استخر بادی کودک طرح کشتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • ظرفیت آب: 84 لیتر
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
2,905,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح کشتی مناسب برای استفاده کودکان بالای دو سال بسیار سبک و با کیفیت

استخر بادی کودک با طرح کشتی محصولی جدید و فوق العاده از بست وی می باشد که دارای طراحی جالب مناسب سلیقه کودکان است که به شکل یک کشتی طراحی شده و کودکان از بازی کردن در آن لذت خواهند برد.همچنین این محصول دارای لوازم جانبی مختلفی میباشد که از بازی کردن با آنها خسته نخواهند شد. لایه های بدنه این استخر از وینیل ضخیم تولید شده و در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی دارد. بخش اصلی بدنه که دارای ابعاد 150×130 (با احتساب دیواره بیرونی) سانتی متر است گنجایش 84 لیتر را دارد. از اقلام همراه این استخر بادی کودک می توان به سه ماهی بادی در سه طرح و دو حلقه ماهی گیری اشاره کرد در کنار سکان کشتی و طرح های رنگارنگ متشکل از زرد، آبی، قرمز و نارنجی باعث جذابیت این محصول شده است. این استخر بادی طبق اعلام سازنده شرکت سازنده برای کودکان بالای دو سال میباشد . این محصول را می توایند با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استخر بادی کودک طرح دزدان دریایی بست وی محصولی زیبا و جذاب برای آب تنی در روزهای گرم سال در محیط های خانگی و حیات منازل می باشد . این استخر بادی به خوبی می تواند شرایط را برای بازی چند کودک در گرمای تابستان فراهم کند و با توجه به ساختار فانتزی که دارد چشم هر کودکی را به خود خیره کند . برند بست وی در ساخت بدنه اصلی این استخر بادی از متریال پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است ، این نوع پی وی سی به صورت دو لایه در بخش کف استخر به کار گرفته شده است تا به راحتی بتواند فشار و ضربه هایی که در اثر بازی های کودکانه به بدنه استخر وارد می شود را مهار نماید . پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول به صورت کامل توسط دستگاه آب بندی شده است و نفوذ آب از بدنه کاملا غیر ممکن می باشد و این نوع متریال قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف است که به همین خاطر دست شما را برای انتخاب محیط بازی به خوبی باز می گذارد . به همراه استخر بادی بست وی عروسک و حلقه های بادی فانتزی وجود دارد که هیجان بازی در استخر را دو چندان می کند . وزن این استخر بالغ بر 2.1 کیلو گرم می باشد و حجم آب داخلی آن 84 لیتر است که برای جا به جایی و پرکردن آب داخلی استخر با مشکلی مواجه نخواهید شد .

استخر بادی کودک طرح کشتی

استخر بادی کودک طرح کشتی یک محصول جدید و بادوام از شرکت بزرگ بست وی بوده که با طراحی بدنه کودکانه و طول عمر بالای خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول دارای ساختاری پرتابل بوده و امکان حمل و نصب اسانی دارد. شما می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با یک کالای منحصر به فرد و خرید استخر بادی مورد نیاز خود توصیه می کنیم تا انتها ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که ظاهری متفاوت داشته و از کلیشه های موجود در بازار دوری می کنند. از سوی دیگر محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به بدنه ای طراحی شده منطبق با روحیات ان ها داشته که محصول نهایی ضامن ایمنی ان ها در زمان بازی باشد. بر همین اساس استخر بادی کودک طرح کشتی را کمپانی بست وی طراحی و تولید کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که با بدنه ای یک طبقه و ابی تولید می شود. در ابتدای این محصول یک سکان کشتی با رنگ زرد و نارنجی تعبیه شده است. در انتهای این محصول یک دیواره بادی به نمای کشتی و رنگبندی شادی وجود دارد. در داخل بسته بندی محصول تعداد سه عدد ماهی رنگی بادی مجزا و تعداد 2 عدد حلقه ماهی گیری با رنگبندی متنوع برای بازی کودکان قرار داده شده است. ارگونومی ساخت استاندارد این محصول جهت استفاده کودکان بالاتر از دو سال مناسب می باشد. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

مرغوبیت جنس بدنه تولید شده محصول اثر مستقیم بر طول عمر بالای ان محصول دارد. بر همین اساس بدنه این محصول از برترین نوع وینیل براق تولید شده که از نرمی و انعطاف پذیری بالایی در کنار دوام بسیار زیاد برخودار می باشد. بخش کناری محصول تولید شده از نوع وینیل طرح دار است. بخش کف محصول با توجه به تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی وزن وارده به محصول از نوع وینیل دولایه تولید می شود. این ساختار قابل استفاده در فضای باز نیز می باشد. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی برابر 140 سانتی متر و عرضی معادل 130 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح کشتی بادی سرخود بالغ بر 104 سانتی متر محاسبه شده اما ظرفیت داخلی محصول تنها 84 لیتر است. این محصول یک انتخاب مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا شما می توانید به راحتی این محصول 3 کیلوگرمی را حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. در مرحله اخر اب را به داخل مخزن محصول جاری کرده و به کودک اجازه بازی شادی را بدهید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه و همچنین پرش بر روی دیواره های ان بپرهیزید. در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح کشتی محصولی استاندارد با طراحی بدنه شاد و کودکانه بوده که توانسته در کمترین زمان ممکن به محبوبیت بالایی دست یابد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای کودک خود خریداری نمایید.

نوع
خانگی، مسافرتی
ظرفیت آب
84 لیتر
طول
140 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
جنس رویه
وینیل براق
جنس کناره
وینیل طرح دار
وزن
680 گرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
طراحی زیبای کودکانه
5 محفظه باد
دارای سایه بان شفاف
رده سنی +2 سال
به همراه دو حلقه ماهی گیری
به همراه سه ماهی بدی
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
کف بادشو
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...