استخر بادی کودک طرح نیم گرد

کد intex 57482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي، سفري
  • ظرفیت آب: 190 ليتر
  • طول: 163 سانتي متر
  • عرض: 107 سانتي متر
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس نیم گرد کم عمق این استخر بادی را میتوان در حمام ، اتاق کودک ، حیاط ، ویلا ، و ... استفاده کرد ، وزن خود این استخر حدود 3 کیلوگرم بوده و کف آن با نقاشی های زیبا و جذاب کودکانه تزئین شده است که میل و اشتیاق و هیجان کودکان را به بازیهای آبی دو چندان میکند ، استخر بادی اینتکس با قیمت بسیار مناسب و ارزان عرضه میگردد و به همراه خود برچسب تعمیرات استخر بادی را دارا می باشد .با خرید این استخر بازی مفرح و شاد را به کودکان خود هدیه دهید . 

این استخر بادی به دلیل اینکه نه مستطیلی شکل است و نه دایره ای شکل با نام استخر بادی کودک طرح نیم گرد شناخته می شود . در واقع می توان گفت که طرح آن بیضی نیز می باشد . این استخر بادی جالب است و طرح آن زیبایی خاصی را به استخر بخشیده است تا کودکان با یک استخر بامزه طرف باشند و بتوانند با آن اخت گرفته و بازی های دوست داشتنی آبی را با استفاده از این استخر انجام دهند . این استخر بادی دارای کف سفید است که غیر بادی می باشد ، برخلاف دیواره ها یا همان لبه های استخر بادی ، این استخر کف غیر بادی دارد و این طراحی می تواند باعث شود که استخر بادی ، در برابر آسیب دیدگی ها ایمن تر بماند . چرا که مشخص است ، بخش های بادی راحت تر از بخش غیر بادی آسیب خواهند دید . البته اگر خوب از استخر بادی استفاده شود ، اصلا جای نگرانی از بابت آسیب رسیدن به استخر بادی وجود نخواهد داشت . 

این استخر بادی از بخش کناره بیرونی و داخلی به صورت شفاف ساخته شده است که رنگی ابی دارد ، همچنین لبه بالایی استخر نیز مانند کف استخر به رنگ سفید است . معمولا شرکت اینتکس بیش از 40 درصد استخر های بادی خود را با رنگ های آبی یا سفید یا ترکیبی از این دو رنگ تولید کرده است ؛ دلیل آن نیز ترکیب بسیار زیبای این دو رنگ است که در نهایت استخری بی نظیر و دوست داشتنی را تولید خواهد کرد . کف استخر بادی را اگر ملاحظه کنید ، مشاهده خواهید کرد که این استخر بادی طرح ماهی بوده و در آن ماهی های رنگارنگ ، خرچنگ ، کوسه و نهنگ بامزه را مشاهده می کنید که در کف دریا بوده و لب تمامی آن ها خندان است . طول این استخر بادی 163 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 107 سانتی متر می باشد . ارتفاع استخر نیز 46 سانتی متر خواهد بود . 

استخر بادی intex از سری محصولات پر فروش و با کیفیت کمپانی اینتکس می باشد . این استخر ها برای استفاده ی کودکان طراحی شده اند و می توانند محیط کوچک آبی برای آن ها فراهم  بی آورند . همانطور که می دانید استخر ها یکی بهترین تفریحات آبی برای افراد می باشد و می تواند لحظات شاد و لذت بخشی را برای آن ها به ارمغان بی آورد . این استخر های بادی نیز به مانند استخر های دیگر ، اما در ابعاد کوچکتر تولید شده اند که می توان آن را به راحتی در حیاط ، حمام و ویلاهای خود استفاده کنید و لحظات شادی را برای کودکان خود به ارمغان بی آورید . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، شما را با دیگر ویژکی های آن آشنا سازیم تا با کسب اطلاع بیشتر اقدام به خرید استخر بادی مد نظر و محبوبتان کنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

این استخر بادی به صورت بیضی طراحی شده است و با ابعادی که دارد مناسب برای استفاده ی کودکان می باشد . این استخر دارای ارتفاعی استاندارد می باشد و می تواند تا کمر کودکان را فرا گیرد . بنابر این بسیار مناسب افراد بالای سه سال می باشد . این محصول دارای ساختار سه طبقه ای می باشد که هر طبقه را می توان به صورت مجزا و با استفاده از دریچه ی هوای تعبیه شده بر روی آن راه اندازی کرد . بخش کناری آن شفاف بوده و داخل استخر از نمای بغل دیده می شود . همچنین لبه های بالایی آن به رنگ سفید می باشد و قسمت کف استخر نیز از رنگ پس زمینه ی آبی تشکیل شده است که بر روی آن نیز با طراحی های کودکانه و شاد مزین شده است .


جنس بدنه

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید که می بایست به آن توجه ویژه ای داشت ، جنس بدنه ی این محصولات می باشد . همواره به دنبال محصولی باید که جنس آن مرغوب باشد . بدنه ی این استخر از pvc فشرده با طراحی چرمی ساخته شده است که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر می باشد . به همین خاطر می تواند فشار وارده توسط آب را به خوبی تحمل کند . به دلیل مقاومت بالای این جنس ، اغلب تولید کنندگان این محصولات ، از پی وی سی استفاده می کنند . بخش کناری این استخر نیز از پی وی سی شفاف ساخته شده است که موجب زیبایی هر چه بهتر محصول شده است . همچنین قسمت کف این استخر نیز از دولایه پی وی سی تشکیل شده است تا به مراتب مقاومت آن را بالا تر ببرد . 


ابعاد ، وزن و ظرفیت

وزن کلی محصول در بسته بندی شیک خود به 2.5 کیلوگرم می رسد که همین خصوصیت باعث شده است تا محصول کاملا پرتابل و قابل حمل باشد . طرفیتی که این استخر می تواند در خود جای دهد 190 لیتر است و به راحتی و در مدت زمان بسیار کم پر شده و قابل استفاده می شود . بنابراین کودکان می توانند فضای کاملا ایده آل و استانداری را با این استخر بادی برای تفریحات آبی خود فراهم کنند و لحظات خوشی را در آن سپری کنند .


راه اندازی و مراقبت 

راه اندازی این استخر بادی به راحتی و با استفاده از پمپ دستی همراه خود به راحتی امکان پذیر است . تنها کافی است پمپ را به دریچه ی ورودی هوا متصل کنید و با تلمبه زدن هر لایه ی استخر را به صورت جداگانه باد کنید . بهتر است قبل از راه اندازی آن محل مناسبی را برای قرار گیری استخر محیا کنید . به عنوان مثال سطح همواری که زیر آن اشیاء تیز و برنده قرار ندارد بهترین گزینه می باشد . همچنین وسایل گرمایشی و پر حرارت نیز به مانند اشیاء تیز و برنده می توانند به بدنه ی استخر آسیب برسانند. پس از نزدیک کردن آن ها به بدنه جدا خودداری کنید . پس از هر بار استفاده از استخر آن را به طور کامل خشک کرده و سپس اقدام به بسته بندی آن کنید . بدین ترتیب شما می توانید طول عمر محصول خود را افزایش دهید .

با توجه به مطالب بالا به کیفیت بالای بدنه ی این استخر بادی پی بردیم . این استخر می تواند استخر کوچکی برای تفریحات آبی کودکان فراهم کند . این استخر در ابعاد خوبی برخوردار است و مناسب برای استفاده ی کودکان سه سال و بالاتر می باشد . این استخر همچنین ساختار سه طبقه ای دارد و با رویه زیبا و خوش رنگ خود بسیار مورد پسند کودکان قرار گرفته است . این مدل یعنی استخر بادی intex با کیفیت بسیار بالا درفروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد و شما عزیزان می توانید آن را به راحتی و در مدت زمان کم و قیمتی ارزان خریداری کنید و از داشتن چنین استخر بی نظیری لذت ببرید 

نوع
خانگي، سفري
ظرفیت آب
190 ليتر
طول
163 سانتي متر
عرض
107 سانتي متر
ارتفاع
46 سانتي متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
پمپ
دارد
نوع پمپ
سوزنی
سایر ویژگی‌ها
وزن بسته بندي: 2.5 کيلوگرم
داراي ساختار سه طبقه ای
مناسب سنين بالای 3 سال
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دولايه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...