استخر بادی کودک طرح دار گرد

کد bestway 91018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 38 لیتر
  • قطر: 70 سانتي متر
  • ارتفاع: 30 سانتي متر
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دار گرد  از سری محصولات بست وی با ویژگی های بسیار متفاوت در نوع خانگی

استخر بادی کودک نیز یکی از چندین تولید موجود می باشد که در ایران نیز توسط شرکت اینتکس تهران عرضه می شود. محصولات کودک برند بست وی از سری تولیداتی هستند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و با ویژگی های بسیاری که دارند توانسته اند در بازار فروش جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کنند.استخر بادی کودک طرح دار گرد نیز از این سری تولیدات است و دارای ویژگی های خاصی بوده و مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. از آن جایی که این استخر بادی به شکل گرد طراحی شده قطر این محصول برابر 70 سانتی متر و ارتفاع آن 38 سانتی متر می باشد. این محصول ابعاد نسبتا کوچکی دارد و دارای وزن بسیار پایین یعنی 500 گرم می باشد و به راحتی قابل جابجایی می باشد. جنس بدنه این استخر بادی کودک از ونیل ، جنس بخش کناری این محصول از ونیل طرح دار و جنس کف آن از ونیل دولایه با مقاومت بالا می باشد. دارا بودن دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات برای رفع مشکلات احتمالی از اقلام همراه این استخر بادی کودک طرح دار گرد  می باشد.

وزن سبک و انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه این استخر بادی باعث شده تا در هنگام جمع آوری فضای بسیار کوچکی را اشغال کند و به همین خاطر بتوانید به راحتی آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . همچنین این محصول یکی از گزینه هایی است که می توانید از آن در حمام به عنوان وان بادی برای نوزادان نیز استفاده کنید و عملکرد قابل قبول و مطمئنی را از خود به نمایش می گذارد . در واقع با خرید این استخر بادی فوق با یک تیر چند نشان می زنید و علاوه بر استخر بادی صاحب وان بادی و استخر توپ نیز خواهید شد . توپ های رنگی مورد نیاز برای این استخر را می توانید به صورت مجزا در صورت نیاز از نمایندگی اینتکس تهران تهیه کنید و لحظات شادی و فراموش نشدنی را برای کودک خود رقم بزنید .

در قسمت دیواره های این استخر بادی از ساختار طبقه ای استفاده شده است که به صورت مجزا از هم می باشد و هر کدام از آن ها توسط دریچه های مختلفی باد می شود . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و برای راه اندازی آن می توانید از تمامی مدل های پمپ باد استفاده کنید و در این راه مدت زمان دو الی سه دقیقه ای را نیاز خواهید داشت . میزان آبی که درون این استخر جای می گیرد 38 لیتر است که برای تامین آن کار چندان سختی را پیش رو ندارید . همچنین گفتنی است که متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه این محصول کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن کودکان می باشد و به همین خاطر می توانید از آن برای کودکان دارای حساسیت نیز با خیالی راحت استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .

استخر بادی کودک طرح دار گرد

استخر بادی کودک طرح دار گرد یک نمونه دیگر از پرفروش ترین انواع استخر بادی کودک بوده که در نهایت کیفیت و بالاترین سطح استاندارد طراحی و تولید شده است. این استخر بادی که از تولیدات موفق کارخانه بست وی بوده دارای بدنه پرتابل با وزنی کم بوده که سازگاری بالایی با تغییرات شرایط آب و هوایی دارد. شما می توانید از این استخر بادی کودک با اسودگی خاطر در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم به معرفی کامل این استخر بادی در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد یک خرید مطمئن اینترنتی را دارید می توانید تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

استخر بادی کودک طرح دار گرد | intex

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید به دنبال استخر بادی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. برای عرضه استخر بادی با کیفیت و طول عمر بالا نیاز به توجه ویزه به جنس بدنه آن بوده که در این قسمت به معرفی کامل جنس بدنه استخر بادی کودک طرح دار گرد می پردازیم. بدنه اصلی این استخر بادی کودک را از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل با بلاترین سطح کیفیت طراحی و تولید کرده اند. برای بخش کنار محصول نیز که شامل دیواره استخر بادی بوده به سراغ وینیل طرح دار رفته شده است. کف استخر بادی کودک با سطح زمین در تماس پیوسته و مدوام بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین جهت برای تولید این بخش از بدنه استخر بادی کودک از وینیل دولایه استفاده می شود. این نوع جنس بدنه طول عمر بالایی داشته و موجب می شود شما بتوانید از این از این استخر بادی کودک در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده مانند داخل خانه ، محیط باغ و... استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر دماهای متفاوت آب ، قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و... موجب افت کیفیت بدنه استخر بادی نخواهد شد.استخر بادی کودک طرح دار گرد

کارایی استخر بادی کودک

برخلاف باور عموم کارایی و قابلیت استفاده از استخر های بادی با سایز کوچک به مراتب بیشتر از نمونه های سایز بزرگ این گروه از محصولات می باشد. استخر بادی کودک طرح دار گرد نیز یک نمونه زیبا با ابعاد کوچک بوده که کاربردهای فراوانی دارد. مهم ترین کاربرد این استخر بادی کودک مربوط به امکان استفاده از آن به عنوان استخر بادی آبی برای کودکن بالاتر از 2 سال می باشد. ابعاد کوچک این محصول امکانی ابجاد کرده تا شما بتوانید در فضای محدود آپارتمان و یا حتی داخل اتاق کودک این محصول را به عنوان استخر بادی توپ کودک راه اندازی کنید. از سوی دیگر ابعاد کوچک این محصول می تواند موجب شده تا این کالا به یک جایگزین مطمئن برای وان حمام بادی فرزند شما تبدیل شود. شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی از کارایی این استخر بادی کودک را انتخاب کنید.

استخر بادی کودک طرح دار گرد


طراحی ظاهری استخر بادی کودک

استخر بادی کودک طرح دار گرد یک محصول دایره شکل بوده که دیواره های سه لایه دارد. هر یک از این لایه ها توسط یک دریچه باد کاملا اختصاصی راه اندازی می شوند. بدنه اصلی این استخر بادی کودک ساده بوده اما برای طراحی دولایه زیرین آن به سراغ انیمیشن محبوب میکی موس و تمامی شخصیت های موجود در آن رفته شده و یک رنگبندی شادی دارد. زیرا دنیا انیمیشن همواره برای کودکان جذابیت داشته و می توانند با آن ارتباط برقرار نمایند. لایه بالایی استخر بادی نیز زرد رنگ و ساده بوده تا یک تضاد زیبا را ایجاد کند. این طراحی بدنه با طیف رنگبندی بدنه شاد و متنوع متناسب با روحیات کودکان بالاتر از 2 سال انتخاب شده تا بتوانند با محصول ارتباط برقرار کنند.

خرید استخر بادی کودک

اگر قصد انتخاب و خرید استخر بادی کودک طرح دار گرد را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را کاملا اورجینال و با کمترین قیمت و همچنین ضمانت اصل بودن کالا در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
38 لیتر
قطر
70 سانتي متر
ارتفاع
30 سانتي متر
وزن
0.5 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...