استخر بادی کودک طرح نهنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت آب: 10 لیتر
  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 40 سانتی متر
2,070,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح نهنگ یکی دیگر از محصولات ساخته شده برای کودکان است که با طراحی منحصر به فرد خود توانسته توجه والدین و کودکان را به خود جلب کند و مودر استقبال بسیاری از خریداران واقع شود.این محصول  از کوچکترین و سبک ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین زیر 2 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد که این جنس در بیشتر محصولات بادی به دلیل مقاومت خوبی که در مقابل فشار دارد متداول است.این استخر بادی با ساختار بدنه دو لایه که می تواند مقاومت مناسبی در برابر دمای مختلف آب داشته باشد و شما هنگام استفاده از آن مشکلی نخواهی داشت.از دیگر کاربرد های این استخر میتوان به این موضوع اشاره کرد که این استخر  می تواند به عنوان وان بادی حمام نیز استفاده شود. این محصول به دلیل داشتن حجم و وزن بسیار کم به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل و استفاده خواهد بود.

 همچنین برای باد زدن آن استفاده از کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی نیز کافی خواهد بود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

استخری با ظاهر جذاب و بامزه است که شرکت اینتکس آن را به شکلی که در تصویر مشاهده می کنید تولید کرده است . طراحی یک نهنگ خندان و بامزه که به رنگ آبی است ، می تواند برای هر کودکی دوست داشتنی باشد . به خصوص که محصول به صورت بادی ساخته شده باشد و داخل آن بتوانند آب ریخته و آب تنی کنند . آب تنی کردن و بازی های آبی می تواند برای هر رده سنی جالب باشد ، حتی بزرگسالان نیز علاقه زیادی به استخر ها دارند ، چه برسد به کودکان که شور و اشتیاق زیادی را از خود برای شنا کردن و تفریحات آبی نشان می دهند . هر استخر بادی بر اساس سایز و نوعی که دارد ، برای یک رده سنی خاصی قابل استفاده است ، برای همین شما نیز باید سعی بر این داشته باشید که استخر های بادی را بر اساس رده سنی کودک خود خریداری کنید . 

استخر های بادی که برای نوزادان ساخته می شود ، عمدتا کوچک ترین مدل در میان استخر های بادی می باشند ، به طوریکه باید اشاره کنیم ، استخر بادی کودک طرح نهنگ که برای نوزادان ساخته شده است ، مناسب برای کودکان خردسال زیر دوسال می باشد و برای همین است که به این استخر ، استخر بادی نوزاد نیز گفته می شود . زمانی که شما استخر بادی کودک طرح نهنگ را راه اندازی کنید ، متوجه خواهید شد که این استخر می تواند طول 70 سانتی متری و عرض 40 سانتی متری داشته باشد ، همچنین این استخر بادی ارتفاعی 25 سانتی متری دارد که در واقع عمق استخر محسوب نمی شود ، بلکه عمق آن بسیار کمتر است . برای پر کردن کامل استخر بادی تنها نیاز است که 10 لیتر آب را داخل استخر بریزید تا شاهد آن باشید که استخر کاملا پر خواهد شد . شما می توانید این استخر را حتی در داخل حمام راه اندازی کنید تا کودکان در داخل آن حمام کنند .

استخر بادی کودک طرح نهنگ

استخر های بادی زیبایی که برای کودکان تولید می شوند باید دارای ویژگی های خاصی باشند تا بتوانند خوب عمل کرده و توجه و رضایت کودک و والدین را جلب نمایند. استخر های بادی کودک باید دارای ایمنی بالایی باشند تا در حین استفاده کودک آسیب نبیند. هم چنین طراحی ظاهری نیز در تولید این استخر ها جزو اولویت های مهم به شمار می رود. داشتن بدنه ای مقاوم که در هنگام بازی کردن کودک دچار آسیب نشود نیز از مهم ترین ویژگی های این استخر های بادی به شمار می رود. استخر بادی طرح نهنگ یک استخر بسیار زیبا با کاربرد های فراوان می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. 


طراحی ظاهری استخر بادی 

این استخر بادی کاملا به شکل یک نهنگ جالب و فانتزی طراحی شده است. کودک با قرار گرفتن در داخل این استخر اینگونه متصور می شود که بر پشت یک نهنگ خندان و زیبا سوار شده است. فرم کلی این استخر بادی به صورت یک بیضی می باشد. دیواره داخلی این استخر بادی به رنگ سبز است. دیواره خارجی این استخر بادی بدن نهنگ را تشکیل می دهد و به رنگ آبی می باشد. این استخر بادی دارای بدنه ای یک تکه بوده که به صورت جداگانه از کفی استخر دارای دریچه باد است. در قسمت جلویی این استخر بادی تصویر چشم های نهنگ وجود دارد و یک لبخند زیبا نیز بر روی صورت نهنگ نقاشی شده است.

در انتهای استخر بادی نیز دم نهنگ به صورت بادشو وجود دارد. این استخر بادی زیبایی بی نظیری داشته که توجه تمامی کودکان اعم از دختر و پسر را جلب می کند. دیواره استخر بادی به صورت پهن می باشد. به همین دلیل در هنگام بازی کردن کودک، انعطاف بالایی نشان داده و در صورت وارد کردن ضربه و فشار، آسیب نمی بیند. هم چنین پهن بودن این دیواره باعث شده است تا کودک بتواند به راحتی به دیواره تکیه بدهد بدون اینکه استخر بادی واژگون شود. کفی استخر بادی نیز دارای طراحی طبی می باشد. با وجود این طراحی منحصر به فرد، کودک از بازی کردن در استخر بادی خسته نمی شود و بدن او اذیت نمی شود. 


کیفیت ساخت

این استخر بادی از بهترین نوع مواد اولیه ساخته شده است. هم چنین در تولید این استخر بادی سعی شده تا تمامی استانداردهای روز دنیا رعایت شود تا در نهایت محصولی بسیار مقاوم داشته باشیم. این استخر بادی دارای رویه طرح چرم بوده که مقاومت بدنه را تا حد زیادی بالا می برد. هم چنین کف استخر نیز به صورت دولایه ساخته شده است. این استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابلیت استفاده را دارد. شما باید مراقب باشید کودک اشیای تیز را به بدنه فرو نکند. هم چنین از قرار دادن استخر در مجاورت آتش و اشیای داغ خودداری کنید. استخر بادی را پس از راه اندازی بر روی زمین ناهموار نکشید. هم چنین در فضاهای باز برای راه اندازی این استخر بادی فضایی مناسب را که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد انتخاب نمایید. 


ابعاد و ظرفیت 

این استخر بادی جزو استخر های بادی کم جا می باشد. استخر بادی دارای طول 70 سانتی متر و عرض 40 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر است. به دلیل کوچک بودن ابعاد استخر از آن در حمام و به عنوان وان بادی می توانید استفاده کنید. ظرفیت آب این استخر نیز معادل 100 لیتر می باشد. این استخر بادی برای کودکان زیر 3 سال مناسب است و کودک از آن به عنوان استخر توپ نیز می تواند استفاده نماید. 


ثبت سفارش

برای خرید استخر بادی طرح نهنگ با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. هم چنین می توانید سفارش خود را در سایت اینتکس تهران ثبت نمایید و استخر بادی را درب منزل دریافت کنید. 

نوع
خانگي
ظرفیت آب
10 لیتر
طول
70 سانتی متر
عرض
40 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای وزن و حجم کم
قابلیت استفاده به عنوان وان کودک
مناسب سنین زیر 2 سال
وزن : 630 گرم
جنس بدنه از PVC طرح چرم
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...