استخر بادی کودک طرح رنگ

کد PC-77654

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 302 لیتر
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح رنگ یکی از استخر های بادی ساده و شکیل می باشد که به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند.

استخر بادی کودک طرح رنگ یکی از استخر های بادی ساده و شکیل می باشد که به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. این استخر بادی دارای رویه ای از جنس وینیل می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر آب دارد. بخش کناری ساختار سه طبقه داشته و از سه بخش مختلف باد می شود. کف استخر نیز از نوع معمولی می باشد که تحمل وزن استخر بالا تر از مدل های مشابه بادشو باشد. این کالا مناسب کودکان یک تا سه سال بوده و می تواند میز بازی و تفریحات کودکان باشد. این محصول دارای ظرفیت 302 لیتری می باشد و متاسفانه در قسمت پایینی آن شیر تخلیه تعبیه نشده است که باعث می شود برای تخلیه آن به صورت دستی اقدام کنید. از استخر بادی سه طبقه گرد می توانید با خرید بسته های توپ اینتکس و بست وی به عنوان استخر توپ هم بهره ببرید. 

علاوه بر اینکه استخر بادی کودک طرح رنگ زیبایی خاص خود را دارد ، دارای یک ویژگی بسیار خوبی است که آن هم ابعاد و اندازه محصول است که شرایط را فراهم خواهد کرد تا اگر حیاط کوچکی دارید و یا می خواهید استخر بادی را در تراس یا بالکن خانه راه اندازی کنید ، بتوانید استخر بادی کودک طرح رنگ را که دارای قطر 122 سانتی متری است ، راه اندازی رده و شرایط را برای کودکان فراهم کنید تا بازی های دوست داشتنی را انجام دهند . این استخر در واقع یک وان نیز برای کودکان خواهد بود و علاوه بر آن حتی می تواند یک استخر توپ برای کودکان باشد . برای اینکار تنها باید استخر را با توپ های رنگی پر کنید تا کودکان بتوانند در آن بازی کنند و تفریحات جالب تر دیگری را تجربه کنند . بنابراین در زمان هایی مانند فصول سرد سال که امکان استفاده از استخر آب وجود ندارد می توانید این استخر را تبدیل به یک استخر توپ کنید . 

ارتفاع این استخر بادی نیز 25 سانتی متر است که یک ارتفاع متوسط یا تقریبا کوتاه برای کودکان خواهد بود . این موضوع برای همین است که کودکانی که سن پایین تری دارند بتوانند از استخر استفاده کنند . بهترین رده سنی که برای این استخر می توان در نظر داشت ، رده سنی 3 تا 5 سال است . برای همین اگر می خواهید استخری متناسب با سن کودک خود خریداری کنید ، حتما در هنگام خرید استخر بادی به این رده سنی محصول توجه ویژه ای داشته باشید . حتی بر روی جعبه استخر های بادی نیز ذکر می شود که استخر برای چه رده سنی ساخته شده است . وزنی که استخر بادی کودک طرح رنگ دارد بسیار سبک است و 800 گرم وزن کلی بسته آن بوده که به راحتی قابل حمل و جابجایی است .

استخر بادی کودک طرح رنگ از زیبا ترین استخر های بادی طراحی شده برای کودکان می باشد که با ساختاری نسبتا عریض تولید شده است که می تواند برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال مناسب باشد . شرکت های تولید کننده با توجه به علاقه مندی بسیار زیاد کودکان به بازی ها و تفریحات آبی ، مدل هایی را طراحی کرده اند که در میان آن ها می توان به استخر بادی کودک زرد رنگ اشاره نمود که می تواند یک وسیله ای شاد و سرگرم کننده در روز های گرم سال باشد تا بتوانند به شنا کردن و بازی کردن در کنار دوستان خود بپردازند . از این محصول بادی حتی می توان به عنوان استخر توپ اشاره کرد ، بدین ترتیب با خرید استخر بادی کودک زرد رنگ شما می توانید یک بستر بازی در تمامی ماه های سال برای کودکان خود ایجاد کنید . 

طراحی و ساخت استخر بادی کودک طرح رنگ

تصویری از محصول را در بخش بالا مشاهده می کنید که ظاهر استخر بادی کودک زرد رنگ می باشد و تصویر آن توسط فروشگاه اینتکس تهران تهیه شده و دقیقا مشابه محصول ارسالی می باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید . این استخر با ساختاری گرد تولید شده است که برای دیواره های آن از سه حلقه بادی استفاده شده است . حلقه های بادی قرار گرفته بر روی یکدیگر تشکیل دیواره محصول را داده اند که کیفیت آن را نیز افزایش داده است ، زیرا این طراحی لایه لایه می تواند از آسیب دیدن دیواره ها جلوگیری کرده و دوام آن را در برابر تحمل وزن آب بیشتر کند . بخش دیواره های این محصول به رنگ زرد و کف آن به رنگ آبی می باشد که در صورت پر کردن استخر با آب ، رنگ آب آبی تر شده و بسیار زیباتر جلوه خواهد کرد . بخش کف استخر بادی برخلاف سایر بخش ها ، بادی نبوده و این ویژگی می تواند از آسیب پذیری آن جلوگیری کند .

جنس بدنه استخر بادی کودک زرد رنگ

برای ساخت بخش های مختلف استخر بادی کودک طرح رنگ از لایه هایی به نام پی وی سی استفاده شده است . pvc ها از بهترین مواد برای تولید بدنه محصولات بادی به خصوص استخر های بادی که نیاز به ضد آب بودن هستند ، می باشد که با توجه به استفاده از پی وی سی ، این استخر دوام بسیار خوبی را در برابر رطوبت و بسیاری از شرایط محیطی از جمله سرما یا گرما ، نور افتاب و ... دارد . از همه مهم تر این ماده یعنی پی وی سی ، کاملا از مواد اولیه طبیعی ساخته شده است که به خوبی می تواند از حساسیت بدن جلوگیری کرده و هیچ آسیبی از جمله آسیب های پوستی در بدن کودکان و پوست آن ها ایجاد نخواهد کرد . 

شیوه راه اندازی استخر بادی کودک زرد رنگ

برای اینکه راه اندازی سریع تری داشته باشید می توانید از پمپ باد برای راه اندازی استخر بادی کودک زرد رنگ استفاده کنید . در نظر داشته باشید که این محصول ، دارای طراحی سه لایه می باشد که هر یک از لایه های آن به صورت مجزا نیاز به راه اندازی داشته و دریچه باد مجزایی برای اینکار دارد . برای راه اندازی تنها کافیست تا این سه حلقه را باد کرده و سپس دریچه ها را بسته و داخل آن را با آب پر کنید . همانطور که اشاره شد کف استخر بادی کودک زرد رنگ غیر بادی بوده و نیازی به راه اندازی ندارد . میزان آبی که برای پر کردن استخر بادی کودک زرد رنگ بایستی استفاده کنید ، ظرفیت آب این استخر در واقع 302 لیتر می باشد که به سادگی می توانید این مقدار آب را پر کنید . 

توجه داشته باشید که این میزان 90 درصد استخر را پر خواهد کرد ، همچنین بایستی توجه داشته باشید که به صورت چشمی نیز آب را اندازه بگیرید که ساده ترین روش است ، بنابراین بهتر است که تا نیمه های حلقه بالایی استخر ، آن را با آب پر کنید . از توصیه هایی که می توان به شما عزیزان در هنگام راه اندازی و استفاده از استخر بادی کودک زرد رنگ اشاره کنیم ، استفاده از زیرانداز ها برای جلوگیری از اسیب دیدن استخر بادی می باشد ، همچنین این محصولات نیازمند نگهداری بوده و برای پر کردن آن شما می توانید از آب های مختلف و با دماهای گوناگون استفاده کنید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
302 لیتر
قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای سه دریچه باد مجزا
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
ساختار بدنه سه لایه
دارای رنگبندی
وزن
0.8 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...