استخر بادی کودک سایبان دار طرح جنگل

کد bestway 52179

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی / مسافرتی
  • ظرفیت: 21 لیتر
  • طول: 99 سانتی متر
  • عرض: 91 سانتی متر
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایه بان دار با طرح جنگل دارای شکل های کارتونی از حیوانات از محصولات شرکت اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی

استخر بادی کودک سایبان دار طرح جنگل یکی از جدید ترین استخر های بادی مخصوص کودکان و خردسالان بوده که با طراحی زیبایی که دارد میتواند آنها را تا مدت ها سرگرم کند و کودکان از بازی در آن خسته نخواهند شد. این محصول دارای بدنه یا مقاوم در برابر ضربه و فشار میباشد که این بدنه در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاوم بوده و با خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده کرد.


همچنین کف بادی تعبیه شده در این استخر نیز موجب می شود تا محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. این کالا دارای وزن و حجم بسیار کمی در حالت جمع شده بوده که امکان استفاده و حمل در مسافرت ها را برای فرزندان خود فراهم خواهد کرد.این محصول از ویژگی هایی بسیار خوب مانند داشتن سایبان بهره مند بوده که از برخورد نور آفتاب به مصرف کننده جلوگیری می کند. طراحی این محصول بسیار جالب میباشد و اشکال حیوانات کارتونی در تمام قسمت های استخر به چشم میخورد و کودکان از بازی کردن در این استخر لذت زیادی خواهند برد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های ین مرکز تماس بگیرید . 

با توجه به بکارگیری سایبان بادی بزرگ در بخش بالایی این استخر بادی ، این محصول گزینه ایده آلی برای استفاده در محیط های روباز می باشد . گفتنی است که با توجه به ابعاد این استخر بادی می توانید از آن در ظرفیت یک الی دو نفره استفاده کنید . کف این محصول به صورت بادی ساخته شده است و کاملا نرم و انعطاف پذیر است و به همین خاطر راحتی وصف نشدنی را برای کودک به همراه خواهد آورد . لازم به ذکر است که سایبان و بدنه این استخر بادی به صورت متصل به هم هستند و امکان جدا کردن سایبان از بدنه اصلی وجود نخواهد داشت . طراحی فانتزی بدنه و همچنین عروسک بادی تعبیه شده بر روی لبه استخر از مزیت های این محصول محسوب می شود که باعث شده تا کودکانی که به آب تنی نیز علاقه ای ندارند ، از طرفداران این مدل استخر به شمار بیایند .

ارتفاع این استخر بادی تا بالای سایبان بالغ بر 71 سانتی متر می باشد و عمق آبی برابر با 20 سانت را در اختیار شما قرار می دهد که برای آب تنی نوزادان و کودکان نیز کاملا امن می باشد . حجم آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر بادی نیاز خواهید داشت بالغ بر 21 لیتر می باشد که در این خصوص کار سختی را پیش رو ندارید و علاوه بر محیط های روباز می توانید از آن به عنوان وان بادی درون حمام کودک نیز استفاده کنید . این استخر بادی فاقد پمپ باد به همراه خود درون بسته بندی می باشد و باید پمپ را به صورت مجزا تهیه کنید اما دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه آن قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای برای راه اندازی این استخر نیاز خواهید داشت .

استخر بادی کودک سایبان دار طرح جنگل

استخر بادی کودک سایبان دار طرح جنگل یک محصول باکیفیت و استاندارد بود ک توسط کمپانی بست وی برای استفاده کودکان و خردسالان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت بالای بدنه و ساختاری مطابق با علایق کودکانه بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت دست یابد. در این قسمت میخواهیم تا با قند و بررسی ساختار این محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول منحصر به فرد و خرید استخر بادی متناسب با نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول دارای مخاطب مصرف کننده کودک بوده به همین دلیل از طراحی بدنه ای منطبق با روحیات کودکانه برخوردار است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد می باشد. رویه این محصول سبز رنگ است و روی ان تصویر یک عدد شیر به طور متوالی تکرار شده است. در میان هر یک از این تصاویر چندین برگ سبز رنگ هم وجود دارد که یکی در میان قرار گرفته اند. در یک سمت از این استخر یک عدد فلامینگو قرمز رنگ وجود دارد که بال های ان زرد است و چشمانی مشکی دارد. لایه زیرین این استخر نیز به صورت یک دست آبی طراحی شده است. هم چنین کف این محصول به صورت بادی و یک دست آبی طراحی شده است که زیبایی و لطافت خاصی را به این کالا بخشیده است. بر روی این استخر سه عدد ستون تعبیه شده که کرم رنگ هستند و روی ان عکس مار با رنگ های نارنجی و بنفش پیاده سازی شده است. بر روی این سه ستون نیز یک عدد سایه بان سبز رنگ تعبیه شده که روی ان تصاویر چندین کفشدوزک به چشم می خورد. ساختار زیبای ظاهری این محصول از تصویر جنگل و درخت الهام گرفته شده است.

جنس بدنه

تمامی افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه برای ان کالا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. بر همین اساس شرکت بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید کرده که علاوه بر داشتن مقاومت بالا زیبایی این استخر را دو چندان کرده بخش های کناری این استخر نیز همگی از جنس PVC طرح چرم هستند که همان کیفیت فوق العاده بدنه را برخوردارند. مهم ترین بخش این استخر نیز کف ان است که ساخته شده از PVC دو لایه است و کف بادی دارد که لطافت و نرمی بالایی دارد. این قسمت به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارده به محصول از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شما میتوانید از این محصول در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بدنه گرد خود دارای قطری برابر 99 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 71 سانتی متر می باشد. وزن کلی این محصول نیز 1.3 کیلو گرم است که حمل و نقل را بسیار اسان کرده و به راحتی می توانید ان را با خود جا به جا کنید. یکی دیگر از خصوصیات این محصول ظرفیت اب ان است که می تواند 21 لیتر اب را در خود جای دهد. به همین دلیل تا حد زیادی در مصرف اب صرفه جویی می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بند یخود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس کافی است از طریق  این دریچه ها و با پمپ باد شخصی خود اقدام به باد کردن این محصول کنید. البته در کنار این محصول دفترچه راهنما هم وجود دارد که برای اموزش های بیشتر می توانید به ان مراجعه کنید. رعایت چند نکته می تواند این محصول را تا سالیان سال با همان کیفیت ابتدایی حفظ نماید. اولین نکته این است که اشیا نوک تیز را از این محصول دور کنید. دومین نکته که بسیار مهم است این است که از جامپینگ های متعدد بر روی این محصول خود داری شود. یکی دیگر از نکات مهم این است که بهتر است پس از هر بار استفاده و در صورت نیاز نداشتن به ان اقدام به خالی کردن باد این استخر کرده و ان را جمع اوری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سایبان دار طرح جنگل محصولی زیبا و جذاب با بدنه ای مقاوم بوده که برای استفاده کودکان و خردسالان مناسب است. اگر به دنبال خرید محصولی متفاوت برای فرزند خود هستید می توانید این کالا را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوع
خانگی / مسافرتی
ظرفیت
21 لیتر
طول
99 سانتی متر
عرض
91 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح دار
جنس بخش کناری
PVC با رويه طرح دار
جنس کف
PVC دولايه
وزن
1.3 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای سایبان سرخود
مناسب سنین کودک و خردسال
دارای کف بادی
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...