استخر بادی کودک طرح کشتی دریایی

Bestway 54370

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح کشتی دریایی بست وی با طراحی زیبا و فانتزی که دارد می تواند توجه کودکان را به خوبی به خود جلب نماید . این استخر بادی به شکل کشتی های دریایی می باشد که رنگ اصلی بدنه آن آبی و سفید است و بر روی دیواره ها طرح های فانتزی زیبا قرار گرفته است . این استخر در بخش بالایی خود دارای سایبانی سراسری و بزرگ می باشد که به صورت باد شونده است و به هنگام استفاده به خوبی می تواند سایه را به صورت کلی بر روی محیط استخر بیاندازد . این استخر بادی دارای ابعاد بزرگی می باشد و فضای استانداردی را در اختیار شما قرار می دهد که به همین خاطر می توانید به صورت چند نفره و خانوادگی از آن استفاده کنید و خستگی یک روز کاری را در کنار خانواده به دور نگه دارید . برخی المان های کشتی ، همچون فرمان بادی نیز در بخش جلویی این قایق رعایت شده است تا به خوبی برای کودک شما تداعی گر این امر باشد . ظرفیت آب نود درصدی این استخر بالغ بر 282 لیتر می باشد که برای خالی کردن آن در بخش زیرین دریچه تخلیه در نظر گرفته شده است و از آب داخلی می توانید در جهت آبیاری درختان حیات خود استفاده کنید . وزن این محصول 5.2 کیلو گرم می باشد و برای جا به جایی آن به دلیل حجم کمی که در حالت جمع شده دارد با مشکلی مواجه نخواهید شد . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی چرمی با الیاف شمعی رویه می باشد که قابلیت استفاده در فضای باز و همچنین سرپوشیده را دارد و برای استفاده از آن محدودیتی نخواهید داشت . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس این استخر بادی زیبا را برای شما فراهم آورده است که همین حالا می توانید سفارش خرید خود را نهایی کنید . 

استخر ها برای اینکه جذاب تر شوند ، به شکل های مختلفی ساخته می شوند که مورد توجه کودکان قرار بگیرند . این استخر نیز سایه بانی دارد که می تواند کودکان را از آفتاب سوختگی دور نگه دارد . یک ویژگی بسیار خوبی که این استخر بادی دارد ، می توان به این مورد اشاره کرد که شما می توانید سایه بان را در هر زمان که کودک نیازی به آن نداشت و در زمان هایی که استخر بادی را در زیر سایه قرار داده اید ، آن را راه اندازی نکنید . ستون های استخر بادی قابل جدا شدن از بدنه و دیواره های استخر می باشند . اگر بخواهیم به طور دقیق نقشی که بر روی دیواره های استخر اشاره کنیم ، دریایی مواج را میبینید که در آن موجودات دریایی نظیر دلفین ، ستاره های دریایی ، لنگر و حلقه های شنا نقش بسته است که می تواند جذابیت های استخر بادی را بیشتر از همیشه باشد . برای اینکه این استخر برای کودکان ساخته شده است ، بایستی جذابیت هایی را نیز به همراه داشته باشد تا محصول ظاهری ساده نداشته و بتواند همواره مورد توجه کودکان قرار بگیرد . 

داخل استخر بادی کودک طرح کشتی دریایی به رنگ آبی روشن است ، استفاده از این رنگ روشن در کف استخر و دیواره های داخلی استخر باعث می شود که استخر رنگ آب را آبی تر دیده شود . این نوع از استخر ها که توسط برند های معروفی مانند برند بست وی ساخته می شوند ، از نظر کیفیتی بهتر از هر استخر بادی می باشند که توسط شرکت های متفرقه ساخته شده اند . وزنی که تشک دارد نیز سبک است ، این وزن سبک می تواند به شما حتی در نگهداری نیز کمک کند . با جمع کردن استخر بادی خواهید دید که استخر اصلا فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی می توانید آن را در انباری و هر جایی نگهداری کنید . اگر می خواهید که طول استخر بادی طول عمر بالایی داشته باشد ، حتما استخر را پس از استفاده خشک کنید ، زیرا خیس بودن استخر برای مدت طولانی در حالت بسته بندی شده می تواند طول عمر استخر را کاهش دهد .

  • طول : 213  سانتی متر
  • عرض : 155 سانتی متر
  • ارتفاع : 132 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 282 لیتر
  • وزن : 5.2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای سایبان بادی بزرگ
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 54370

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...