استخر بادی کودک طرح مرد عنکبوتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 702 لیتر
  • طول: 201 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
2,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح مرد عنکبوتی در نمایندگی فروش استخر بادی بزرگسال و کودک ، فروشگاه اینتکس تهران با قیمت ارزان و مناسب و ضمانت کالا

استخر بادی کودک طرح مرد عنکبوتی یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت بست وی می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار جذاب برای کودک شما می باشد . طراحی این محصول برگرفته از انیمیشن اسپایدر من می باشد که از محبوبیت خاصی میان کودکان از جمله کودک پسر برخوردار می باشد . این کالا با توجه به حجم و ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در حمام ، منزل و حیاط به راحتی استفاده نمایید و یک روز آبی مهیج را تجربه نمایید . بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار می باشد . برای راه اندازی این کالا شما می توانید یک پمپ باد دستی از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهیه نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن استخر خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . در بسته بندی این کالا یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند که در زمان آسیب دیدن بدنه آن را به راحتی ترمیم کرده و از آن استفاده نمایید . استخر بادی کودک طرح مرد عنکبوتی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که از سالم بودن کالا خود اطمینان داشته باشید . این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید . این محصول با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . هم اکنون این محصول را شما می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت اینتکس تهران سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی در درب منزل کالا خود را تحویل بگیرید . 

استخر بادی کودک طرح مرد عنکبوتی

محصولات بادی کودک باید دارای طراحی شاد و کودک پسندانه ای باشند تا بتوانند در اولین نگاه توجه کودک را جلب کرده و خریداری شوند. دارا بودن نوآوری در طراحی محصولات بادی کودک لازمه کار تولید می باشد. علاوه بر داشتن ظاهری جذاب، محصولات بادی کودک باید از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار باشند. زیرا کودکان در هنگام بازی بدون توجه به سایر مسائل، با هیجان ممکن است به بدنه محصولات ضربه وارد کنند و یا اسباب بازی های خود را به بدنه محصول بزنند. به همین دلیل داشتن کیفیت بالا، از مهم ترین مسائل در تولید این گونه محصولات می باشد. استخر های بادی کودک نیز از این امر مستثنی نیستند. استخر بادی کودک طرح مرد عنکبوتی یک نمونه از این استخر های بادی می باشد که علاوه بر داشتن ظاهر جذاب برای کودک، دارای کیفیت بسیار بالایی است. در ادامه به بررسی سایر مشخصات این استخر بادی می پردازیم. 


طراحی ظاهری جذاب

استخر بادی طرح مرد عنکبوتی دارای فرم کلی مستطیلی می باشد. این استخر بادی دارای کفی طبی و بادشو است. هم چنین این کفی بسیار راحت می باشد و بر روی آن یک دریچه باد وجود دارد. دیواره استخر بادی به صورت دو لایه طراحی شده است. این دیواره دارای دو دریچه باد مجزا از هم می باشد که به راحتی می توانید آن را باد کرده و هم چنین بعد از استفاده استخر را تخلیه نمایید. این دو لایه به صورت بسیار محکمی به یکدیگر متصل شده اند و دیواره را تشکیل داده اند. دیواره استخر بادی به صورت کوتاه ساخته شده است تا از افتادن کودک به داخل آب جلوگیری شود و ایمنی بالاتری داشته باشد. هم چنین این دیواره به صورت پهن می باشد تا در صورت تکیه دادن کودک و یا برخورد کودک با دیواره، استخر واژگون نشود. رنگ بخش داخلی استخر بادی آبی می باشد. لبه دیواره استخر بادی به رنگ قرمز زیبایی است. هم چنین دیواره خارجی استخر بادی نیز از طرح های زیبایی انیمیشن مرد عنکبوتی پوشیده شده است. این طراحی به صورت سرتاسری در دور تا دور دیواره نقش بسته است. 


طول عمر بالا

استخر بادی کودک توسط شرکت بست وی ساخته شده است که یکی از تولید کنندگان مشهور و با تجربه در سطح جهان می باشد. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت از بهترین مواد اولیه و با آخرین فناوری های روز دنیا ساخته شده اند و در تولید آن ها تمامی استانداردهای روز دنیا رعایت شده است. استخر بادی طرح مرد عنکبوتی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که از رویه طرح چرم تهیه شده است. این استخر بادی را پس از راه اندازی بر روی زمین ناهموار نکشید. هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری نمایید. از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش و اشیای داغ خودداری نمایید. در صورت رعایت این نکات ساده استخر بادی تا سال ها بدون ذره ای افت کیفیت قابل استفاده خواهد بود. به دلیل کیفیت بالای بدنه از این استخر بادی می توانید در فضای باز و در برابر آفتاب نیز بهره ببرید. 


پارامتر های ظاهری استخر بادی 

استخر بادی کودک دارای طول 201 سانتی متر و عرض 150 سانتی متر و ارتفاع 51 سانتی متر است. این استخر بادی برای استفاده دو کودک نیز مناسب می باشد. ظرفیت این استخر بادی معادل 702 لیتر است. این استخر بادی وزنی کمتر از 4 کیلوگرم دارد. استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. از این استخر بادی می توانید در مسافرت ها نیز استفاده نمایید. به دلیل انعطاف بسیار بالای بدنه پس از تخلیه باد، می توانید به راحتی استخر بادی را تا کرده و در فضایی کوچک جای دهید. برای راه اندازی این استخر بادی کافی است مکان مناسبی را که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد انتخاب کرده و استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی استخر را باد کرده و راه اندازی نمایید. این فرآیند زمان بسیار کوتاهی طول می کشد. 


ثبت سفارش 

برای خرید استخر بادی کودک طرح مرد عنکبوتی به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کرده تا استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین می توانید برای خرید حضوری نیز به این مرکز مراجعه نمایید. 

نوع
خانگی
ظرفیت
702 لیتر
طول
201 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس رویه
pvc
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
وزن
3.8 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای کف ساده
مناسب سنين بالای 6 سال
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...