استخر بادی کودک طرح بالن

intex 24511

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,635,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودکی که در این بخش قصد معرفی آن را به شما داریم به جرات می توان گفت دارای زیبایی و کیفیت بسیار بالایی است که خرید آن را برای هر کودکی بدون شک لذت بخش و سرگرم کننده است . این استخر بادی در بدنه بیرونی خود از طرح های زیبای کارتونی الهام گرفته است و رنگ پس زمینه آن آبی می باشد که در دسته رنگ های شاد است و به خوبی در روحیه کودک تاثیر مثبت خواهد گذاشت . جنس بدنه این محصول از وینیل تک لایه چرمی در دیواره ها و وینیل چرمی دو لایه در بخش کف می باشد تا استحکام استخر بادی را در هنگام استفاده به خوبی تضمین کند . راه اندازی این محصول به راحتی و در مدت زمان دو الی سه دقیقه توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی صورت می پذیرد . یکی از مزیت های این استخر بادی را می توان طراحی سه لایه مجزا از هم دانست ، جایی که در دیواره های استخر بادی از لایه های مجزا استفاده شده است که هر کدام از آن ها توسط دریچه مخصوص باد می شوند و این باعث می شود تا در صورت بروز مشکل در یکی از لایه ها ، لایه های دیگر به طور کلی در امان بمانند . البته نباید در این خصوص دغدغه ای به خود راه دهید زیرا درون بسته بندی این استخر بادی یک عدد برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورت نیاز به تعمیر محصول می توانید از آن به راحتی استفاده کنید . وزن این استخر بادی بچه گانه بسیار سبک و حجم آب در حالت جمع شده بسیار کوچک است و دارای بسته بندی جمع و جوری می باشد و بهترین انتخاب برای خانه هایی با فضای کم است . 

اگر به دنبال خرید استخر بادی هستید که طراحی فانتزی و بسیار جالب داشته باشد ، استخر بادی کودک طرح بالن می تواند انتخابی خوب برای شما و فرزندتان باشد . طراحی چاپی نقش بسته بر روی این استخر بادی بسیار جذاب و با کیفیت است که نظر هر کودکی را به خود جلب خواهد کرد . دلیل نام گذاری این استخر بادی نیز وجود بالن های رنگی در بدنه استخر می باشد . از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی کودک طرح بالن می تواند به ابعاد و اندازه خوب آن اشاره کرد که شرایط بهتری را برای بازی کودکان فراهم کرده است تا آن ها بتوانند در کنار دوستان خود در بهترین شرایط ممکن تفریح کنند . کودکان حتی با توجه به عمقی که استخر دارند می توانند در داخل آن شنا کرده و حتی به زیر آب بروند . 

شما بزرگتر ها نیز اگر دوست داشته باشید می توانید کودکان را در بازی و آب تنی همراهی کنید و وارد استخر شوید . لذا نباید گفت که استخر های بادی همچون استخر بادی کودک طرح بالن تنها مختص کودکان است و بزرگسالان نیز می توانند داخل استخر رفته و در آن بنشینند و حتی نظاره گر بازی کودکان باشند . این محصولات بادی برای استفاده در فضای باز ساخته شده اند و از این بابت نگرانی نداشته باشید . راه اندازی آن نیز به دلیل وجود پمپ های بادی همچون پمپ باد دستی ، پدالی ، برقی و ... بسیار آسان تر شده است تا هر زمان که کودکان قصد استفاده از استخر را دارند ، بتوانند آن را راه اندازی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کنند تا کودکان یک محیط با طراوت و شاداب را داشته باشند تا بتوانند تفریحاتی بی نظیر را داشته و همواره شاد باشند .

  1. قطر : 122  سانتی متر
  2. ارتفاع : 30 سانتی متر
  3. وزن : 1.31 کیلو گرم
  4. کف بادی
  5. گنجایش : ۸۰ لیتر

استخر بادی کودک طرح بالن را می توان از استخرهای بادی مناسب برای هر فضایی دانست . به گونه ای که این استخر بادی با توجه به وزن سبک و کیفیت ساخت بدنه فوق العاده ای که دارد می تواند از آب تنی درون حمام های خانگی تا آب تنی در باغ و ویلا مورد استفاده قرار بگیرد . این استخر بادی با توجه به عمق آب که دارد برای کودکان بالای دو سال مناسب است و طرح بدنه این محصول نیز برگرفته از شکل های کارتونی می باشد تا به راحتی بتواند نظر کودکان در این رده سنی را به خود جلب نماید . اگر شما هم همانند بسیاری از افراد دیگر قصد دارید تا خرید استخر بادی کودک طرح بالن را برای کودک خود انجام دهید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را از جهات مختلف بررسی کنیم .

این استخر بادی دارای طراحی بدنه کاملا گرافیکی می باشد در قسمت بیرونی آن از طرح های کارتونی بالن استفاده شده است و رنگ بدنه آبی به همراه طرح های گرافیکی کاملا می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید و بهترین انتخاب برای این دوران باشد . ارتفاع این استخر تا بالای دیواره 30 سانتی متر می باشد که برای هر چه بهتر شدن عملکرد استخر نباید ظرفیت استخر را به صورت صد در صدی پر کنید و بهتر است نود درصد عمق استخر را پر کنید . در این صورت استخر بهترین عملکرد را برای شما به نمایش می گذارد ؛ یکی از مزیت های مهم این استخر بادی را می توان کف بادی آن در نظر گرفت ، جایی که کف بادی به خوبی از خستگی بدن کودک جلوگیری می کند و باعث می شود تا در استفاده های طولانی مدت درد در کمر و پای کودک شکل نگیرد .

کف بادی استخر توسط دریچه ای که برای آن تعبیه شده است باد می شود و لایه های دیواره نیز به صورت مجزا باد می شوند . دریچه تعبیه شده برای راه اندازی این استخر دارای قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و برقی می باشد و مدت زمان باد کردن این استخر در تست های صورت گرفته دو الی سه دقیقه می باشد که بسیار ایده آل است . در حفاظت از بدنه این استخر بادی باید کوشا باشید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند و برخورد شدید چاقو و یا اجسام تیز می تواند به این استخر آسیب برساند . برای رفع این آسیب می توانید از برچسب تعمیراتی که درون بسته بندی قرار داده شده است استفاده کنید .

جنس بدنه این استخر از بهترین متریال تولیدی می باشد که در استخرهای بادی کودک و بزرگسال به کار گرفته می شود . این استخر دارای بدنه ای از جنس پی وی سی چرمی می باشد و در بخش هایی از آن این نوع پی وی سی به صورت دو لایه به کار گرفته است تا حداکثر توان لازم را ایجاد کند . لایه های بدنه دارای ضخامت 0.25 میلیمتری می باشد که بیشترین ضخامت لایه ای در استخرهای بادی کودک است و کاملا استاندارد می باشد . با توجه به کیفیت ساخت بدنه باید گفت که با خیالی راحت می توانید از این استخر بادی در محیط های سرپوشیده و همچنین روباز استفاده کنید و خورشید و شرجی نمی تواند آسیبی به بدنه وارد کند . به علت استفاده از متریال درجه یک با توجه به بالا بودن استحکام ، وزن این استخر نیز به خوبی کاهش پیدا کرده است و استخری با این ابعاد دارای وزن  1.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . حجم بدنه این استخر به هنگام جمع شدن بسیار کوچک می باشد و به راحتی می توانید آن را درون ساک حمل قرار داده و به همراه خود داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...