استخر بادی کودک طرح ماهی 2018

کد intex 59431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 248 لیتر
  • قطر: 132 سانتی متر
  • ارتفاع: 28 سانتی متر
1,630,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح لوبیا کوچک بادوام و ارزان و جذاب قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران

استخر بادی کودک طرح ماهی 2018 در واقع مدل ساده ی این محصول میباشد که تنها تفاوتش به مدل دیگر نداشتن توپ و حلقه ی بازی میباشد که تاثیر کمی در قیمت نهایی محصول میگذارد.مانند مدل دیگر ،این استخر بادی نیز طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی ای دارد که مطابق با سلیقه ی کودکان انجام شده تا بتوانند از بازی در آن لذت ببرند و همچنین با گذر زمان دچار خستگی نشوند.این استخر بادی کودک دارای ابعاد مناسب برای بازی چند کودک به صورت همزمان میباشد و میتوانید بدون نگرانی آن را مورد استفاده دهید.همچنین وزن این محصول بسیار پایین میباشد که این ویژگی به شما اجاز میدهد تا به سادگی آن را با خود حمل کرده و در هر جایی مورد استفاده کودکان قرار دهید.  دیواره های این محصول از وینیل با ضخامت 0.20 میلی متر تشکیل شده اند و کف آن نیز 0.18 میلی متر می باشد که با قطر 132 سانتی متری خود دارای ظرفیت 248 لیتر می باشد که برای استخری با این ابعاد بسیار مناسب میباشد.برای سفارش این محصول میتوانید از سایت تهران اینتکس این کار را انجام دهید . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید . 

استخر پایه و اساس تفریحات آبی است ، از این رو بسیاری از کودکان که آب تنی و آب بازی دوست دارند ، استخر ها در دسترس ترین بستر های آبی می باشند ، از این شرکت های تولید کننده محصولات بادی نظیر اینتکس ، استخر هایی برای بازی و تفریحات کودکان تولید کرده اند که به صورت بادی می باشند . استخر های بادی ، هم نگهداری آسانی دارند ، هم اینکه راه اندازی آن ها بسیار آسان است ، با توجه به این موضوع ، اگر شرایطی را در خانه دارید که می توانید از استخر های بادی استفاده کنید ، درنگ نکرده و با خرید استخر بادی ، فضای بسیار عالی و ایمن را برای کودکان خود در نظر بگیرید تا بتوانند در منزل آب تنی و آب بازی کنند و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنند . این استخر برای تمامی فصول قابل استفاده است . 

شاید بپرسید که چطور می توان از استخر بادی کودک طرح ماهی در زمستان استفاده کرد ، ما به شما دو پیشنهاد داریم ، یکی از این پیشنهاد ها این است که استخر را با آب گرم پر کنید . آب گرم اصلا آسیبی به بدنه استخر بادی وارد نخواهد کرد ، اگر فضای سر پوشیده برای استخر بادی دارید ، می توانید با گرم کردن فضای داخلی ، شرایط را برای استفاده از استخر بادی فراهم کنید . پیشنهاد بعدی نیز این است که اصلا به جای آب ، از توپ های رنگی استفاده کنید و اگر را به یک استخر توپ تبدیل کنید که حتی در خانه و بر روی فرش نیز می توان از آن استفاده کرد . بنابراین می بینیم که استفاده از استخر بادی کودک طرح ماهی تنها محدود به روز های گرم تابستانی نیست . راه اندازی از این استخر بادی را می توانید با استفاده از پمپ ها بسیار آسان تر کنید .

استخر بادی کودک طرح ماهی 2018

شرکت مشهور اینتکس به عنوان یک تولید کننده جهانی لوازم بادی، همواره در تولید کارهای خود نوآوری داشته و هر روز با طرحی جدید و خاص مشتریان را شگفت زده کرده است. استخر بادی کودک طرح ماهی که تولید سال 2018 می باشد یک استخر بادی با طراحی جذاب و فوق العاده برای کودکان است که توسط این تولید کننده مطرح جهانی ساخته شده و در سایت اینتکس تهران با قیمتی ارزان به فروش می رسد. در ادامه این استخر بادی را به طور کامل معرفی می کنیم. 


کیفیت بالای استخر بادی 

استخر بادی کودک طرح ماهی دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. بدنه استخر بادی به دلیل دارا بودن این نوع جنس در برابر فشار و ضربه از استحکام بالایی برخوردار است. هم چنین این نوع بدنه برای استفاده در فضاهای بیرون از منزل نیز مناسب می باشد. به دلیل استفاده از این جنس در تولید استخر بادی، این محصول در برابر آفتاب مستقیم و دماهای مختلف آب مقاوم بوده و این گونه موارد به کیفیت آن صدمه نمی زند. این استخر بادی را می توان ساعت ها در مقابل آفتاب قرار داد تا کودک در گرمای مطبوع آفتاب به بازی مشغول شود. از دیگر ویژگی های این نوع بدنه دارا بودن انعطاف زیاد است. به دلیل داشتن انعطاف بالا این استخر بادی بسیار نرم و راحت می باشد و در صورت برخورد ناگهانی کودک با کف یا دیواره استخر، استخر بادی ضربه وارده را دفع کرده و بدن کودک اذیت نمی شود. کفی دولایه استخر بادی نیز باعث فراهم شدن فضایی راحت برای بازی کودک می شود و مقاومت استخر را بالاتر می برد. استخر بادی طرح ماهی از طول عمر بالایی برخوردار است که نیاز کودک را از خرید استخر بادی جدید رفع  می کند. در صورت وارد شدن آسیب به استخر بادی می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


نوع ساختمان و طراحی جذاب

این استخر بادی از ساختمان ساده ای برخوردار می باشد. کفی استخر بادی طراحی حبابی شکل و بادشو دارد که کاملا طبی بوده و مناسب بدن حساس کودکان می باشد. استخر بادی فرم دایره ای شکل داشته و به راحتی در فضاهای محدود آپارتمانی قابل استفاده است. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه ساخته شده است. سه حلقه بادی به اندازه دور تا دور کفی بر روی یک دیگر قرار گرفته و دیواره را تشکیل داده اند. هر یک از این حلقه های بادشو به صورت مجزا دارای دریچه باد هستند. دیواره دارای ضخامت نسبتا خوبی می باشد که با برخورد کودک، استخر واژگون نمی شود. بدنه استخر بادی به طرز جذاب و زیبایی رنگ آمیزی شده است. کفی محصول به رنگ آبی روشن می باشد و بدنه از رنگ زمینه سفید برخوردار است. بر روی این بدنه تصاویر رنگارنگ و فانتزی ماهی های جذاب وجود دارد که کودک از دیدن آن شگفت زده می شود. این استخر بادی با دارا بودن ساختمان مقاوم و طراحی جذاب توانسته رضایت خاطر کودکان و والدین آن ها را فراهم کند.


 

مشخصات فنی استخر بادی

استخر بادی طرح ماهی دارای قطر 132 سانتی متر و ارتفاع 28 سانتی متر می باشد. این استخر بادی با ابعاد ذکر شده برای استفاده کودکان بالاتر از یک سال مناسب به نظر می رسد. استخر بادی قادر است 248 لیتر آب را در خود جای دهد. وزن بسته بندی این محصول معادل 1 کیلوگرم می باشد. وزن پایین به شما این امکان را می دهد که در هنگام جابه جایی، بتوانید به راحتی محصول را از روی زمین بلند کرده و جمل کنید. با این روش جابه جایی، کیفیت استخر بادی حفظ شده و بدنه آسیب نمی بیند. 


راهنمای خرید انواع استخر های بادی 

استخر های بادی با تنوعی بالا در سایت اینتکس تهران موجود هستند. این استخر های بادی برای استفاده در انواع فضاها تولید شده اند و برای تمامی گروه های سنی موجود می باشند. با توجه به نیاز خود می توانید محصول مورد نظر را جست و جو کنید و خریدی راحت را تجربه نمایید. استخر بادی کودک طرح ماهی 2018 را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس تهران تهیه کنید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
248 لیتر
قطر
132 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
جنس کف
PVC دولایه
وزن
1 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای ساختار سه طبقه
طراحی زیبا
به همراه توپ و حلقه
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...