استخر بادی کودک طرح فک

کد ۱۸۵۹۰

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 60 لیتر
  • طول: 249 سانتی متر
  • عرض: 142 سانتی متر
3,515,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح فک همراه با سرسره سرخود دارای کیفیت بالا و وزن بسیار سبک در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران

استخر بادی کودک طرح فک یکی از خلاقانه ترین محصولات و استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی میباشد که به تازگی تولدی شده و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. یکی از ویژگی های خوب این استخر داشتن سرسره بادی متصل به بدنه بوده که به وسیله دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. همچنین دو عروسک بادی فک نیز روی بدنه تعبیه شده که هر دو کاربرد آبپاش برای تفریحات بیشتر کودکان خواهند داشت. از دیگر ویژگی های پر مزیت این استخر بادی می توان به وزن و حجم کم آن در حالت جمع شده اشاره کرد.این قابلیت همچنین  امکان حمل و نقل و استفاده در هر مکانی را به مصرف کنندگان خود خواهد داداسن استخر بادی  با سرسره بادی سرخود بوده که برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان در فصل گرما تولید شده است و  ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که کاملا در برابر برخورد آب و قرار گرفتن در معرض نور و گرما مقاومت لازم را خواهد داشت. بنابراین به خیالی آسوده می توان از این محصول در فضای باز استفاده کرد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

با نگاهی به ساختار داخلی این استخر می توان پی برد که در بخش زیرین سرسره یک بالشتک بادی تعبیه شده است که از ضربه خوردن بدن کودک به هنگام استفاده از سرسره جلوگیری می کند و بهترین شرایط را برای کودک به هنگام استفاده از استخر فراهم می آورد . البته گفتنی است که سایر بخش های کف این محصول به صورت غیربادی و البته دو لایه طراحی شده است که از این رو به خوبی می تواند به حفظ تعادل استخر در هنگام آب تنی کمک شایانی کند . در بخش های مختلف بدنه این استخر می توان طرح های فانتزی کودکانه را مشاهده کرد که جذابیت بالایی دارد و به همین خاطر به خوبی توانسته است توجه کودکان را به خود جلب کرده و در جهت فروش بالای آن نقش بسزایی داشته باشد . وزن این محصول بالغ بر 2.6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

برای راه اندازی هر چه سریع تر این محصول در بخش های مختلفی از بدنه دریچه بادی تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و در این خصوص برای باد کردن استخر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت ؛ مدت زمان تقریبی برای باد کردن این استخر سه الی چهار دقیقه می باشد . لازم به ذکر است که به همراه این استخر بادی فقط برچسب تعمیرات مخصوص بست وی وجود دارد و پمپ باد باید به صورت مجزا از نمایندگی اینتکس تهران تهیه شود . فضایی داخلی این استخر به صورت همزمان برای آب تنی دو الی سه کودک استانداردسازی شده است و در این راه بهترین عملکرد را از آن شاهد خواهید بود .




استخر بادی کودک طرح فک

در این میان استخر های بادی طراحی شده توسط تولید کنندگان مختلف، استخر های بادی وجود دارند که برای استفاده در محیط های باز مناسب بوده و در بازی های دسته جمعی کودکان می توان از آن ها استفاده کرد. هم چنین برخی از این استخر های بادی دارای محدودیت سنی نیستند و علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز می توانند از آن ها استفاده نمایند. برخی از استخر های بادی نیز دارای قابلیت های متنوعی می باشند و دارای لوازم جانبی مختلفی هستند. یکی از زیباترین و کامل ترین استخر های بادی، استخر بادی کودک طرح فک می باشد که توسط شرکت بست وی ساخته شده است. این استخر بادی زیبا دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. 


استخری با ظاهر جذاب

این استخر بادی شبیه به یک مجموعه بازی آبی می باشد که در سایز کوچک طراحی شده است. استخر بادی طرح فک استخری با فرم کلی مستطیلی می باشد. این استخر بادی دارای یک سرسره بادی سرخود است. این سرسره بادی در خارج از استخر بادی قرار دارد. کودک در خارج از استخر بادی به بالای سرسره رفته و با سرخوردن از آن و پایین آمدن به داخل استخر بادی می افتد. در قسمتی که سرسره بادی به بدنه استخر متصل می شود دو عدد عروسک بادی به شکل فک در دو طرف این استخر وجود دارند. این عروسک ها علاوه بر داشتن زیبایی منحصر به فرد و شکل جذاب، کاربرد خوبی نیز دارند. این دو عدد فک به صورت آبپاش عمل می کنند. با اتصال یک شلنگ آب به این قسمت از استخر می توانید از این آبپاش استفاده نمایید. دیواره استخر بادی به شکل یک تکه می باشد و پهن است که در صورت تکیه دادن کودک و یا برخورد او به لبه استخر، کودک اذیت نشده و دیواره انعطاف نشان می دهد. بر روی کناره های دیواره استخر بادی و کناره های سرسره نقش های رنگی دریایی وجود دارد. هم چنین سرسره بادی دارای لبه های بادی زرد رنگی می باشد. غالب رنگ استخر بادی آبی تیره است. فک های موجود در کنار استخر نیز به رنگ آبی می باشند. کفی استخر بادی از فناوری مواج بهره مند است. این کفی به صورت کاملا طبی بوده و از انعطاف بسیار بالایی بهره مند می باشد. در قسمتی از کف استخر که کودک از بالای سرسره به آن برخورد می کند، کفی استخر به صورت ضخیم تر می باشد و مانند یک بالشت ساخته شده است. کفی در این قسمت انعطاف بیشتری داشته و در هنگام برخورد کودک، بدن او اذیت نمی شود و بسیار نرم و راحت است. 


استخری با ایمنی بالا

این استخر بادی دارای ایمنی خوبی برای استفاده کودکان می باشد. در لبه های سرسره بادی دستگیره وجود دارد که به صورت بادی می باشد. کودک به راحتی می تواند از آن گرفته و تعادل خود را بر روی سرسره حفظ کند. هم چنین این دستگیر ها دارای ارتفاع خوبی هستند که مانع از افتادن کودک به بیرون از سرسره می شوند. در قسمت کفی استخر بادی نیز با طراحی کفی به صورت ضخیم تر، امنیت کودک در هنگام برخورد از سرسره به کف استخر، حفظ شده و بدن او اذیت نمی شود. استفاده از این فک ها به عنوان آبپاش نیز باعث شده است تا بتوانید دمای آب استخر را تنظیم کرده و در زمان سرد شدن آب استخر از آن ها استفاده نمایید. هم چنین با استفاده از این آبپاش، در حین بازی بدن کودک سرد نمی شود و کودک در معرض سرما خوردگی قرار نمی گیرد زیرا به صورت مداوم بر روی بدن او آب می ریزد. 


کیفیت ساخت 

استخر بادی طرح فک استخری با کیفیت بسیار بالا می باشد. به دلیل کیفیت بسیار بالای بدنه استفاده طولانی مدت از این استخر بادی در برابر نور آفتاب، به بدنه این استخر بادی هیچ آسیبی وارد نمی کند و باعث افت کیفیت بدنه نمی شود. 


خرید استخر بادی 

برای خرید استخر بادی طرح فک با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر می توانید به سایتفروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش این استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
60 لیتر
طول
249 سانتی متر
عرض
142 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی سرخود
دارای محافظ بادی در کف استخر
مناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای دو آبپاش بادی عروسکی
دارای وزن و حجم مناسب
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...