استخر بادی کودک طرح هندوانه

intex 58448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت آب: 41 لیتر
  • قطر: 64 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,580,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح هندوانه با طراحی در ابعاد کوچک و وزنی بسیار پایین یک وسیله بسیار مناسب برای تفریح کودکان 1 تا 3 سال می باشد. از این محصول میتوان به عنوان وان برای استحمام استفاده کرد.

استخر بادی کودک طرح هندوانه رنگ با طراحی در ابعاد کوچک و وزنی بسیار پایین یک وسیله بسیار مناسب برای تفریح کودکان 1 تا 3 سال می باشد. از این محصول میتوان به عنوان وان برای استحمام استفاده کرده تا با قرار دادن فرزندتان در فضایی جدید برای شستشو او را برای استحمام ترغیب نمایید. جنس محصول از وینیل طرح چرم می باشد که در برابر دماهای مختلف آب مقاوم می باشد. از این نوع استخر بادی کودک میتوان در مسافرت ها نیز بهره برد . این محصول را می توانید باکمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استخر بادی کودک طرح هندوانه اینتکس استخری بسیار دوست داشتنی با طراحی خاص و میوه ای می باشد ک با توجه به طراحی گرد و استفاده از طراحی شبیه به هندوانه بسیار برای کودکان جذاب شده است . تولید کننده این استخر بادی کودک ، برند اینتکس است که از لایه های رنگی پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است . استفاده از رنگ های قرمز و سبز با طرح های دانه هندوانه و خطوط کمرنگ و پر رنگ پوست هندوانه ، سعی کرده است تا جلوه بهتری را به استخر بادی طرح هندوانه ببخشد . این استخر بادی برای سنین +2 سال طراحی شده است و دارای قطری 168 سانتی متری می باشد که کودکان می توانند به همراه دوستان خود به صورت همزمان مشغول بازی کردن شوند . استخر بادی بدون پمپ باد به فروش می رسد ولی شما می توانید در صورت نیاز پمپ باد خود را از فروشگاه اینتکس تهران به همراه استخر خریداری کنید . برای پر کردن کامل استخر بادی نیاز به 581 لیتر آب خواهد بود . استفاده از آب گرم صدمه ای را به استخر بادی کودک وارد نخواهد کرد . طراحی این استخر گرد به صورت سه لایه یا سه طبقه می باشد . 

استخر بادی کودک طرح هندوانه

از پرطرفدارترین نمونه های استخر های بادی کودک، می توان به استخر های ساده و کم جا اشاره کرد. این استخر های بادی قابلیت استفاده در فضاهای گوناگون را دارا می باشند و برای کودکان یک سال به بالا، تا سنین بزرگسالی تولید می شوند. استخر های بادی با طراحی ابتدایی جزو مقاوم ترین نوع استخر های بادی هستند. به دلیل دارا بودن کم ترین میزان درز مقاومت این استخر های بادی افزوده می شود. این استخر های بادی به سادگی راه اندازی شده و در زمان کوتاهی آماده برای استفاده کودک می شوند. استخر بادی شیشه ای نارنجی یکی از این استخر های بادی است که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم. 


ظاهری جذاب و ساده

استخر های بادی کودک ابتدایی با طراحی های ساده جزو استخر های بادی نسل اول محسوب می شوند. این استخر بادی نیز جزو این گروه می باشد. استخر بادی شیشه ای نارنجی دارای یک کفی حبابی است که به رنگ سفید بوده و خاصیت طبی دارد. این کفی بادشو می باشد و بسیار نرم و راحت است. به همین دلیل کودک در حین بازی خسته نمی شود و بدن او اذیت نمی شود. دیواره استخر بادی نیز از دیواره جالبی برخوردار است. این دیواره دارای دو حلقه بادی در قسمت بالایی و پایینی استخر بادی می باشد. میان این دو حلقه بادی دیواره دارای راه راه های عمودی است. این طراحی جالب به همراه رنگ بسیار زیبای نارنجی بدنه، توجه کودک را جلب کرده و او را به بازی کردن ترغیب می کند. دیواره به صورت شفاف و شیشه ای ساخته شده است که زیبایی بی نظیری دارد. 


استحکام بالای استخر بادی

این استخر بادی از بدنه ای از جنس وینیل برخوردار می باشد. این نوع بدنه در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد. هم چنین این جنس بدنه دارای انعطاف زیادی می باشد. به همین دلیل در اثر برخورد اشیا دچار آسیب نشده و ضربه را دفع می کند. جنس بدنه استخر بادی باعث شده است محصول دارای وزن کمی باشد و به سادگی بتوان آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمود. به دلیل مقاومت بالای بدنه، این استخر بادی را می توان در برابر نور مستقیم خورشید قرار داده و استفاده نمود. قرار گرفتن این استخر بادی در برابر نور آفتاب، به بدنه استخر بادی هیچ آسیبی وارد نمی کند. بدنه استخر بادی قابلیت استفاده در فضاهای باز را نیز به شما می دهد. در صورت آسیب دیدن احتمالی بدنه می توانید خودتان توسط برچسب تعمیرات به ترمیم بدنه بپردازید. اگر آسیب وارد شده به بدنه جدی بود می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران جهت تعمیرات تخصصی تماس بگیرید. 


استخری بسیار کاربردی

این استخر بادی از سری استخر های بادی پر کاربرد می باشد. به دلیل ابعاد مناسب این استخر بادی برای کودکان 1 تا 3 ساله ساخته شده است. شما می توانید این استخر بادی را به سادگی در فضاهای باز راه اندازی کنید تا کودک بتواند در نور خورشید به بازی مشغول شود. استخر بادی را می توانید در مسافرت ها به همراه خود ببرید. استخر بادی در حالت بسته بندی دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد که به خوبی در فضاهای کوچک جای می گیرد. از قابلیت های این استخر بادی استفاده از آن در حمام و به عنوان وان بادی می باشد. این استخر بادی به خوبی در حمام جا می شود و می توانید زمانی که کودک مشغول بازی می باشد او را حمام کنید. می توانید این استخر بادی را در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. با این کار کودک با دیدن استخر بادی بی شک شگفت زده می شود. انواع توپ های رنگی استاندارد و بدون پلیسه را با قیمتی ارزان از سایت اینتکس تهران خریداری نمایید. 


راهنمای خرید

استخر بادی کودک طرح هندوانه را با قیمتی ارزان می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس ایران تهران خریداری کنید. این استخر بادی را از طریق سایت اینتکس تهران سفارش دهید تا در اسرع وقت محصول را دریافت نمایید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت آب
41 لیتر
قطر
64 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل شفاف
جنس کف
وینیل دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
قابلیت استفاده به عنوان وان بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...