استخر بادی کودک طرح ایموجی

Bestway 53081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ایموجی بست وی را می توان بهترین انتخاب برای استفاده در باغ و ویلا و یا حیات خانه های شخصی دانست . این استخر بادی کودک در ساخت جدید به بازار عرضه شده است و با توجه به شکل ظاهری جذابی و دوست داشتنی که دارد به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . بدنه این استخر به رنگ قرمز می باشد که در بخشی از بدنه طرح هایی از یک ایموجی دایره ای وجود دارد و جالب است بدانید که دقیقا در وسط این ایموجی فواره آب تعبیه شده است . این فواره با اتصال جریان شیلنگ آب شروع به کار می کند و اتصال شیلنگ از بخش عقبی این ایموجی امکان پذیر است و در محیط های باز به هنگام آب تنی در تابستان می تواند محیط استخر را به خوبی خنک نگهدارد و هیجانی وصف ناپذیری را به وجود آورد . عمق آب این استخر به صورت تقریبی 30 سانتی متر می باشد و 69 سانتی متر ارتفاع ذکر شده تا بالای ایموجی در نظر گرفته شده است . وزن این محصول 1.6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و همچنین 282 لیتر آب را در فضای نود درصدی داخلی خود جای می دهد . برای ساخت این استخر بچگانه بست وی از پی وی سی چرمی بادی در دیواره ها و همچنین پی وی سی دو لایه چرمی در کف استفاده کرده است تا به خوبی بتواند در برابر تحرک های کودکان استحکام خود را به نمایش بگذارد . باد کردن این محصول توسط یه عدد دریچه باد تعبیه شده در قسمت های مختلف بدنه صورت می گیرد و این عمل در زمان چهار دقیقه ای امکان پذیر است . 

استخر بادی کودک طرح ایموجی

ایموجی ها می توانند به خودی خود طرح های جذاب و دوست داشتنی باشند . شرکت بست وی نیز به عنوان پیشرو در زمینه تولید استخر های بادی کودک و بزرگسال ، این استخر بادی را شبیه به یک ایموجی تولید کرده است تا جذابیت های ایموجی ها را در استخر های بادی نیز ببینید . از آن جایی که استخر بادی با این طرح ساخته شده است ، رنگ بدنه استخر نیز با رنگ زرد مزین شده است . رنگ زرد در استخر بادی می تواند شرایط جذاب و دوست داشتنی را برای آن ایجاد کند تا نظر هر کودکی را به خود جلب کند . طرح و شکلک های ایموجی ها متنوع است ، ولی این استخر بادی طراحی چشمک است و ظاهری که تو ام با لبخند است ، شادی و نشاط را به کودکان خواهد بخشید . بست وی کف استخر را به رنگ آبی در نظر گرفته است تا زمانی که استخر را با آب پر می کنید ، آب داخل آن به رنگ آبی دیده شود و جذابیت های استخر چند برابر شود . 

از مزیت های طراحی این استخر بادی ، می توان به ساخت سه لایه آن اشاره کرد . استفاده سه لایه بر روی یکدیگر می تواند باعث آن شود که استخر دوام بیشتری را از حالت تک لایه داشته باشد . برای همین است که اگر به ساخت انواع استخر های بادی اصل و اورجینال برند هایی مانند اینتکس ، بست وی و اینتایم توجه داشته باشید ، می توانید این طراحی را مشاهده کنید . از خوبی های استخر بادی می توان به این مورد اشاره کرد که شما می توانید استخر بادی را در هر جایی که دوست دارید راه اندازی کنید . اگر آپارتمان نشین هستید ، می توانید استخر را در پارکینگ راه اندازی کنید و یا اگر خانه شما ویلایی است ، بدون مشکل می توانید استخر را در حیاط خانه راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . حتی اگر تراس بزرگی دارید و یا دسترسی به حیاط خلوت یا پشت بام دارید ، می توانید این استخر را در آن محیط ها نیز راه اندازی کنید .

  • طول : 165  سانتی متر
  • عرض : 144  سانتی متر
  • ارتفاع : 69 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 282 لیتر
  • وزن : 1.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 53081

استخر بادی کودک طرح ایموجی از محبوب ترین نمونه های استخرهای ایموجی کودک می باشد که دارای رنگ بدنه زرد می باشد و در بخش هایی از آن طرح هایی سفید رنگ کار شده است تا بدنه استخر را از حالت یکدستی خارج کرده و جلوه ویژه ای به این استخر ببخشد . این استخر یکی از جدیدترین تولیدات برند بست وی می باشد که در سال جدید میلادی تولید شده است و می تواند برای کودکان بالای دو سال مورد استفاده قرار بگیرد . یکی از قابلیت هایی که این استخر بادی در اختیار شما قرار می دهید ، استفاده به عنوان استخر توپ است . در ادامه این مطلب قصد بررسی این محصول جذاب را داریم پس اگر شما هم قصد خرید استخر بادی کودک را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

رنگ زرد بدنه این استخر می تواند بر شادابی این استخر تاثیر بسزایی بگذارد زیرا زرد از رنگ های شاد محسوب می شود که در روحیات کودکان بسیار تاثیرگذار است . ایموجی به کار گرفته شده در بدنه این استخر به صورت دایره ای می باشد و متصل به استخر است . یکی از فکت های جالب این استخر بادی را می توان داشتن فواره آب در نظر گرفت . کمی بالاتر از دهانه این استخر یک اسپری کننده آب قرار گرفته است که با استفاده از اتصال شیلنگ جریان آب به آن وصل می شود و به همین خاطر قابلیت فعال و غیرفعال کردن آن در دسترس شما خواهد بود . شیلنگ آب از بخش پشتی ایموجی به بدنه استخر متصل می شود و سپس اسپری کننده آب شروع به کار می کند که می تواند بهترین استراتژی برای خنک نگه داشتن بدن کودکان و همچنین محیط در گرمای تابستان باشد . این استخر قابلیت استفاده در محیط های روباز را نیز دارد و از بدنه ای با کیفیت ساخت بسیار بالا بهره می برد .

جنس بدنه این استخر بادی کودک از پی وی سی می باشد . پی وی سی بکار گرفته شده در این محصول از نوع چرمی تک لایه در دیواره ها است که کیفیت قابل قبولی دارد و به همین راحتی ها آسیب پذیر نیست . البته باید گفت که این محصول نیز به همانند سایر محصولات بادی در برابر اجسام تیز و حرارت مستقیم بی دفاع می باشد و در استفاده درست و اصولی از این محصولات باید کوشا باشید تا طول عمر بالا را برای شما به ارمغان بیاورد . اما جنس کف این استخر همانند بسیاری از استخرهای دیگر بست وی به صورت غیربادی می باشد و بدنه آن از نوع پی وی سی دو لایه است . دو لایه بودن کف این استخر در تحمل فشار بالای استفاده توسط چند کودک بسیار موثر است و فراتر از استانداردهای کیفیت تعیین شده عمل می کند . به همراه این استخر بادی یک عدد برچسب تعمیرات نیز توسط برند بست وی قرار داده شده است تا در مواقع آسیب دیدگی بدنه به هر دلیلی به راحتی به کمک شما بیاید .

این استخر در حالت جمع شده و خالی از باد بسیار حجم کمی را اشغال می کند و باعث می شود تا جا به جایی آن بسیار راحت و حتی با دست امکان پذیر باشد ؛ وزن این استخر 1.6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . طول آن 165 سانتی متر و عرضش 144 سانتی متر است که فضای قابل قبولی را در حوزه استخرهای کودک در اختیار شما قرار می دهد و حجم آبی بالغ بر 282 لیتر خواهد داشت . خرید استخر بادی کودک بست وی را به همراه صدها مدل دیگر استخر بادی می توانید از نمایندگی اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...