استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک

کد bestway 91069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت آب: 140 ليتر
  • قطر: 122 سانتي متر
  • ارتفاع: 25 سانتي متر
1,920,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی برند اینتکس در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت

استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک یکی دیگر از استخرهای گرد برند اینتکس می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و به صورت متداول برای بازی و تفریح کودکان خردسال مورد استفاده قرار می گیرد . این استخر بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشند . همچنین ساختار این محصول به صورت سه لایه می باشد که در استحکام آن نقش بسزایی را ایفا می کند . رویه بیرونی این استخر بادی به رنگ صورتی می باشد که طرح هایی از کارتون میکی موس حکاکی شده است و جلوه ویژه ای را به این محصول داده است . در بخش کناری این استخر بادی محفظه باد نیز تعبیه شده است که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

یکی از مواردی که در این استخر بادی به چشم می خورد کف غیر بادی آن است ، جایی که برای حفظ تعادل هر چه بهتر به صورت غیر بادی طراحی شده است . با توجه به ابعاد این محصول می توانید به صورت دو نفره همزمان از آن استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . طراحی فانتزی و طرح دار بدنه این استخر بادی باعث شده تا بتواند به خوبی توجه بسیاری از کودکان را به سمت خود جلب کند و در همان ابتدای عرضه به بازار به فروش بالایی دست پیدا نماید . این استخر بادی بست وی دارای وزنی بالغ بر 1.6 کیلو گرم می باشد که نسبت به سایر استخرهای هم اندازه خود سبک تر است و به راحتی می توانید آن را با خود جا به جا کنید . استفاده از متریال وینیل در ساختار بدنه این محصول ، انعطاف پذیری بالایی را برای آن به همراه آورده است و به همین خاطر در هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توانید آن را در بسته بندی کوچکی به همراه خود داشته باشید .

این نوع مواد اولیه کاملا مقاوم سازی شده در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید می باشد و از این رو با خیالی راحت می توانید علاوه بر محیط های خانگی در محیط های روباز نیز از آن استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . برای راه اندازی این استخر بست وی می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید و همچنین با توجه به ابعادی که دارد برای پر کردن فضای داخلی آن نیاز به 140 لیتر آب خواهید داشت . به همراه این محصول و درون بسته بندی آن یک برچسب تعمیرات نیز برای شما قرار داده شده است که در مواقع آسیب دیدگی بدنه استخر می توانید بدون دانش قبلی خودتان اقدام به برطرف کردن مشکل نمایید .

استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک

طراحی استخر های بادی بر اساس رده سنی مصرف کنندگان و علایق آن ها انجام می شود. شرکت بست وی نیز بر همین اساس استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک را برای کودکان بالاتر از 2 سال و مصرف کنندگان دختر طراحی و تولید کرده است. این استخر بادی کودک سایز کوچک و گرد بوده و زیبایی بالایی داشته و یک انتخاب مناسب جهت هدیه دادن به شمار می رود. در این بخش می خواهیم به معرفی این استخر بادی در تمامی بخش ها مهم بپردازیم.. پس اگر قصد انتخاب و خرید استخر بادی کودک را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک | intex


طراحی شاد و کودکانه استخر بادی کودک

محصولاتی که برای کودکان طراحی شده نیاز به ظاهری شاد و مهیج داشته که منطبق با علایق و روحیات این گروه از محصولات باشد. از طرفی این طراحی بدنه مستلزم رعایت استاندارد های جهانی بوده تا ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده حفظ کند. با رعایت این اصول بوده که شرکت بست وی استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک را به بازار معرفی کرده است. این استخر بادی ساده و گرد بوده و دیواره آن از سه لایه تشکیل می شود. هریک از این برای راه اندازی مجهز به یک دریچه باد اختصاصی هستند. این نوع طراحی دیواره موجب شده تا در زمان رفت و آمد کودک به بخش داخلی کمترین آسیب به بدنه استخر بادی وارد شده و از سوی دیگر دیواره ها برای تکیه دادن فرزند شما هنگام بازی نرم تر شوند. همچنین طراحی سه قسمتی برای راه اندازی دیواره تاثیر بسزایی بر طول عمر بالا بدنه محصول خواهد داشت.

دنیای انیمیشن برای کودکان همواره از جذابیت بالایی برخوردار بوده که به همین دلیل برای طراحی ظاهری این استخر بادی کودک به سراغ انیمیشن محبوب میکی موس رفته اند. این انیمیشن برای کودکان دختر جذاب و دوست داشتنی بوده و رنگ غالب آن صورتی می باشد. در بخش مرکزی دیوراه این استخر بادی تصاویر رنگی از این انیمیشن محبوب نقش بسته و تمایم سطح دیواره خارجی صورتی رنگ با دایره هایی سفید بوده تا یک تضاد زیبا را به نمایش بگذارد. بخش دیواره های داخلی این استخر بادی ساده و زرد رنگ و کف آن بنفش انتخاب شده است. از این استخر بادی ساده می توانید به عنوان استخر توپ بادی کودک نیز استفاد کنید.

استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک | اینتکس تهران


کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای طول عمر محصول نداشته و از کارایی آن مطمئن باشند. در زمینه خرید استخر بادی کودک نیز این نکات از اهمیت قابل قبولی برخوردار بوده به همین دلیل کارخانه بست وی استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک را با بالاترین میزان کیفیت طراحی و تولید کرده است. جنس رویه انتخاب شده برای این استخر بادی کودک از باکیفیت ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی با رویه طرح چرم می باشد. این جنس برای کودک ایجاد حساسیت پوستی نکرده و مقاوم و بادوام است. بخش کنار محصول که شامل دیواره ها بوده نیز از همین جنس تولید می شود. اما مهم ترین بخش برای بخش جنس بدنه مربوط به کف استخر بادی کودک می باشد. زیرا این بخش با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. در این محصول نیز این قسمت از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی تولید می شود.

این نوع جنس بدنه طول عمر بالایی داشته و امکانی ایجاد کرده تا بتوانید از محصول در فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کرده و نگران اسیب های احتمالی به بدنه نباشید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر تابش مستقیم نور خورشید به بدنه ، راه اندازی و جمع اوری با تعداد دفعات بالا ، دماهای مختلف آب و... موجب افت کیفیت در بدنه استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک نمی شوند.

استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک | اینتکس تهران


خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک طرح میکی موس کوچک یک محصول کودکانه و شاد برای دختران بالاتر از 2 سال بوده که وزن کم و طول عمر بالای آن در کنار سرعت راه اندازی نسبتا بالای بدنه موجب می شود شما بتوانید در زمان سفر نیز این استخر بادی را همراه با خود ببرید. برای خرید استخر بادی کودک تنها کافی بوده به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع
خانگي
ظرفیت آب
140 ليتر
قطر
122 سانتي متر
ارتفاع
25 سانتي متر
وزن
1.6 کیلوگرم
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولايه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندي: 1.6 کیلوگرم
دارای کف ساده رنگی
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنين بالای 3 سال
ظرفیت آب: 101 لیتر
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...