استخر بادی کودک فواره دار بست وی

Bestway 52487

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش استخر بادی کودک فواره دار بست وی محصولی هیجان انگیز برای استفاده در روزهای گرم تابستانی می باشد . این استخر بادی به صورت دایره ای شکل و دارای طراحی بسیار فانتزی برگرفته از موجودات دریایی می باشد و می توان دل هر کودکی را به سمت خود بکشاند . این استخر بادی به صورت سراسری دور تا دور خود دارای فواره های آب ریز می باشد که آب را در ارتفاع خوبی با سمت بالا اسپری می کنند و می توانند علاوه بر آب تنی کردن کودک ، هوای محیط را به خوبی خنک نگهدارند تا بهترین تجربه کودکی برای کودکان شما به هنگام بازی رقم بخورد . این فواره ها توسط شیلنگ آبی که در بخش کناری به استخر متصل می شود تغذیه می شوند و با قطع و وصل کردن جریان آب ، فواره ها نیز خاموش و روشن می شوند و در واقع کنترل فواره ها به دست خود شما صورت می گیرد .  این محصول دوست داشتنی بست وی ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد که محیطی نرم را برای کودک به وجود می آورد . وزن این استخر بسیار سبک و بالغ بر 1 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و حتی می توانید آن را به راحتی به همراه خود به مسافرت ها برده و در محیط های طبیعی از آن استفاده کنید . درون بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز برای شما قرار داده شده است تا در صورت وجود هر گونه آسیب در بدنه به راحتی بتوانید به کمک برچسب تعمیرات آسیب دیدگی را رفع نمایید . خرید استخر بادی کودک بست وی را همین حالا می توانید با فروشگاه اینتکس تهران تجربه کنید . 

خوبی استخر بادی کودک فواره دار بست وی این است که برای تمامی رده های سنی کودکان قابل استفاده است . حتی اگر کودک شما خردسال باشد و سن پایینی داشته باشد ، باز هم می تواند از این استخر بادی استفاده کند . دلیل آن نیز کاملا واضح و مشخص است . زیرا این استخر بادی عمق کمی داشته و می تواند شرایط را برای شما محیا کند که کودکان بتوانند در یک شرایط ایمن بازی و آب تنی کنند . هدف از ساخت استخر بادی کودک فواره دار بست وی این نیست که کودکان در این استخر بادی شنا کنند و یا بتوانند به زیر آب بروند ، بلکه هدف از ساخت این استخر بادی خیس شدن کودکان و قرار گیری در یک فضای خنک است . برای اینکه استخر بادی دارای فواره های زیادی است که از هر جهت آب را به داخل استخر می پاشد ، برای همین کودکان نیز خیس می شوند و محیط اطراف نیز کاملا خنک می شود . 

برای اینکه آبپاش این استخر بادی را راه اندازی کنید تا فواره های آب شکل بگیرد ، نیاز است تا یک شلنگ آب را به لوله ای که در استخر بادی کار گذاشته است وصل کنید . میزان ارتفاعی که فواره های آب استخر دارند ، ارتباط مستقیمی با قدرت آبی دارد که از شلنگ وارد استخر می شود. برای همین اگر می خواهید که ارتفاع آبپاش بیشتر شود ، پمپ آب را بزنید . ولی اگر آب بیشتر فوران کند ، ممکن است به خارج از استخر بریزد . این استخر مناسب برای استفاده در محیط های باز است و کیفیت لازم را برای اینکار دارد . برند بست وی برای این محصول نیز از پی وی سی استفاده کرده است تا به مانند هر استخر بادی دیگرش ، از کیفیت مطلوبی برخوردار شود . لازم به ذکر است که شما در صورت آسیب دیدن این استخر بادی ، می توانید به کمک برچسب تعمیرات ، استخر بادی را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و دوباره آن را برای بازی کودکان راه اندازی نمایید . 

  • قطر : 165  سانتی متر
  • وزن : 1.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای فواره آب کوتاه
  • دارای برچسب تعمیرات
  • رده سنی استفاده بالای دو سال
  • کد محصول : Bestway 52487

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...