استخر بادی کودک طرح قورباغه

کد bestway 52162

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 33 لیتر
  • طول: 107 سانتي متر
  • عرض: 104 سانتي متر
2,285,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح قورباغه از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که از تجربه بسیاری برخوردار است. این استخر بادی مخصوص کودکان و خردسالان می باشد

استخر بادی کودک طرح قورباغه از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که از تجربه بسیاری برخوردار است. این استخر بادی مخصوص کودکان و خردسالان می باشد و دارای ویژگی های بسیاری است دارا بودن سایه بان طرح قورباغه ، قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ ، قابلیت تغییر سایز سایبان و مناسب بودن برای سنین 1 تا 3 سال از ویژگی های این استخربادی کودک است. این محصول از ابعاد مناسبی بهره می برد ، جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی رنگی و جنس کف آن از پی وی سی دو لایه بادی می باشد که باعث افزایش مقاومت این استخر بادی شده است . شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

یکی از مزیت های این استخر بادی را می توان بادی بودن کف آن دانست ،که در این صورت کودک به هنگام آب تنی در مدت زمان طولانی نیز با خستگی و درد در اندام ها رو به رو نمی شود و می تواند بدون مشکل ساعت ها به آب تنی بپردازد . برای راه اندازی قسمت های مختلف بدنه این استخر بادی دریچه های باد مجزا تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد . این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز نقش بسزایی دارد . سایبان تعبیه شده بر روی بدنه این استخر به خوبی سایه را در محیط داخلی استخر می اندازد و باعث می شود تا بتوانید از این محصول در محیط های روباز برای کودک خود نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .

پی وی سی استفاده شده در ساختار بدنه این محصول به صورت دو لایه می باشد و قابلیت استفاده در زیر نور خورشید را دارد و به خوبی برای این محیط ها استانداردسازی شده است . علاوه بر استخر بادی می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید و با توجه به ابعادی که دارد بهترین انتخاب برای حمام کردن کودکان در محیط های خانگی و استفاده به عنوان وان بادی می باشد . وزن این استخر بالغ بر 2.1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید . میزان آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز دارید بالغ بر 33 لیتر می باشد . درون بسته بندی این استخر کودک می توان یک برچسب تعمیرات را مشاهده کرد و پمپ باد نیز باید به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس تهران تهیه شود .

استخر بادی کودک طرح قورباغه

 

استخر های بادی نسل اول که دارای کفی گرد و دیواره ساده می باشند همواره از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند. این استخر های بادی در اندازه های گوناگون و شکل های گوناگون تولید شده اند. استخر بادی کودک طرح قورباغه همانند استخر های اولیه می باشد، با این تفاوت که ویژگی های جذاب دیگری به آن اضافه شده است. این استخر بادی با ظاهری متفاوت ساخته شده است و دارای طراحی جذابی می باشد. در ادامه به معرفی مشخصات این استخر بادی می پردازیم. 


ظاهری همانند قورباغه 

این استخر بادی دارای کفی به صورت گرد می باشد. کفی استخر به رنگ زرد است و از فناوری ساخت مواج بهره مند می باشد. این کفی به صورت بادشو بوده و حبابی می باشد. انعطاف بسیار بالای کفی استخر باعث شده است تا کفی استخر ایمنی زیادی داشته باشد. در صورت افتادن کودک به داخل استخر، بدن او آسیب نمی بیند. هم چنین در صورت بازی کردن طولانی مدت کودک در داخل استخر، بدن او اذیت و خسته نمی شود. دیواره استخر به صورت یک لایه می باشد. دیواره همانند یک حلقه بادشو است. کوتاه بودن دیواره باعث ایمنی بالایی برای بازی کردن کودک می شود. دریچه باد کفی استخر از دیواره به صورت مجزا می باشد و هر یک به صورت جداگانه باد می شوند. این استخر بادی همانند دهان قورباغه طراحی شده است. سر قورباغه مانند سایبان در بالای استخر قرار دارد. چشم ها و دست های قورباغه نیز به صورت بادشو در قسمت هایی از سر قورباغه ساخته شده اند. سایبان بالای سر قورباغه قابلیت بزرگ و کوچک شدن داشته و امکان باز شدن را دارا است. 


پارامتر های ظاهری

استخر بادی طرح قورباغه دارای طول 107 سانتی متر و عرض 104 سانتی متر است. ارتفاع این استخر بادی از قسمت سایبان معادل 71 سانتی متر می باشد. این استخر بادی برای استفاده کودکان 1 تا 3 ساله طراحی شده است. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 33 لیتر می باشد. 


قابلیت ها

این استخر بادی به دلیل داشتن سایبان، دارای محبوبیت بالایی می باشد. داشتن سایبان به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استخر بادی را در فضاهای باز و در برابر نور خورشید قرار دهید تا کودک به بازی بپردازد. با داشتن این سایبان پوست حساس کودکان در برابر آفتاب، دچار سوختگی نشده و اذیت نمی شود. هم چنین در فضاهایی که نیازی به سایبان ندارید می توانید سایبان را تا کرده تا کودک به راحتی به بازی مشغول شود. از این استخر بادی می توانید در منزل نیز استفاده نمایید. به دلیل اندازه کوچک استخر بادی می توانید آن را در داخل حمام قرار دهید و به عنوان وان بادی استفاده کنید. می توانید این استخر بادی را در اتاق کودک قرار داده و به عنوان استخر توپ مورد استفاده قرار دهید. فقط کافی است داخل استخر را از توپ های رنگی بدون پلیسه (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) پر کنید. از این استخر بادی در مسافرت ها و کنار ساحل می توانید استفاده نمایید. به دلیل ظرفیت کم استخر، در زمان کوتاهی استخر بادی پر می شود و برای بازی کودک آماده می شود. 


کیفیت بالا

استخر بادی طرح قورباغه از بهترین نوع رویه طرح چرم ساخته شده است. این استخر بادی دارای مقاومت بی نظیری در برابر فشار و ضربه می باشد. ضربه های ناشی از بازی کردن کودکان به بدنه استخر بادی هیچ آسیبی وارد نمی کند. این استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. برای استفاده مداوم از این استخر بادی باید نکات نگه داری را رعایت نمایید. از کشیدن استخر بادی بر روی زمین در فضاهای ناهموار خودداری کنید. از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش پرهیز نمایید. مراقب باشید تا کودک اشیای تیز و اسباب بازی های خود را به بدنه فرو نکند. با رعایت این نکات ساده استخر بادی تا سال ها قابل استفاده خواهد بود. 


روش خرید

استخر بادی طرح قورباغه را با ارزان ترین قیمت می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه نمایید. برای این کار به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید. 

نوع
گرد
ظرفیت آب
33 لیتر
طول
107 سانتي متر
عرض
104 سانتي متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای سایه بان طرح قورباغه
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
قابلیت تغییر سایز سایه بان
مناسب کودکان 1 تا 3 سال
دارای کف بادی
دارای سایه بان بادی
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...