استخر بادی کودک طرح وال سایه بان

کد intex 57125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 120 لیتر
  • طول: 211 سانتی متر
  • عرض: 185 سانتی متر
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح وال سایه بان دار مناسب برای استفاده در فضای باز دارای سایه بان خودکار و وزن بسیار سبک جهت حمل و نقل ساده تر

استخر بادی کودک طرح وال سایه بان دار از بهترین استخر های بادی ساخته شده برای کوداکن بوده که با طراحی جالبی که دارد توانسته در مدت زمان کم عرضه به بازار توانست فروش بالایی داشته باشد و مورد توجه بسیاری از والدین قرار بگیرد. از دلایل این استقبال میتوان به ظاهر آن اشاره کرد که بسیار زیبا و جذاب طراحی شده تا کودکان از بازی کرد در آن لذت ببرند. طراحی این محصول بسیار کاربردی و زیبا انجام گرفته و در  قسمت پشتی  یک دم و در دو طرف نیز دو عدد باله قرار داده شده است که زیبایی این استخر بادی را افزایش داده است.


همچنین این محصول داری سایه بان میباشد که این ویژگی به شما اجازه میدهد تا استخر را در فضای باز مورد استفاده کنید و به این ترتیب نور آفتاب جلوی تفریح کودکان را نخواهد گرفت. بدنه این استخر بادی نیز از جنس وینیل می باشد و ضخامت لایه های آن در تمامی قسمت ها میزان 0.28 میلی متر می باشد که این ضخامت برای این ابعاد بسیار مناسب و استاندارد میباشد. طول این استخر بادی برابر با 211 و عرض آن نیز برابر با 185 سانتی متر است و با این ابعاد عمق کمتر از 20 سانتی متر میباشد و به سادگی قابل استفاده بوده و کودکان میتوانند بدون دردسر از آن استفاده کنند. استخر بادی سایبان دار کودک بسیار سبک طراحی شده تا بتوانید آن را با خود حمل کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید آن را آماده استفاده برای کودکان کنید. 

استخر بادی کودک طرح وال سایه بان

استخر بادی کودک طرح وال سایه بان 

در گروه استخر های بادی کودک، آن دسته از محصولاتی که دارای امکانات بیش تری باشند، به فروش بالاتری دست پیدا می کنند. استخر های بادی کودک که مناسب برای فضاهای محدود آپارتمان های امروزی باشند، برای استفاده مناسب هستند و خریداران نسبت به تهیه این استخر های بادی تمایل بیش تری نشان می دهند. استخر بادی کودک طرح وال سایه بان یکی از استخر های بادی پرطرفدار کودک می باشد که دارای ظاهر جذابی بوده و در میان تنوع این محصولات، فروش بالایی دارد. این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ظاهر شاد و فانتزی

استخر بادی کودک با طرح وال یک استخر با ساختمان ساده می باشد. این استخر بادی دارای فرم کلی بیضی بوده که کفی طبی و بادشو دارد. کفی استخر بادی در هنگام بازی کاملا ایمنی کودک را حفظ کرده و کودک به راحتی می تواند ساعت های طولانی به بازی در استخر بپردازد. هم چنین در صورت افتادن کودک و برخورد او با کف استخر، بدن او دچار آسیب نمی شود. استخر بادی کودک دارای دیواره های پهن و یک تکه می باشد. دیواره های استخر بادی به صورت کوتاه بوده و بر روی آن نقش چشم ها و دهان خندان وال نقاشی شده است. در دو طرف این استخر بادی، باله های وال به صورت بادی می باشند به دیواره متصل شده اند. هم چنین دیواره به صورت ادامه دار در قسمت انتهایی می باشد که دم وال را تشکیل داده است.


رنگ کفی این استخر بادی سفید بوده و در کف استخر بادی، یک دریچه باد جهت باد کردن کفی و تخلیه باد تعبیه شده است. برای باد کردن دیواره نیز یک دریچه باد بر روی دیواره قرار دارد. استخر بادی طرح وال دارای ستون های بادی می باشد که به دیواره متصل هستند. در بالای این ستون ها یک سایبان بادی قرار دارد. بدنه استخر بادی به رنگ آبی می باشد و ستون ها و سقف استخر نیز به رنگ آبی است. استخر بادی طراحی زیبا و جذابی دارد که برای استفاده تمامی کودکان اعم از دختر و پسر مناسب است. کودک با دیدن ظاهر فانتزی این استخر بادی شگفت زده خواهد شد. 


مشخصات ظاهری استخر بادی

استخر بادی طرح وال دارای طول 211 سانتی متر و عرض 185 سانتی متر است. ارتفاع این استخر بادی معادل 109 سانتی متر می باشد. استخر بادی طرح وال وزنی کمتر از 4 کیلوگرم داشته که بسیار سبک است و به راحتی قابل جابه جایی می باشد. این استخر بادی گنجایش آبی معادل 120 لیتر را دارا می باشد. 


کیفیت بالا

استخر بادی طرح وال از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. لایه های این استخر بادی ضخیم بوده و انعطاف بسیار بالایی دارند. به همین دلیل در صورت برخورد با بدنه استخر و یا وارد شدن ضربه، این لایه ها ضربه را دفع کرده و به بدن کودک آسیب وارد نمی شود. استحکام این لایه ها نیز بسیار بالا می باشد و در مقایسه با محصولات هم رده طول عمر بسیار بالایی دارد. برای حفظ کیفیت استخر بادی باید نکات نگه داری را رعایت بفرمایید. از کشیدن استخر بادی بر روی زمین خودداری کرده و استخر بادی را در نزدیکی اجسام داغ و آتش قرار ندهید. 


قابلیت های متنوع استخر بادی

استخر بادی طرح وال دارای بدنه ای مقاوم بوده که قابلیت استفاده در فضاهای باز و در برابر نور خورشید را به شما می دهد. از این استخر بادی می توانید در مسافرت ها استفاده کرده و در کنار ساحل و محیط های دیگر که مایل بودید استخر بادی را برپا کنید تا کودک به بازی بپردازد. با توجه به ظرفیت کم استخر بادی به سادگی و در زمانی کوتاه پر شده و به راحتی نیز خالی می شود. به دلیل حساسیت پوست کودکان داشتن سایبان برای استخر های بادی، هنگامی که از آن ها در محیط های بیرون از منزل استفاده می کنید ضروری است. این استخر با سایبان بادی به شما این امکان را می دهد تا با خاطری آسوده کودک را در استخر بگذارید. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک طرح وال سایه بان با قیمتی ارزان می توانید به سایت فروشگاهی اینتکس تهران مراجعه کنید و این استخر بادی را درب منزل دریافت نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
120 لیتر
طول
211 سانتی متر
عرض
185 سانتی متر
ارتفاع
109 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.28 میلی متر
جنس کف
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
طرح وال با سایبان
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 3.2 کیلوگرم
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...