمپ های باد دستی و ... برای راه اندازی آن استفاده کنید تا سرعت راه اندازی بیشتر شده و بتوانید در یک شرایط فوق العاده از آن استفاده کنید . سقف خوبی که برای استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی در نظر گرفته شده است می تواند از آفتاب سوختگی و یا گرمازدگی آن ها جلوگیری کند ، چرا که با ایجاد سایه ، فضای خوبی را برای کودکان ایجاد خواهد کرد . از آن جایی که تولید کننده این استخر بادی برند اینتکس است می توانید از جانب کیفیت خوب آن نیز مطمعن باشید . شما این محصول را می توانید با گارانتی 48 ساعته تعمیر از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

نوعخانگي
ظرفيت 60 لیتر
طول 127 سانتي متر
عرض  102 سانتي متر
ارتفاع 99 سانتي متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ  --
نوع پمپ ----
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 7.4 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی 

اولین نکته در خرید استخر بادی کودکان زیبایی ظاهری است. به گونه ای که طرح و رنگ استخر توجه کودک را جلب کند. نکته بعدی که برای والدین اهمیت زیادی دارد، کیفیت و طول عمر بالای استخر بادی می باشد. در نتیجه در میان استخرهای بادی، محصولی مناسب می باشد که علاوه بر طراحی ظاهری زیبا، دارای طول عمر بالایی نیز باشد. استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است. تولید کننده در ساخت آن تمام جوانب کار را رعایت کرده است تا محصولی ایده آل داشته باشیم. استخری که هم رضایت کودکان و هم نظر والدین را جلب کند.


طراحی خلاقانه
بدنه این استخر بادی به شکل یک دکه فروش بستنی می باشد. کف استخر به شکل یک بیضی می باشد که یک طرف آن به شکل پیشخوان بستنی فروشی طراحی شده است. سه عروسک بادی متصل به پیشخوان نیز به شکل بستنی های مختلف موجود هستند. استخر بادی تا نصف دارای سایه بان نیز می باشد. و در دو طرف استخر دیواره بلندی که تا سقف کشیده شده وجود دارد. این دیواره ها دو پنجره هم دارند که برای بازی کودکان بسیار مناسب هستند. داشتن سقف برای این استخر علاوه بر دادن ظاهر جذاب، مانع آفتاب سوختگی پوست کودکان نیز می شود. بر روی دیواره استخر نقش یک خرگوش فانتزی به چشم می خورد. کف استخر سفید رنگ می باشد که با طرح های کوچک بستنی پوشیده شده است. رنگ غالب بدنه استخر آبی می باشد. سقف استخر صورتی رنگ بوده و بستنی های متصل به پیشخوان دارای رنگ بندی شاد هستند که به زیبایی کار افزوده اند. طراحی این استخر به گونه ای است که هم نظر دختران را جلب می کند و هم برای پسران جذاب است. آن ها می توانند ساعت ها در این استخر بازی کنند بدون اینکه ذره ای احساس کسالت داشته باشند. 


طول عمر بالا

بدنه این استخر از جنس وینیل دو لایه ساخته شده است که جنسی محکم و بسیار با دوام دارد. کودکان وقتی هیجان زده می شوند، ممکن است در کف استخر پرش کنند و یا با ضربه به بدنه استخر بزنند. جنس این استخر به گونه ای ساخته شده که تا حد زیادی در برابر ضربه و فشار مقاومت می کند. درز های این استخر پرس شده هستند و در برابر فشار و ضربه باز نمی شوند. شما باید مراقب باشید تا کودکان اجسام نوک تیز را به بدنه فرو نکنند. هم چنین از پرش های مداوم بر روی استخر پرهیز کنند. از کشیدن استخر باد شده بر روی زمین های ناهموار و سطوح تیز خودداری کنید. با رعایت این موارد بدنه استخر آسیب نمی بیند. اگر بدنه استخر آسیب جزئی دید، می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات که در بسته بندی استخر موجود است، آن را ترمیم کنید. اما اگر در اثر رعایت نکردن نکات فوق، بدنه استخر به صورت جدی آسیب دید، می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس ایران تهران تماس بگیرید تا همکاران ما جهت تعمیرات تخصصی شما را راهنمایی کنند. کیفیت این استخر بادی از هر لحاظ تضمین شده است و شما با دریافت این استخر تا 48 ساعت فرصت تست و تعمیر دارید. 


قابلیت ها

از این استخر می توانید در فضاهای باز استفاده نمایید و با خیال آسوده در جلوی آفتاب آن را باد کرده تا کودک عزیزتان بتواند در آفتاب بازی کند. مطمئن باشید که ذره ای به کیفیت بدنه این استخر در برابر آفتاب آسیب وارد نمی شود. این استخر دارای سایز مناسبی بوده (طول: 127 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 99 سانتی متر) که شما می توانید در هر محیطی آن را راه اندازی نمایید. وزن بسته بندی آن تقریبا 7 کیلوگرم می باشد که این وزن اندک، قابلیت حمل و نقل آن را تسهیل می کند. مقدار ظرفیت آن هم معادل 60 لیتر آب می باشد که می توان آن را در زمان کوتاهی پر کرد. 


نحوه خرید

برای خرید استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت فروشگاهی اینتکس تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان این استخر جذاب را درب منزل خود تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...