استخر بادی کودک طرح خرچنگ

کد bestway 53058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 129 لیتر
  • طول: 165 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
2,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح خرچنگ مناسب برای استفاده در منزل و یا محیط های بیرونی با ابعاد مناسب برای استفاده کودکان و جنس بدنه از نوع PVC

استخر بادی کودک طرح خرچنگ، محصول متفاوت ساخت شرکت بست وی با طراحی زیبا و چشم نوازی می باشد که بسیار جالب طراحی شده و میتواند با طرح منحصر به فرد خود کوداکن را تا مدت ها سرگرم خود کند.این محصول دارای جنس با کیفیتی است که میتواند در مقابل هرگونه فشار و یا شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کند و نیازی به نگرانی در این زمینه نخواهی داشت.این استخر بادی ساخته شده از ماده ای به نام وینیل بوده که در برابر فشار آب و نور مستقیم خورشید مقاومت خوبی داشته و با توجه به حجم باد کوچک دیواره استخر، می توان آن را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کرد. در میانه بدنه این محصول یک بخش بادی کوچک تعبیه شده است که در صورت فشرده شدن و نصب شلنگ آب، فواره های کناری فعال شده و آب را به داخل استخر بادی منتقل می کنند. از نگاهی دیگر این محصول دارای فواره تعاملی است . ینمحصول دارای یک برچسب تعمیرات اینتکس می باشد که در صورت صدمه دیدن بدنه مورد ساتفاده قرار می گیرد .

طراحی فانتزی و البته دوست داشتنی این استخر بادی باعث شده تا به عنوان یکی از پرفروش ترین استخرهای کودک بازار لقب بگیرد . این محصول دارای کف غیربادی می باشد که به صورت دو لایه ساخته شده است تا مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشد . اما دیوارهای کناری و همچنین اشکال هندسی که در ساختار بدنه مشاهده می کنید کاملا به صورت بادی و تک لایه می باشد و ساخته شده از پی وی سی طرح چرم است . این نوع متریال کیفیت ساخت فوق العاده ای دارد و برای استفاده از آن در محیط های روباز علاوه بر محیط های سرپوشیده محدودیتی نخواهید داشت و بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد .

گفتنی است که مواد اولیه بدنه این استخر بادی کاملا ضد حساسیت و همچنین سازگار با پوست بدن افراد می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای کودکان خود در رده سنی بالا دو سال استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . عمق آب این استخر بادی برابر با 25 سانتی متر می باشد و برای پر کردن فضای داخلی این محصول به میزان 129 لیتر آب احتیاج خواهید داشت . درون بسته بندی این محصول علاوه بر برچسب تعمیرات ، چهار حلقه بادی نیز وجود دارد که به هیجان بیشتر کودک در هنگام آب تنی کمک شایانی می کند . اگر به دنبال استخر بادی با کیفیت و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های خانگی، حمام ، باغ و ویلا هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را در الویت خرید خود قرار دهید . راه اندازی این محصول نیز امری بسیار ساده می باشد که توسط انواع پمپ باد دستی و برقی امکان پذیر است و در این مسیر نیاز به سه الی چهار دقیقه زمان خواهید داشت .


استخر بادی کودک طرح خرچنگ

 

این استخر بادی از سری استخر های بادی کم جا می باشد که تولید کننده در طراحی این استخر بادی از طرح های مرسوم فراتر رفته و دست به ابداعات جدید تری زده است. این استخر بادی دارای ظاهری هیجان انگیز برای کودکان می باشد و کودک در نگاه اول مجذوب این استخر بادی خواهد شد. شما انواع استخر های بادی را با بالاترین تنوع می توانید در سایت اینتکس تهران مشاهده کنید و پس از یافتن استخر بادی مورد نظرتان، اقدام به خرید نمایید. تمام تلاش ما در این مرکز خریدی ساده و لذت بخش برای شما می باشد. هم چنین برای مشاوره خرید نیز می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان، شما را در انتخاب بهتر یاری کنند. استخر بادی کودک طرح خرچنگ یک استخر جذاب با ظاهری خاص می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم. 


استخری با ظاهر شاد و فانتزی

این استخر بادی دارای فرم کلی دایره ای می باشد. کفی استخر به شکل گرد ساخته شده است. کفی استخر به رنگ آبی طراحی شده است. این کفی به صورت طبی می باشد و برای استفاده کودکان و خردسالان بسیار مناسب است. زیرا در هنگام بازی در صورت افتادن در کف استخر، بدن آن ها دچار آسیب نمی شود. دیواره استخر بادی به صورت یک تکه طراحی شده است. این دیواره دارای ارتفاع کمی بوده و به رنگ قرمز می باشد. بر روی این دیواره لکه های زرد رنگی وجود دارند که باعث می شود این دیواره بیشتر به پوست خرچنگ شبیه باشد. در دور تا دور دیواره هشت عدد بازوی خرچنگ به صورت بادشو به بدنه استخر متصل شده است. این استخر بادی دارای چهار حلقه بادی می باشد که در داخل این بازوها قرار می گیرد و برای بازی کودک مناسب است. در بالای استخر بادی نیز دو چشم خرچنگ موجود می باشد که به صورت بادشو است. هم چنین بر روی دیواره دهان خرچنگ نقاشی شده است. این خرچنگ فانتزی برای استفاده تمامی کودکان دختر و پسر مناسب می باشد. 


دارا بودن آبپاش 

یکی از قابلیت های شگفت انگیز این استخر بادی دارا بودن آبپاش می باشد. این استخر بادی در قسمت بدنه دارای ورودی شلنگ آب است. شما می توانید با وصل کردن یک شلنگ آب به این قسمت و تنظیم دمای آب از آبپاش این استخر بادی استفاده نمایید. هم چنین وجود این آبپاش به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به خوبی آب استخر را تنظیم کنید و هر زمان که احساس کردید آب استخر برای بازی کودک سرد شده است می توانید آبپاش را راه اندازی کنید تا آب گرم به داخل استخر بریزد. هم چنین با استفاده از این آبپاش بدن کودک در هنگام بازی سرد نمی شود زیرا آب گرم به صورت مداوم در هنگام بازی بر روی بدن کودک می ریزد. 


کیفیت بی نظیر

استخر بادی کودک طرح خرچنگ از جنس وینیل ساخته شده است. این جنس بدنه سبک می باشد. به همین دلیل حمل و جابه جایی این استخر بادی بسیار ساده است. هم چنین این جنس بدنه دارای استحکام بسیار بالایی بوده که در برابر فشار و ضربه های ناشی ازبازی کردن کودکان دوام بالایی دارد. انعطاف این جنس بدنه هم بسیار زیاد است. در صورت برخورد کودک به دیواره، استخر بادی انعطاف بالایی نشان داده و ضربه را دفع می کند و بدن کودک آسیبی نمی بیند. از این استخر بادی در فضاهای باز نیز می توانید استفاده نمایید. به دلیل کیفیت بالای بدنه، استفاده از آن در محیط های باز هیچ آسیبی به بدنه وارد نمی کند. هم چنین از این استخر بادی در برابر نور آفتاب نیز می توانید استفاده نمایید. استفاده از این استخر بادی در برابر آفتاب و قرار دادن استخر به صورت طولانی مدت در مقابل آفتاب بر روی کیفیت بدنه اثری نمی گذارد و باعث افت کیفیت بدنه نمی شود. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک طرح خرچنگ با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش استخر بادی را درب منزل خود تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
129 لیتر
طول
165 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
63 سانتی متر
جنس رویه
وینیل براق
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
مناسب کودکان و خردسالان
دارای آبپاش
رده سنی: 2+
دارای 4 حلقه PVC
وزن 2 کیلوگرم
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...