استخر بادی کودک طرح سفینه

کد bestway 51080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 512 لیتر
  • قطر: 152 سانتی متر
  • عرض: 265 سانتی متر
2,205,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دریاچه بست وی محصولی زیبا و باکیفیت و جدید قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران

استخر بادی کودک طرح سفینه یکی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده برای کودکان بوده که با طراحی جالبی که دارد میتواند آن را تا مدت ها سرگرم خود کند . جنس به کار رفته در این محصول از نوع PVC بوده که در برابر دمای مختلف آب و همچنین برخورد نور و گرمای آفتاب مقاومت مناسبی داشته به همین دلیل با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. این کالا توسط پمپ های باد مخصوص محصولات بادی در کمترین مدت زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم در حالت جمع شده قابل حمل در هر مکان مورد نظری خواهد بود.این کالا حجم آب بسیار مناسبی داشته که به راحتی پاسخگوی تفریحات آبی کودکان خواهد بود.  این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که دارای ضخامت قابل قبولی می باشد. همچنین از این محصول می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. 

ابعاد داخلی این استخر بادی بزرگ می باشد و به صورت همزمان می تواند مورد استفاده چند کودک قرار بگیرد و به صورت استاندارد برای استفاده سه کودک مناسب می باشد . وزن این محصول برخلاف ابعاد بزرگی که دارد بسیار سبک می باشد و با توجه به وزن 2 کیلو گرمی که دارد به راحتی توسط خود کودک قابل جا به جایی می باشد . بر روی بدنه بیرونی این محصول یک عدد دریچه تنظیم باد قرار گرفته است که قابلیت اتصال پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و به راحتی می توان آن را در مدت زمان سه دقیقه ای باد کرد .

کف این استخر بادی بچگانه به صورت غیر قابل باد شونده می باشد و این عدم باد شدن محصول کمک شایانی در حفظ تعادل استخر به هنگام جنب و جوش های کودکانه می کند . همانطور که در بخش های بالاتر اشاره داشتیم برند بست وی در ساخت بدنه این محصول از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده کرده است که این چرمی بودن رویه باعث می شود که به هنگام کشیده شدن پوست بدن کودک بر روی آن ، خراش بر روی پوست ایجاد نشود . حجم آب داخلی این استخر بادی کودک بست وی بالغ بر 512 لیتر می باشد که برای تخلیه آن بر روی بدنه از دریچه تخلیه کوچکی استفاده شده است که توسط آن می توانید آب را در مسیر دلخواه هدایت کنید .

استخر بادی کودک طرح سفینه

در میان انواع استخر های بادی، محصولاتی که دارای طراحی ساده تر و ساختمان ابتدایی باشند، همواره در صدر فروش قرار می گیرند. دلیل این امر دارا بودن استحکام بالا و امکان استفاده در فضاهای متنوع می باشد. هم چنین این استخر ها کاربرد های بسیاری دارد و می توان از آن ها در هر شرایطی استفاده نمود. استخر بادی کودک طرح سفینه یک استخر بادی با طراحی ساده و ساختمانی جالب می باشد و توسط شرکت مشهور بست وی تولید شده است. در ادامه به نقد و بررسی این محصول جذاب می پردازیم. 


طراحی ظاهری استخر بادی 

این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است. این محصول با دارا بودن کفی طبی، نرمی و راحتی را برای بدن های حساس کودکان به ارمغان می آورد و کودک از بازی کردن طولانی مدت در این استخر بادی خسته نخواهد شد. کفی این استخر بادی به صورت بادشو می باشد و با دارا بودن انعطاف بالا امکان بازی راحت را به کودک می دهد. در صورتی که کودک در کف استخر بادی بیفتد و یا به بدنه استخر بادی برخورد کند، دچار آسیب نمی شود. دیواره استخر بادی نیز طراحی همانند سفینه فضایی دارد. این دیواره دارای خطوط فرو رفته عمودی که به طور موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، می باشد. در قسمت بالا و پایین این دیواره دو حلقه بادی به صورت عمود بر خطوط موازی وجود دارد. دیواره استخر بادی به رنگ نقره ای زیبایی می باشد که شبیه بودن به سفینه فضایی را بیش تر تداعی می کند. کفی استخر بادی هم به رنگ آبی روشن می باشد. دیواره استخر بادی از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد و در صورت برخورد و وارد شدن ضربه، استخر بادی واژگون نمی شود. 


اندازه های ظاهری استخر بادی 

این استخر بادی دارای قطری برابر با 152 سانتی متر و ارتفاع 43 سانتی متر می باشد. استخری با این ابعاد قادر است 512 لیتر آب را در خود جای دهد. این استخر بادی برای استفاده کودکان بالاتر از 1 سال تا 5 ساله مناسب بوده و البته با نظارت والدین کودکان کوچکتر نیز می توانند از این محصول استفاده نمایند. استخر بادی وزنی در حدود 2 کیلوگرم دارد که به سادگی می توان آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمود. 


کاربردهای متنوع 

از این استخر بادی در مسافرت ها و گردش ها می توان استفاده نمود. به دلیل دارا بودن قابلیت استفاده در فضاهای باز، می توان این استخر بادی را به سادگی در خودرو جای داد و در هر محیطی که امکان بازی کردن فراهم بود، استخر بادی کودک را راه اندازی کرد. این استخر بادی را در محیط هایی همچون ساحل می توان راه اندازی نمود تا کودک به جای بازی کردن در آب دریا که پر از باکتری و میکروب است در استخر بادی و آب لوله کشی به بازی مشغول شود. استخر بادی را می توان در استخر های معمولی بزرگسالان راه اندازی کرد تا کودک با ایمنی کامل در حریم خودش به بازی بپردازد. از دیگر کاربردهای این استخر بادی، می توان به استفاده به عنوان استخر توپ اشاره کرد. با توجه به ابعاد مناسبی که این استخر بادی دارد می توانید محصول را در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. با دیدن این استخر توپ کودک شگفت زده شده و به بازی کردن ترغیب می شود. انواع توپ های رنگی بدون پلیسه را نیز می توانید با قیمتی ارزان از سایت اینتکس تهران تهیه کنید. دیگر کاربرد استخر بادی طرح سفینه استفاده از آن به عنوان وان بادی در حمام است. شما می توانید استخر بادی را در حمام قرار دهید و هنگامی که کودک سرگرم بازی می باشد، به استحمام او بپردازید. این استخر بادی بسیار کاربردی بوده و در فضاهای کوچک آپارتمانی به راحتی قابل استفاده می باشد. 


روش خرید

استخر بادی کودک طرح سفینه ساخت شرکت مشهور بست وی می باشد. برای خریداری این محصول می توانید با مراجعه به سایتintex تهران سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را با قیمتی ارزان درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
512 لیتر
قطر
152 سانتی متر
عرض
265 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
وزن
2.1 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
دارای وزن و حجم کم
مناسب سنین کودکان
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...