استخر بادی کودک طرح میوه اینتکس

intex 59460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح میوه ای اینتکس به همراه دو قلم محصول بادی دیگر یعنی توپ بادی و حلقه شنا بادی در فروشگاه اینتکس تهران به فروش می رسد که شما می توانید آن را برای استفاده و تفریحات آبی کودکان بالای 2 سال تهیه کرده و در خانه یا حیاط و هر جای دیگری ، با راه اندازی استخر بادی کودک طرح میوه ای اینتکس آن ها را تشویق به بازی کنید تا در کنار دوستان خود مشغول آب تنی و آب بازی شوند . این استخر بادی دارای قطر 122 سانتی متری می باشد و عمقی 25 سانتی متری دارد و در راستای این موضوع ظرفیتی 150 لیتری در درون آن جای می گیرد . با راه اندازی و پر کردن استخر بادی کودک طرح میوه ای اینتکس با آب ، کودکان می توانند از حلقه شنا بادی برای شناور ماندن بر روی آب استفاده کنند و یا مشغول بازی با توپ بادی شوند که هر دو محصول یعنی توپ بادی و حلقه شنا بادی دارای قطر 51 سانتی متری می باشد . تمامی این محصولات قابلیت راه اندازی و تخلیه باد را دارند . بخش بدنه استخر بادی کودک به صورت شفاف با طرح های بسیار زیبای میوه ای و حتی پرندگان و بستنی می باشد که زیبایی به خصوصی را به استخر بادی کودک طرح میوه ای اینتکس بخشیده است .برای خرید این کالا از فروشگاه استخر بادی اینتکس همین حالا آنرا سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید. 

توجه داشته باشید که استخر بادی کودک طرح میوه اینتکس به دو شکل توسط شرکت اینتکس تولید شده و در فروشگاه اینتکس نیز موجود است . یکی از این مدل ها که در واقع تصویر آن را نیز مشاهده می کنید ، به همراه توپ و حلقه شنا بادی می باشد ، برای همین کودکان می توانند در کنار یکدیگر و به شادی از این محصولات نیز استفاده کنند . ولی مورد دیگری که توسط شرکت اینتکس تولید شده است ، تنها دارای استخر است و به همراه خود توپ یا حلقه ندارد ، این محصول نیز یک ویژگی بسیار خوب دیگر دارد که آن هم داشتن قیمت بسیار ارزان تر استخر بادی کودک طرح میوه اینتکس می باشد . بنابراین این خود شما هستید که می توانید انتخاب کنید که کدام مدل از استخر را خریداری خواهید کرد . کیفیت استخر های بادی برند اصلی اینتکس در میان سایر برند ها و محصولات بادی ، حرف اول را می زنند . 

دو دلیل مهم وجود دارد و آن هم این است که شرکت اینتکس از بهترین متریال ها برای ساخت استخر بادی استفاده می کند و پی وی سی آن صد در صد است ، برای همین کیفیت مطلوب داشته و می تواند در برابر آسیب دیدگی ها و بسیاری از موارد دیگر مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . این در حالی است که سایر برند ها ممکن است این کیفیت لازم را نداشته باشند . مورد مهم بعدی نیز این است که استخر های بادی ساختاری با کیفیت دارد و از آن جایی که طراحی آن به صورت دو لایه و به بهترین شکل صورت گرفته است ، می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . استخر های بادی یک جنس یکبار مصرفی نیستند و شما می توانید بار ها آن را راه اندازی کنید تا کودکان به راحتی از محصول استفاده کنند و از داشتن چنین استخر بادی زیبایی نهایت لذت را ببرند . 

  • قطر : 122 سانتی متر
  • ارتفاع : 25 سانتی متر
  • جنس بدنه : پی وی سی شفاف و رنگی
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.25 میلی متر
  • ظرفیت : 150 لیتر
  • برند تولیدی : اینتکس
  • قطر توپ بادی : 51 سانتی متر
  • قطر حلقه شنا بادی : 51 سانتی متر
  • طراحی دو لایه
  • دارای بدنه براق شیشه ای
  • شامل توپ و حلقه شنا بادی
  • کد محصول : intex 59460

استخر بادی کودک طرح میوه اینتکس یکی دیگر از سری استخرهای بادی تولید شده در سال جدید میلادی می باشد که قابل استفاده برای کودکان رده سنی بالای دو سال است . البته بادی گفت که رده سنی برای استخرهای بادی و به طور کلی محصولات آبی چندان ملاک نیست و با توجه به قد کودک و عمق آب استخر می توانید از آن استفاده کنید . این استخر بادی دارای کیفیت ساخت فوق العاده ، بدنه لایه ای برای مقاومت بیشتر در برابر فشار و مهار آب و وزن سبک می باشد که قابلیت جا به جایی آن را به راحتی مهیا کرده است . این استخر بادی می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی باشد و با توجه به ابعادی که دارد مورد استفاده یک کودک می تواند قرار بگیرد و فضای ایده آلی برای آب تنی به وجود می آورد . اگر قصد خرید استخر بادی کودک اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا اقدام به بررسی این محصول زیبا نماییم .

با نگاهی به بدنه این استخر بادی می توانیم ظاهری زیبا و فانتزی را مشاهده کنیم که بر روی آن طرح هایی از میوه های تابستانی وجود دارد . این بدنه به صورت لایه ای ساخته شده است و یکی از مزیت های آن وجود دیواره های دو طبقه است . ساختاری که دیواره را به دو بخش مجزا تبدیل می کند و باعث می شود تا فشار آب و همچنین کودکی که از آن استفاده می کند به صورت یکسان به دیواره ها منتقل شود و مهار فشار به راحتی صورت بگیرد . هر کدام از این بخش ها توسط دریچه های مجزا باد می شوند و باعث می شود تا راه اندازی سریع تر را داشته باشیم . کف این محصول به صورت دو لایه ساخته شده است و غیر بادی می شود و این امر نیز در کنترل تعادل استخر تاثیرگذار خواهد بود .

یکی از نکات قابل توجه در این استخر بادی وجود لوازم جانبی جذاب برای بازی کودکان می باشد . جایی که این استخر بادی به همراه خود یک حلقه بادی و یک توپ بادی نسبتا بزرگ دارد که طراحی رویه آنها به همانند بدنه استخر بادی می باشد . قطر این حلقه ها 51 سانتی متر می باشد و نشان از ابعاد بزرگی دارد که به هنگام آب تنی وجود این وسایل بادی در استخر می تواند هیجان بالایی را برای کودک به وجود آورده و خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن وی به جای بگذارد . علاوه بر توپ و حلقه بادی موجود درون بسته بندی این استخر بادی می توانید یک عدد برچسب تعمیرات را نیز داشته باشید که در هنگام آسیب دیدگی احتمالی بدنه به خوبی به شما کمک می کند تا قسمت آسیب دیده را تعمیر نمایید .

جنس بدنه محصولات بادی یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید . اینتکس در ساخت تمامی استخرهای بادی خود چه کودک و چه بزرگسال از بدنه های پی وی سی استفاده می کند . پی وی سی استفاده شده در ساخت بدنه این استخر بادی از نوع چرمی می باشد که در دیواره ها به صورت تک لایه و در بخش کف به صورت دو لایه تعبیه شده است تا کیفیت ساخت فوق العاده و طول عمر بالا را به وجود بیاورد . این نوع جنس بدنه در برابر فشار و ضربه استحکام خوبی را از خود نشان می دهد و یکی از مزیت های آن مقاومت ایده آل در برابر نور خورشید است که باعث می شود بتوانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید . حجم آب داخلی این استخر کودک اینتکس 150 لیتر می باشد که برای تامین آب مشکل چندانی نخواهید داشت . برای سفارش این محصول پر طرفدار از نمایندگی اینتکس می توانید همین حالا از طریق روش های موجود به صورت اینترنتی و یا حضوری خرید خود را نهایی کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...