استخر بادی کودک طرح باب اسفنجی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 250 لیتر
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح باب اسفنجی محصولی مناسب برای کودکان کمتر از 6سال با ساختاری بادوام و زیبا قابل خرید از فروشگاه اینتکس در ایران است.

استخر بادی کودک طرح باب اسفنجی با ساختاری فانتزی و منطبق با روحیات کودکان و ظاهری دو لایه در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای به رنگ سبز بوده که بر روی ان طرح های فانتزی از انیمیشن محبوب باب اسفنجی به چشم می خورد. هر لایه از این محصول دارای دریچه باد اختصاصی بوده که با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز اسیب ناشی از استفاده نادرست با استفاده از ان بدنه کالا را ترمیم نمایید. این محصول ساختاری از جنس پی وی سی طرح چرم داشته که از طول عمر بالایی برخودار بوده به همین دلیل برای استفاده در فضای باز نیز توصیه می شود. زیرا تابش مستقیم نور خورشید به سطح محصول و انواع دمای اب تاثیری بر کیفیت ان نخواهد داشت. از این کالای زیبا به عنوان استخر توپ بادی کودک در محیط منزل نیز می توانید استفاده نمایید. وزن کم و سهولت راه اندازی محصول از جمله ویژگی هایی بوده که موجب می شود این کالا یک همراه مناسب برای استفاده در سفر باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این کالا را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

استخر بادی کودک طرح باب اسفنجی

از مهم ترین نکات در خرید استخر های بادی کودک، فضای مورد استفاده می باشد. به همین منظور و با کوچک شدن فضاهای منزل و گسترش آپارتمان نشینی، تولید کنندگان استخر های بادی اقدام به تولید استخر های بادی کم جا نموده اند. این استخر ها قابلیت استفاده در فضاهای محدود و کوچک را دارا می باشند و بهترین گزینه برای استفاده در آپارتمان به شمار می روند. هم چنین کاربردهای متنوع این استخر های بادی باعث محبوبیت بیشتر این استخر ها برای خانواده ها شده و این استخر ها را همواره در صدر فروش قرار داده است. استخر بادی کودک طرح باب اسفنجی یکی از بهترین انواع این استخر ها می باشد که دارای طراحی جالبی است. این استخر بادی جذاب را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی جذاب

این استخر زیبا دارای فرم کلی مستطیلی می باشد. دیواره استخر بادی به صورت دولایه ساخته شده است. نکته جالب در مورد طراحی دیواره استخر بادی، این می باشد که لایه پایینی دیواره کوچک تر از لایه بالایی است. به گونه ای که کف استخر دارای مساحت کوچک تری نسبت به سطح می باشد. این طراحی جالب را در استخر های هم رده مشاهده نمی کنیم و منحصرا مخصوص این استخر بادی می باشد. دیواره استخر بادی به صورت شفاف ساخته شده است. دیواره استخر بادی به رنگ سبز روشن فانتزی شفاف است که بسیار جذاب می باشد. بر روی این دیواره طرح باب اسفنجی دیده می شود. ترکیب رنگ زرد باب اسفنجی با رنگ سبز دیواره زیبایی بی نظیری به استخر بادی می دهد. لایه های دیواره استخر بادی دارای دریچه باد جداگانه می باشد که برای باد کردن و تخلیه باد استخر مورد استفاده قرار می گیرد. دیواره استخر بادی به صورت پهن است که کودک به راحتی می تواند به دیواره تکیه بدهد بدون اینکه استخر بادی واژگون شود. لبه دیواره نیز به رنگ سفید می باشد. کفی استخر بادی به صورت حبابی باد شو است که کاملا طبی می باشد و در صورت بازی کردن طولانی مدت کودک به بدن او آسیب وارد نمی شود و پاهای کودک خسته نمی شود. 


کیفیت بسیار بالا

استخر بادی کودک طرح باب اسفنجی ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد. این استخر بادی با بهترین مواد اولیه و با استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا ساخته شده است. رویه این استخر بادی به صورت طرح چرم می باشد که براق بودن آن زیبایی بیش تری به بدنه می دهد. هم چنین بخش کناری دیواره نیز از پلاستیک فشرده طرح دار و منعطف ساخته شده است. این استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که در صورت رعایت نکات نگه داری کودک تا سال ها می تواند از آن استفاده نماید. برای نگه داری بهتر از این استخر بادی باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید. هم چنین از کشیدن استخر بادی بر روی زمین ناهموار خودداری نمایید. برای جابه جایی استخر بادی بهتر است که آن را به صورت کامل از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. استخر بادی را در مجاورت آتش و اشیای داغ قرار ندهید زیرا بدنه استخر بادی قابلیت اشتعال دارد. به دلیل کیفیت بالای بدنه از این استخر بادی در فضاهای باز و در برابر آفتاب نیز می توانید استفاده نمایید. 


پارامترهای ظاهری

استخر بادی طرح باب اسفنجی دارای طول 150 سانتی متر و عرض 120 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی برابر 35 سانتی متر است. این استخر بادی برای کودکان زیر 6 سال بسیار مناسب می باشد. ظرفیت استخر بادی معادل 250 لیتر می باشد. وزن استخر بادی 3 کیلوگرم است. در مورد کودکان کوچک تر نیز دو کودک می توانند همزمان در استخر به بازی بپردازند. 


ثبت سفارش و خرید

برای خرید استخر بادی طرح باب اسفنجی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه نمایید و استخر را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین می توانید برای مشاوره خرید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان در مورد خرید محصول شما را راهنمایی کنند. 

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
250 لیتر
طول
150 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...