استخر بادی کودک طرح هندوانه جدید بست وی

Bestway 51145

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح هندوانه جدید بست وی با ظاهری زیبا و البته در ابعادی بزرگ تر از نمونه های سل های گذشته به بازار عرضه شده است تا خود را بار دیگر به عنوان پر فروش های دسته بندی استخر بادی معرفی کند . این استخر بادی دارای کف غیر باد شونده از جنس پی وی سی چرمی دو لایه می باشد که سطحی نرم را برای بازی کودکان فراهم می آورد تا در هنگام آب تنی به زودی خسته نشوند . دیواره های این استخر از پی وی سی چرمی تک لایه ساخته شده است و دارای جداره های نرم می باشد تا به هنگام برخورد با پوست بدن کودک بر روی آن خراشی ایجاد نکند . این استخر بادی از رنگ های سبز و قرمز در بدنه خود استفاده کرده است که در طراحی صورت گرفته اشاره ای به شکل فانتزی هندوانه نیز شده است . وزن این استخر به نسبت ابعادی که دارد سبک به نظر می رسد و بالغ بر 1.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سهولت در جا به جایی به هنگام جمع شدن دارد . دیواره های این استخر بست وی از طراحیسه طبقه ای پیروی کرده است ، جایی که استحکام استخر را به هنگام بازی های کودکانه درون آب به خوبی حفظ می کند . این دیواره ها هر کدام به صورت مجزا توسط دریچه های انتقال بادی که دارند باد می شوند ، تعدا دریچه های راه اندازی این استخر سه عدد می باشد که برای باد کردن می توانید از پمپ باد دستی و یا برقی کمک بگیرید و راه اندازی در مدت زمان سه دقیقه ای صورت می گیرد . ظرفیت آب داخلی این استخر 390 لیتر می باشد و برای خرید استخر بادی کودک بست وی همین حالا می توانید از طریق فروشگاه اینتکس تهران اقدام نمایید . 

کودکان دوست دارند که استخر های بادی طرح دار را استفاده کنند ، اگر کودک شما نیز استخر هایی با طرح فانتزی دوست دارد ، استخر بادی کودک طرح هندوانه جدید بست وی ، یک انتخاب عالی برای آن ها خواهد بود . حتی اگر بخواهید استخر بادی به عنوان کادو بگیرید ، باز هم این مدل یک مدل محبوب خواهد بود . تمامی بخش های بدنه استخر به صورت بادی ساخته شده است ولی کف آن غیر بادی است . دلیل اینکه کف استخر غیر بادی طراحی شده است ، بالا رفتن کیفیت و دوام استخر در برابر آسیب دیدگی ها می باشد . زیرا کف استخر بیشتر از هر بخش دیگری با زمین در تماس است و در معرض ساییدگی می باشد ، برای همین این بخش غیر بادی ساخته شده است و دارای دو لایه می باشد که آن را بیش از پیش ضخیم تر نموده . ولی دیواره های استخر کاملا بادی می باشند . اگر تحقیق کنید ، می بینید که یکی از معروف ترین تولید کنندگان استخر های بادی ، برند بست وی می باشد ، برای همین می توانید انتظار آن را داشته باشید که استخر دوام خوبی را دارد . 

حتی بست وی برای اینکه شما بتوانید استخر را در زمان هایی که آسیب دید تعمیر کنید ، برچسب تعمیرات برای استخر در نظر گرفته است . این استخر ها گزینه های ایده آلی هستند تا آن ها را به روش های حضوری و اینترنتی خریداری کنید . کودکان می توانند همواره استخر های بادی را در کنار خود داشته باشند ، تا در هر زمان که دوست دارند ، استخر را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنند . راه اندازی کردن استخر کار اسانی است و حتی کودکان نیز می توانند اینکار را انجام دهند . برای راه اندازی سریع تر پمپ باد برای شما پیشنهاد می شود . پس از باد کردن تنها کافیست که داخل استخر را با آب پر کنید . زمانی که استخر را با آب پر می کنید ، دیواره ها کمی شکم آورده و مقداری بیرون زدگی خواهند داشت که یک امر طبیعی است و مشکلی برای استخر به وجود نخواهد آمد . اگر از پمپ باد برقی استفاده می کنید ، نیاز است که مراقب باشید تا به بدنه استخر آسیبی وارد نشود و به موقع آن را قطع کنید .

  • قطر : 160  سانتی متر
  • ارتفاع : 38 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 390 لیتر
  • وزن : 1.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 51145

استخر بادی کودک طرح هندوانه جدید بست وی با طراحی زیبا و کودک پسندانه ای که دارد می تواند درون خانه ، باغ و ویلاهای شخصی برای آب تنی کودکان شما مورد استفاده قرار بگیرد . این استخر بادی دارای بدنه ای با دیواره های بادی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و رده سنی استفاده از آن توسط شرکت سازنده یعنی بست وی بالای دو سال در نظر گرفته شده است . این استخر بادی در سال جدید میلادی تولید شده است و استاندارد های جهانی را به خوبی پاس کرده است و با توجه به وزن کم و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است بخشی از بازار استخرهای بادی کودک را به خود اختصاص دهد . در ادامه این مسیر اقدام به بررسی دقیق این محصول می کنیم پس اگر قصد خرید استخر بادی کودک طرح هندوانه را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

با نگاهی به بدنه این استخر بادی کودک می تواند مشاهده کرد که بر خلاف دیواره های این محصول که به صورت بادی ساخته شده است ، بخش کف آن غیر بادی می باشد که این امر می تواند در حفظ تعادل استخر در هنگام استفاده کمک شایانی بکند . این نوع طراحی در استخرهای بادی کودک مورد استفاده قرار می گیرد و نتیجه های مثبتی را به همراه داشته است زیرا کف بادی در استخرها می تواند علاوه بر برهم  خوردن تعادل استخر در برهم خوردن تعادل کودک در هنگام استفاده نیز موثر باشد . یکی از نکات مثبت این استخر را می توان رنگی بودن کل بخش های بدنه در نظر گرت ، جایی که رنگ غالب بدنه قرمز و سبز می باشد و طرحی شبیه هندوانه و شاید توت فرنگی برای کودک شما به همراه داشته باشد و از این رو می تواند استفاده از رنگ های شاد قرمز و سبز در جلب توجه کودک بسیار موثر باشد .

بدنه این محصول از دیواره های مدرن طبقه ای ساخته شده است که به صورت رینگ هایی در سه عدد می باشد و برای هر کدام از حلقه ها دریچه های باد مجزا در نظر گرفته شده است . این دریچه ها در تعداد بالایی که تعبیه شده اند سرعت باد شدن بدنه استخر را بالا می برند و باید گفت که دریچه ها به صورت دو کاره هستند و در خالی شدن سریع باد استخر نیز کارآمد می باشند . این حلقه ای کردن دیواره ها به صورت مجزا از هم باعث می شود تا فشار آب داخلی استخر به همراه کودکی که از آن استفاده می کند به صورت یکسان به بدنه استخر وارد شود و آسیب پذیری تا حد فوق العاده ای کاهش پیدا کرده و استحکام افزایش پیدا کند . 

برند بست وی در ساخت این استخر بادی کودک از متریال پی وی سی استفاده کرده است که به صورت چرمی می باشد و الیاف شمعی روی آن باعث شده است تا علاوه بر فشار و ضربه در برابر نور خورشید نیز مقاوم شود و با خیالی راحت بتوانید از آن در فضای باز علاوه بر فضای سرپوشیده خانگی استفاده کنید . پی وی سی استفاده شده در کف این استخر به صورت دو لایه بکار گرفته شده است تا در هنگام جنب و جوش های کودکانه درون استخر آسیب نبیند و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . قطر این استخر 160 سانتی متر می باشد که فضای بزرگی را در اختیار می گذارد و به صورت همزمان می تواند مورد استفاده دو الی سه کودک بالای دو سال قرار بگیرد . حجم آب داخلی استخر بادی کودک بست وی بالغ بر 390 لیتر می باشد و برای جا به جایی حجم کوچک استخر در حالت خالی از باد باید وزن 1.8 کیلو گرمی آن را جا به جا نمایید . خرید استخر بادی کودک طرح هندوانه بست وی را می توانید همین حالا از فروشگاه اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...